Quantcast

S podzimem mění i TV deko svůj zevnějšek

| Tisk

logo Bytový design, vše pro kutily, stavba a přestavba zahrad, módní vlny a příliv nových trendů v našem každodenním prostředí a každodenním životě. To jsou témata, která člověka zajímají odnepaměti, a zájem o ně bude pravděpodobně neustále živý, dokud v sobě my lidé budeme mít všichni dost kreativity, touhy vybočovat z řady a chuti pouštět se do samostatné tvorby. V posledních letech jsme už přivykli tomu, že nás deko pravidelně zásobuje aktuálními a čerstvými informacemi z domova i ze světa, avšak od nynějška bude tento televizní kanál pro své skalní příznivce i nové diváky o mnoho zajímavější, protože prodělal radikální obnovu.

Na poli televizního vysílání v Maďarsku začalo v posledních deseti letech působit několik tematických stanic, které svou programovou nabídku sestavily s přihlédnutím k požadavkům a vkusu maďarské divácké obce jak z pořadů domácí provenience a zakoupených děl ze zahraniční produkce, tak z obsahů vlastní výroby. Chello Central Europe, společnost patřící do skupiny Liberty Global Inc., vytvořila nedávno sdružení kvalitních televizních stanic, aby každé věkové kategorii mohla poskytovat ty nejlepší a nejzajímavější obsahové náplně. Nejmenší zaujme pohádkami, diváky v mladém a dospělém věku filmovou klasikou, gastronomií, dokumentaristicky laděnými pořady, vzrušujícími sportovními přenosy – ale mimo to také, prostřednictvím stanice deko vzniklé z bývalé TV Deko, poutavými pořady věnovanými životnímu stylu a designu, mapování současných „trendů” a bohaté kolekce kreativních nápadů.

Z televize deko, která zahájila vysílání v prosinci 2005, vyrostla stanice zabývající se širokým okruhem otázek životního stylu. Tematický televizní kanál, který se zpočátku zaměřoval takřka výhradně na domov a tvorbu zahrad, na kutilství a architekturu, si dodnes klade za prvořadý cíl to, co vedlo svého času k jeho založení – aby ve své unikátní nabídce přinášel nápady, které nám mohou pomoci upravit si co nejútulněji obytné prostředí. Divácké ohlasy zaznamenané za dosavadní tři roky existence stanice deko přesvědčivě dokazují, že mnozí se právě díky nápadům z televize deko pustili do rekonstrukce bytu nebo krášlení své zahrady.

logo Vedení společnosti Chello Central Europe, jakožto nynějšího majitele zmíněného kanálu, usoudilo, že podobně jako móda procházející neustálými proměnami, i tato televizní stanice uzrála k tomu, aby její pestrá programová nabídka byla zasazena do nového výtvarného rámce, který se poprvé objeví na obrazovkách 26. září 2008.

Stanice deko, jejíž obnova proběhla pod heslem dynamičnost, design, dnešní móda a jejíž profil byl radikálně pročištěn, si jako základ svého nového výtvarného pojetí zvolila žlutou barvu slunečního odstínu, barvu světla, která je výrazná, ale zároveň také teplá a vlídná.



Všudypřítomná žlutá barva stanice deko bude nápadná, právě tak jako její nová, patřičně vykrystalizovaná podzimní programová nabídka, s níž jsou spojena zvučná jména, jako je například Brad Pitt nebo – uvedeme-li několik maďarských celebrit – Juci Némethová, Rita Pesuthová a András Szőke. I co se týče světa architektury a designu, seznámí stanice deko své diváky, ať už chtějí tvořit, touží po informacích nebo jen po zábavě, s nejhodnotnějšími a nejpozoruhodnějšími trendy.

Od letošního října budou moci diváci televizní stanice deko sledovat řadu zajímavých seriálů, mimo jiné třeba cyklus Ekoarchitektura, k jehož komentáři propůjčil svůj hlas jeden z nejangažovanějších ochránců životního prostředí, filmový herec Brad Pitt, nebo – podíváme-li se na vlastní produkci – seriál Tři terasy, který moderuje Mark McMenemy a v němž odborníci vykouzlí z balkónů tří odvážných budapešťských dobrovolnic terasy, jaké se vidí jen v nejkrásnějších snech.

Barbora Florková





Reklama




Vybrané články