Quantcast

SkyShowtime zdraží předplatné, zavede levnější s reklamou

| Tisk

Streamovací platforma SkyShowtime ohlásila zdražení své služby. Měsíční předplatné podraží o 40 Kč měsíčně. Pro cenově citlivé zákazníky provozovatel přichystal levnější variantu předplatného s reklamou, které bude za nižší cenu než je stávající standardní cena.

Stávající předplatné bez reklamy dostává nový název Standard Plus. Zákazníci doposud za tuto službu platí 179 Kč měsíčně (nebo výhodnější cenu v případě předplatného na delší časové období 6 nebo 12 měsíců). Od 23. dubna 2024 za tuto služba zaplatí 219 Kč měsíčně.


obrázek

▲ Obr č. 1 - Streamovací platforma SkyShowtime (foto: SkyShowtime)

Se zdražením přichází SkyShowtime s novým tarifem Standard s reklamou. Od uvedeného data bude poskytováno za 159 Kč. Tedy o 20 korun levněji, než je stávající cena (bez reklam). Nový tarif je určen pro cenově citlivé diváky, kteří hledají výhodný poměr cena/kvality. Za nižší cenu získají přístup ke stejnému obsahu jako diváci bez reklam. Lišit se bude nejenom cenou ale i zmíněnou reklamou v levnější variantě předplatného.

ShyShowtime bude nabízet verzi s reklamou na všech více než 20 trzích - v Albánii, Andoře, Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Chorvatsku, Česku, Dánsku, Finsku, Maďarsku, Kosovu, Černé Hoře, Severní Makedonii, Norsku, Nizozemsku, Polsku, Portugalsku, Rumunsku, Srbsku, na Slovensku, ve Slovinsku, Španělsku a Švédsku.

SkyShowtime se tak stává první velkou streamovací službou, která spouští předplatné s reklamou na všech svých trzích.

Monty Sarhan, generální ředitel SkyShowtime, uvedl: „Cílem SkyShowtime bylo vždy nabízet skvělou zábavu za skvělou cenu. I nadále se snažíme divákům na našich trzích přinášet to nejlepší z Hollywoodu i atraktivní místní tituly. Zavedením našeho nového Standardního předplatného s reklamou služba SkyShowtime i nadále vede z hlediska ceny a kvality, protože zákazníkům poskytuje ještě dostupnější nabídku zábavy pro celou rodinu. Naše Standardní předplatné s reklamou nabízí stejně skvělou zábavu a filmové hity jako předplatné Standard Plus, navíc za atraktivní cenu. Velmi nás těší, že můžeme zákazníkům na všech našich trzích nabídnout větší výběr a skvělé ceny.“



SkyShowtime, která je domovem nejnovějších filmů z distribuce společností Paramount Pictures a Universal Pictures, uvede v premiéře ještě více filmových trháků a je na cestě opět mít velké zastoupení hollywoodské produkce. Mezi nadcházející filmové hity patří: Asteroid City od Wese Andersona, Mission: Impossible - Odplata, Zlatým glóbem oceněný Oppenheimer, Tlapková patrola ve velkofilmu (PAW Patrol: The Mighty Movie) a Želvy Ninja: Mutantí Chaos (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem).

Portfolio SkyShowtime zahrnuje novou, exkluzivní a lokální tvorbu, která se objeví na obrazovkách v roce 2024, jako např. A Gentleman in Moscow, Apples Never Fall, Bargain, HALO (2. řada), Knuckles, Lawmen: Bass Reeves, Mary & George, Sexy Beast, Star Trek: Discovery (1.-5. řada), Ted, The Curse, The Family Stallone (2. řada), Tatér z Osvětimi (The Tattooist of Auschwitz) a Veronika.

SkyShowtime i nadále investuje do své nabídky místních titulů. V roce 2024 si budou předplatitelé v Dánsku, Finsku, Holandsku, Norsku, Polsku, Španělsku, Švédsku a Rumunsku moci vybírat z ještě větší nabídky místních seriálu a filmů.

SkyShowtime nabízí tisíce hodin kvalitní zábavy pro celou rodinu. Předplatitelé služby mají přístup k novým a exkluzivním seriálům, původní tvorbě, oceněným filmům, obsahu pro děti a rodinu a k výběru legendárních titulů ze studií Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios a Peacock - vše streamované na jedné platformě.

redakce





Reklama




Vybrané články