Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Linuxové přijímače

irdeto ice oscam nové kódování

Četl jsem tento článek a jak píšou nejde mi TA3 HD. V oscam.dvbapi mám caid 0624

Beavis
Registrace: 9/2006
Příspěvků: 494
Stránka: 1 2 3 [ 4 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 95
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: irdeto ice oscam nové kódování

Nejsem odborník proto píšu "snad" :laughing: Četl jsem že když vymažu oscam.srvid2 a pak budu přepínat programy tak se sám vytvoří. Zkusil jsem ale vytvořil se oscam.srvid a stejně to ukazovalo posunutý programy o jednu pozici. Další věc na kterou jsem teď přišel že když koukám na klientovi na nějaký program který mi sdílí kamarád tak v oscamu se zobrazuje že koukám na můj server.

Beavis
Registrace: 9/2006
Příspěvků: 494
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: irdeto ice oscam nové kódování

Ja som cital ze 21. decembra 2012 bude koniec sveta a stale nic. :laughing:
Splietas oscam.srvid a oscam.srvid2. Ten prvy si "maplnis" udajmi ty, ten druhy si priebezne "naplna" Oscam sam ked ho mas dobre nastaveny.
K tomu tvojmu zdielaniu, samozrejme ze na kientovi vydis svoj server ako zdroj kedze to od toho kamarata resharujes a ten tvoj klient je pripojeny na tvoj server a nie na kamaratov.

zigmin
Registrace: 11/2020
Příspěvků: 83
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: irdeto ice oscam nové kódování

Ohladne kodovania musite ist na tmave forum, tam aj admini pisu ako sa da kradnut ... proste charakter je charakter. :laughing: :laughing: Ale ine nazory im vadia. :lookaround:

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: irdeto ice oscam nové kódování

však v tom qviarte ide bezvadne aj M7 bez modulu . R^ poctivo si platím ......a strčil som tam jednu M7-Next....a nemá to zatial chybu . R^

maradona
Registrace: 8/2018
Příspěvků: 1 119
Odpověď v diskusním vlákně
 

@liquere