Quantcast

Diskuse

Uzamknuté diskusní vlákno , sekce: Telly/Digi TV SK

Digi TV migrácia na Magio sat

Dnes ma kontaktoval Slovak Telekom s tým, že vzhľadom na zánik Digi tv mi posielajú výpoveď Digi a zmluvu na Mágio sat. S tým, že technik mi príde vymeniť CA moduly. Mám obavu, či mi to s novými bude fungovať, mám ešte staré plechové. Fungujú moduly Magio v DM 920?

mike2011
Registrace: 7/2011
Stránka: 1 2 [ 3 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 65
Odpověď v diskusním vlákně

@RudoM

Vďaka tomu to webu som sa veľa veci naučil o SAT čo som rád pred 11 rokmi som vedel prt makový o SAT , FEC ,CAID , Multifeed, multistream všetko postupne som sa učil sám , tak ako aj o výpočtovej technike (Pc) keď bol COVID tak som sa vrátil k loveniu aj k skladaniu PC teba štve že som samouk však?

sun26
Registrace: 4/2026

Posledná správa

Taká pekná diskusia bola čo už majte sa rád som vás spoznal končím debaty. Rv Keď má tu nechcete idem inde. :mad:

sun26

Pre všetkých

Vyháňať slušných mladých ľudí čo majú záujem o SAT TV viete ale čo už zvykol som , keď chcem diskusiu slušnú tak hneď útočíte nemá to zmysel RudoM.
Nikdy som ťa tu neurazil ani nič som proti tebe nemal žiaľ necenite si to že aj mladí majú záujem o SAT TV a vôbec nie som chorý na hlavu ako si myslíš.
Dosť ma to urazilo tak maj sa.Nech sa darí.

sun26

@Dodo22

Tiež som si spočiatku sat vysielania kupoval v stánku pravidelne Solid Europe. S pánom Luteránom som párkrát posedel na Elosyse v TN, keď tam tento veľtrh ešte býval.

Kimlo
Registrace: 1/2017

V minulosti

V minulosti keď som končil všetci ste mi písali že doma mám vrátiť že slušnost vám tu chyba tak kde je zasa problém?
Čo to má znamenať inde ste mi písali žeby som sa vrátil že slušných ľudí je málo a teraz má vyháňate znovu?

sun26

@Kimlo, Duzu

Dik za info R^

Dodo22
Registrace: 4/2023

@sun26

Já som to nepísal aby sas vrátil...
A nikdo tě nevyhana.
Len prehodnot,co tuna robis atd...