Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
21.12.2007, 18:59.24

Firmware

Pánové,můžete mi prosím vysvětit(jsem začátečník)proč bych měl nahrávat firmware,kdy,je k tomu nějaký důvod?Mám DigiT MF 4-S CC.Neustále o tom tady čtu.Dík za odpovědi.
uživatel
stařík
21.12.2007, 19:16.54

RE: Firmware

Tvůj přijímač (dofám že se nepletu) pochází od firmy Technisat a ta nepodporuje neoficiální soft.

Většinou je změna firmware proto, aby výrobce odstranil nějaké problémy přijímače nebo něco vylepšil.

Druhá možnost je firmware, který ti zpřístupní některé kódované kanály. A toto funguje pouze u některých přijímačů.
uživatel
colombo
21.12.2007, 19:17.03

firmware sa nahrava do prijimacu z dovodu, ze si chcu "vylepsit" prijimac nejakymi novinkami, nahratie ceskeho, slovenskeho jazyka (ak od vyroby nemali), nahratie kvoli meniacim sa kodom a druhom kodovania a tito uzivatelia xcu z dovodu studijnym ucelom sledovat niektore programy,...zmenit grafiku resp. dizajn menu, uprava EPG aby spravne sa zobrazovali pismena na liste EPG,....a mnomnomno veci
uživatel
t o m k o
21.12.2007, 19:39.07

Firmware

Koupil sis přístroj jak uvádí kolega colombo,který podporuje pouze oficielní sat. příjem,nevím proč se tedy snažíš měnit firmware,protože tento přístroj neoficielní příjem nepodporuje,vlož tedy do čtečky placenou kartu CS link a koukej se,třeba na Galaxie sport,ale nic víc s tím neuděláš/ diablo i přesto,že je tam slot nejde vyzkoušeno/tudíž budeš poslouchat programy buď volné,nebo si kup karty a plať tvrdě za příjem.
uživatel
hery
21.12.2007, 20:20.27

Existuje i firmware pro tento pristroj,ktere umozni CA slotu vlozit modul DIABLO CAM a ten samozrejme podporuje EMU a tedy prijem nekterych kodovanych programu pro studijni ucely.Oficialni firmware TECHNISAT modul DIABLO nepodporuje.
uživatel
hdpe
21.12.2007, 20:21.05