Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
07.02.2008, 09:29.36

poraďte set top box

Dobrý den, prosím o radu jaký vybrat set top box. Jde mi o to , abych mohl připojit k televizi kde je 2x scart satelitní přístroj, dvd recorder a set top box dohromady. Už teď mám všechny scart plné a nevím zdali se mi tam další přístroj vůbec vejde a jak to složit. Dále bych potřeboval radu s nahráváním. Momentálně když načasuji dvd rekorder na daný program a vypnuho tak se můžu dívat na tv na jiný program a současně mi jde nahrávání z jiného programu, kromě satelitu kde musím mít daný program zapnutý a nesmím ho přepínat. Půjde mi to tak i nadále nebo musím mít nějaký lepší přístroj? V této problematice jsem úplný amatér tak mě prosím tolerujte. Děkuji
uživatel
Jakub79
07.02.2008, 09:56.17

RE: poraďte set top box

Každý slušný DVB-T STB má na zadním panelu Dva Scart konektory,které jsou při vypnutém stavu/Standby/ průchozí minimálně pro signál CVBS.Konektor označovaný TV,je určen pro propojení s televizí a druhý je určen pro propejení s nějakým záznamovým analog.přístrojem,nebo se používá jako vstupní konektor pro smyčku AV signálů.Na konektoru TV bývá v lepších případech i signál RGB,ve výjmečných případech se vyskytuje i na druhém Scartu.Slušné STB za slušné peníze vyrábí Technisat či Topfield.
uživatel
Saxon
07.02.2008, 10:20.23

Musí mít tedy tohle STB 2 tunery aby mi šlo to nahrávání? A propjení scart mám udělat: TV-STB-DVD-SAT-TV ?
uživatel
Jakub79
07.02.2008, 10:47.24

Pokud budete chtít z Muxu X natáčet a z Muxu Y sledovat v reálu,pak musíte mít dvoutunerové zařízení.Je otázka,zda lze z Muxu X natáčet program A a sledovat z něj program B?
Já o takovém zařízení nevim.
uživatel
Saxon
07.02.2008, 10:50.28

Jakub79