Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
24.03.2008, 16:33.37

Společný satelit na panelaku přes rozvody STA

Dobrý den,
Chtěl bych se informovat, máme společny satelit na paneláku. Přes Společnou antenu nám jede ČT24,Eurosport. Kdybych si koupil domů nějaky modul Cryptovaci a kodovací kartu do něj mohl bych přijímat ty programy z té karty? Čili bych zapojil modul do společné anteny koaxialem. Nebo je to nutno propojit jinak s tím satelitem(parabolou)? Jsem v tomto laik proto se ptám. Děkuji za každou informaci.
uživatel
dabi
24.03.2008, 17:02.48

RE: Společný satelit na panelaku přes rozvody...

ne.
uživatel
mikim
24.03.2008, 17:04.46

re:Společný satelit na panelaku přes rozvody STA

Společným satelitem zřejmě myslíš asi zapojení dvou satelitních příjímačů kde je výstup z přijímače pomocí modulátoru přisloučen do STA. Obě dvě stanice o kterých píšeš jsou FTA vysílané z pozice ASTRA 19. V případě že chceš připojit další zařízení které umí pomocí karty dekodovat signál musíš investovat do dalšího přijímače se čtečkou zřejmě Cryptoworks a pak můžeš modulovaný výstup připojit do STA. Jediné co je dobré z důvodu autorských práv si u provozovatele zařídit povolení či sepsat smlouvu o šíření tohoto programu v STA.
uživatel
Modřina
24.03.2008, 19:50.50

No na panelaku máme satelit. Který je veden v STA (společné televizni anteny) Já nechci šiřit nic jen jsem chtěl využit tu parabolu co je na střeše a mít v bytě satelitní vysilaní čili být přípojen na tu parabolu. Protože ja jsem na severní straně, v přízemí a když hodím svoji parabolu na strechu tak bych ji musel stahnout 5 pater a do toho se mi moc nechce. Proto vymyšlím toto a ptám se zda to nahodou nejde tímto způsobem. Ale asi jak psal "mikim" to nepujde ale poptavam se tady mezi odborníky.
uživatel
dabi
24.03.2008, 20:16.09