Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
03.05.2008, 20:12.02

Sestavení satelitního kompletu

Ahoj všichni,
moc, moc prosím o pomoc při sestavení satelitního kompletu. Už jste mi poradili značky a co asi vše by to mělo obsahovat. (Jsem v tomto naprostý laik a nákupy kompletů v marketech jste mi úspěšně rozmluvili. Do speciálky se hned tak nedostanu a stejně jako laik nepoznám, jestli mi radí dobře, nebo potřebuje prodat.) Díky moc.
Myslím správně, že pokud chci komplet pro příjem ze 2 družic potřebuji:
1. přijímač, 2. parabolu, 3. konvektor, 4. DiSEqC a 5. karta. Je to vše?

A co říkáte na:
- přijímač OpenBox X810 (nebo X820)? Nebo Humax? (u OpenBoxu je prý nový Sony čip pro lepší obraz pro LCD a to mám) tak nevím...
- parabola Emme Esse 80 Al
- Inverto Monoblock 0,2 dB (Monoblock, šumové číslo 0,2 dB, fullband, 40 mm úchyt, univerzální. Astra1+Astra3)
- DiSEqC (nevím jaký)
- kartu

Pokud to není ode mne moc troufalé a pokud mi chcete poradit můžete prosím vycházet ze součástí na: http://www.eusat.com/satelitni-prijimace/ je to pro mě jednoduší-vše na jedné straně a popisy s cenami.
Díky moc za pomoc
uživatel
Maris
03.05.2008, 20:21.46

RE: Sestavení satelitního kompletu

1 - Openbox si kup,ale s novým čipem nečekej,že se ti vypálí zornice nad skvělým ostrým obrazem.

2 - Parabola EmmeEsse je jistě výborná,ale asi bych šel raději do průměru 85cm,oni/emmeessisti/ totiž trochu mlží s tím rozměrem...

3 - konvektor nekupuj,raději konvertor/LNB/,nebo rovnou dva a na monoblok se vykašli.LNB kup třeba Inverta.Jedno WhiteTech/delší krk/na ohnisko a jedno SilverTech na šihačku.Ještě si kup hliníkový multifeed na uchycení obou konvertorů.

4 - DiseqC relátko můžeš vzít od EMP,třeba model 162,nebo ještě lépe model DSC 202.

5 - kartu si tup za 2000Kč,buď u Gitalů,nebo u TaT.Podmínky si prostuduj na jejich webech.
www.gital.cz