Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
06.03.2009, 22:21.39

DVB-T antény

prosím o radu přítomné odborníky. Bydlím v rodinném domku, zatím analogový příjem, klasické antény, slučovač. Zkoušel jsem zapojit setobox a jdou mi jen některé programy. Údajně se musí něco předělat ve slučovači, aby mi jely všechny programy. Může mi prosím někdo poradit. Jsem laik. Díky!
uživatel
Daru
06.03.2009, 22:28.20

RE: DVB-T antény

Musíš napsat jaké antény a slučovač máš DVB-T se přijímá většinou z jednoho směru a tak slučovat není třeba.
uživatel
Lapid
06.03.2009, 22:33.56

To teď přesně nevím, jedná se o antény, které byly namontovány asi před 14 lety stejně jako slučovač. To znamená, že slučovač není vůbec potřeba. Ale jak z několika kabelů od antén to vše sloučím do jednoho kabelu?
uživatel
Daru
06.03.2009, 22:37.31

treba vubec zadnej slucovac nebude potreba a bude stacit jedina antena. ty ale nepises nic konkretniho, takze vsecko bude jen spekulace. konkretizuj kde ses a odkud co lapas. pak muze kdokoliv cokoliv dal resit
uživatel
bublajs
06.03.2009, 22:39.04

Badlím asi 30 km od Brna, směrem na jih, příjem by měl být dobrý, nic nestíní
uživatel
Daru
06.03.2009, 22:55.35

Tam zatím vysílá vysílač Brno - Hády, stačí ti jedna anténa na střeše a jeden svod. Asi bych koupil anténu novou.
uživatel
Lapid
06.03.2009, 23:45.55

A ta anténa musí být širokopásmová protože bude přijímat 25k., 40k. a 59k.
uživatel
Standa2
07.03.2009, 07:21.15

Můžeš postupovat třeba takto:

1.Prostuduj web http://dvb-t-jihlava.ic.cz/ kliknutím na název vysílače zjistíš mapku pokrytí (mapka je orientační).
Dalšími důležitými parametry jsou polarizace Vertikál/Horizontál kanál, na němž se vysílá (u některých DVB-T přijímačů je důležitá frekvence kanálu).