05.04.2009, 19:45.14 | |
BouřkaPo bouřce přístroj vykazuje 0%=signál, 0%=kvalita, motor nesvítí ani zelená ani žádna jiná + přes manuál=žádna reakce. Humax 5500+ CRCI, SG 2100. Za každý nápad, co s tím může být, všem děkuji :crying: |
![]() lajči |
05.04.2009, 19:49.35 | |
RE:nahlásit pojistnou událost, tedy pokud máš domácnost pojištěnou...(v 21.století je to normální) |
![]() Babui |
05.04.2009, 19:50.39 | |
RE: BouřkaAhoj nejdrive bych zkusil konektory pak zkusit zmerit u motoru vystup ze satu.Lukas |
![]() lak |
05.04.2009, 20:05.12 | |
RE: BouřkaAhoj, co mám zkusit na těch konektorech ??? |
![]() lajči |
05.04.2009, 20:05.38 | |
RE: BouřkaPo hořkých zkušenostech s pojištovacími institucemi už nepojištuji nic.Ono to vyjde na stejno. nula od nuly pojde :) |
![]() pat |
05.04.2009, 20:13.16 | |
RE: BouřkaZkusil bych jestli treba pri desti tam nezatekla voda a spatne nevedou asi tim bych zacal je to nejlevnejsi :8) Pak treba mechanicka zavada koaxu zmeril bych vystup a pak hura z resivrem Treba za Zorbasem na opravu. |
![]() lak |
05.04.2009, 20:30.39 | |
RE: Bouřka@patano toto je všeobecný názor... Osobně mi po bouřce odešla základní deska u PC a sat.reciever a do 14 dné jsem měl peníze na účtu. Pojišťovna si pouze ověřila na smluvní meterologické stanici, zda bouřka v inkriminovaném místě skutečně byla. |
![]() Babui |
05.04.2009, 22:58.21 | |
Moja skusenostja som v lete roku 2008 zazil burku u nas, a do anteny mi trafil blesk, zliezlo to po koax. do priamo pripojenej TV karty, ta bola pripojena aj cez USB k notebooku. Vysledok: Tv karta prestala pracovat s windowsom, pisalo ze nevie rozpoznat zariadenie... ale svietila... dal som to reklamovat, uz len preto, aby mi napisali papier pre poistovnu. Tv karta sa nedala opravit, takze som si kupil taku istu novu. Dalej mi odosiel router, ale ten mi v alze prekvapujuco vymenili za novy. Co sa tyka poistovne, tak skoda za tv kartu mi nenahradila... aj ked som mal poistenie proti zivelnym pohromamEste mi odislo USB na notebooku, ku ktoremu bola tv karta pripojena |
![]() Birko |
06.04.2009, 05:10.55 | |
patMě pojištovna přesně v tomto samém případě vyplatila 13000,- za DM7025.Taže v mém případě žádný problém. :) |
![]() petr47 |
06.04.2009, 06:42.16 | |
RE: BouřkaPodle všeho to odskákal sat přístroj.Když je Humík v kelu tak Ti na motoru nic svítit nebude. |
![]() hobza |
06.04.2009, 08:38.53 | |
RE: BouřkaJeště jsem zapoměl doplnit:jestli je přepálená pojistka,tak by to nemuselo být tak špatné-mohla by být závada pouze zdroje.Jestli je pojistka v pořádku,tak to proběhlo dál a to je daleko horší.Zkus kontaktovat Zorbase,ten má s touto značkou zkušenosti asi největší. |
![]() hobza |
06.04.2009, 10:41.06 | |
RE: BouřkaObecně: mě se také pojištění vyplatilo... už vícekrát...Ale k bouřce, jakmile se objeví jen náznak bouřky, ihned odpojuji všechny sat a wifi od antén a poté vlastní přístroje od El. sítě, pro případy kdy nejsem doma, mám stejně vycviženou dcerku i ženu :)))))))) |
![]() kacenkin |
06.04.2009, 19:11.10 | |
RE: BouřkaDěkuji všem. Pojišťovnu jsem už informoval. Dokonce mám připojištění na blesk. A snad bude i pojišťovna vztrícna. |
![]() lajči |