Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
06.08.2007, 20:44.32

Příjem českého satelitního vysílání na PC

Ahoj. Chtěl bych přijímat ČT/Novu a spol. přes satelit. Dají se pořídit celkem levné satelitní komplety (kolem 5000 Kč), ale já mám jeden problém - nemám televizi (a ani nebudu kupovat) a tudíž mi jsou takové komplety nanic. Chci přijímat satelitní vysílání na PC. Samozřejmě počítám s nákupem karty Czechlink nebo Gital, ale to je spíš ten problém - žádné karty do počítače s podporou Cryptoworksu jsem nenašel. Můžete mi poradit, co vše budu k příjmu potřebovat? Nejlépe i s odkazy na nějaký e-shop. Chtěl bych přijímat i co nejvíce nekódovaných programů. Díky za Váš čas a pomoc. T. PS. jak vám asi došlo, jsem začátečník, tak prosím o schovívavost.
uživatel
tonn82
06.08.2007, 20:56.39

RE: Příjem českého satelitního vysílání na PC

Myslim ze dnes se vyplati investovat do PCI karty SkyStarHD a k tomu dokoupit technisat CI slot + modul cryptoworks a melo by ti to jet bez problemu. Vyjde ti to ale draz. Pokud jsi ochotny cist fora a ucit se a nebudes chtit ani HD programy, staci ti karta SkyStar 2 + univerzalni programator phoenix.(vyjde to rozhodne levneji) Upozornuji ze to neni stylu namontujes a hrajes. Je potreba k tomu ale dost veci nastudovat a o to bys pak mel vetsi radost.. ;)
uživatel
clyde
06.08.2007, 21:18.47

jen bych doplnil, že na SkyStar 2 + PHOENIX funguje výborně, ale nepřicházejí na ni zápisy od providera, takže musíš kartu (CZ link nebo Gital) nechat vždy jednou za čas oživit u někoho, kdo má stolní přijímač. Jinak CI slot + modul lze dokoupit i k archaické SkyStar1. Tam tento problém není.
uživatel
tnt
07.08.2007, 12:01.27

Takze jsem se rozhodl pro Skystar HD - http://www.omko.cz/?kod=PCDVBSHD