Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: LCD, plazmy, CRT...

odezva DO 10 vteřin = neodstranitelná vada

Zdar. LCD v záruce reaguje na dálk. ovládání po cca 8-11 vteřinách. V případě, že ani servis závadu neodstraní, jedná se o neodstranitelnou vadu, jež by měla mít za následek výměnu výrobku? Máte s tím někdo zkušenosti?

ESPOSITO
Registrace: 9/2010
Příspěvků: 472
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odezva DO 10 vteřin = neodstranitelná vada

Samsung?

Válku s blbcem nelze vyhrát, nicméně je nutné ji vést. (J. Werich)

technikTKR
Registrace: 6/2004
Příspěvků: 6 771
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odezva DO 10 vteřin = neodstranitelná vada

to je vlastnost,i když hnusná u samšuntů normální,pokud jsi koupil tento šunt a dělalo to od začátku,mohl jsi to ihned vrátit,pokud jsi tuto hnusnou vlastnost akceptoval a teď brečíš ,máš smůlu,výrobce potažmo prodejce dává záruku na vady,nebo skryté vady,na vlastnost ne,trabant jede pomalu,mohu ho vrátit? R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 398
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odezva DO 10 vteřin = neodstranitelná vada

On ale k věci nenapsal vůbec nic.To je problém se trochu rozepsat? Od kdy to dělá?A proč servis to neopraví?Co takhle si pujčit DO od někoho a eliminovat "závadu"?Či skusit iniversál a budeš vědět na čem jsi? R^ :)

O2TV STŘÍBRNÁ

petr33
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 1 734
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odezva DO 10 vteřin = neodstranitelná vada

Mám Sharp 37X20 a ta prodleva byla při koupi sice delší, ale snesitelná. Postupně se to zhoršovalo až na těch příšerných 10 sekund, nepomohl ani nový software. Chci objednat záruční opravu, proto mě zajímá, jak je tato závada charakterizována a zda jsem nucen akceptovat případné vyjádření servisáků, že to sice nejde opravit, ale že je to normální.

ESPOSITO
Registrace: 9/2010
Příspěvků: 472
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odezva DO 10 vteřin = neodstranitelná vada

Jelikož je to v záruce a nefunguje to tak jak má tak je to závada která jde odstranit, vypadá to asi?? na čidlo/snímač/DO v TV.A servisáci si můžou pindat co chtějí- já chci aby to fungovalo tak jak má.Skus si půjčit DO a uvidíš.Když jsi to přinesl jaká byla prodleva?1-2 sec?DO přepíná okamžitě.A všechno jde opravit, a jsou servisáci a výměnáři modulů.A záleží na servisu. ;)

O2TV STŘÍBRNÁ

petr33
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 1 734
Odpověď v diskusním vlákně
 

Petře33,

dík za názor. Zkoušel jsem vyměnit dálk. ovladač za UNI Philips - telka reaguje pořád stejně špatně. Takže si taky myslím, že problém je v TV. Ještě jsem zapomněl, že stejně dlouhá prodleva je i při listování v TXT, což je ještě větší nervák. Máme doma 26´ Samsunga (serie 350) - odezva DO perfektní. Po koupi toho Sharpa byla prodleva tak 3-4 sekundy - no taky hrůza, ale dalo se to vydržet. Teď je to ale o nervy...

ESPOSITO
Registrace: 9/2010
Příspěvků: 472
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odezva DO 10 vteřin = neodstranitelná vada

Neviem ako u vas ale u nas sharp propagoval opravu u zakaznika tusim, cize staci zavolat,zisti si to ..........v kazdom pripade to podla mna nie je normalne 10sek .

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odezva DO 10 vteřin = neodstranitelná vada

Neviem ako u vas ale u nas sharp propagoval opravu u zakaznika tusim, cize staci zavolat,zisti si to ..........v kazdom pripade to podla mna nie je normalne 10sek .

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odezva DO 10 vteřin = neodstranitelná vada

Nestálo by za to vzít DO sebou do nějaké větší prodejny, kde mají vystavený stejný kus TV a požádat prodejce o možnost vyzkoušení si funkčnosti toho DO? A porovnat s DO, které mají k té televizi v té prodejně.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odezva DO 10 vteřin = neodstranitelná vada

Já mám samsungy a pokud vím tak mě ovladače fungujou uplně normálně tak tady neplácej píčoviny.. Jinak samsung má taky podporu .. Přejedou si zadara pro televizi...v servise spravěj a zase ti ji přivezou..Oprava se normálně sjedná přes jejich zákaznickou linku..

Nechlubím se. Pouze oponuji! IP BOX 910+DiSEqC, HD BOX 9200+SG2100, HD BOX 9100+SG2100, pro nahrávky HTPC ION2 (NAS),MMC Xtreamer SW1, eGreat EG-R200PRO II..Mimo jiného ;-)

TRE
Registrace: 2/2006
Příspěvků: 383
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odezva DO 10 vteřin = neodstranitelná vada

ps: to bylo pro pierrepetr

Nechlubím se. Pouze oponuji! IP BOX 910+DiSEqC, HD BOX 9200+SG2100, HD BOX 9100+SG2100, pro nahrávky HTPC ION2 (NAS),MMC Xtreamer SW1, eGreat EG-R200PRO II..Mimo jiného ;-)

TRE
Registrace: 2/2006
Příspěvků: 383
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: odezva DO 10 vteřin = neodstranitelná vada

Moje telka je z roku 2008 (je ještě v záruce). Koukal jsem na nové modely a ty už problémy s odezvou DO nemají. Jedniné řešení asi bude zavolat servisního technika. Mě šlo hlavně o zkušenosti s tímto problémem ve vztahu k servisu - jestli je tento stav brán Sharpem jako norma.

ESPOSITO
Registrace: 9/2010
Příspěvků: 472
Odpověď v diskusním vlákně
 

TRE

taky jsem se spletl s samšuntem,šel z baráku tak rychle,jako přijel,nikdy více,nekoukatelný z různých úhlů,obraz hnus fialovej,pokud jsi spokojen,tak si to užívej R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 398
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra