Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

SPATNE MENO

nemozem ziskat zakaznicky ucet stale mi pise spatne meno pri registraci kto mi pomoze cislo karty je 01976 357 325 208 DAKUJEM

ivan2552
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 61
Odpověď v diskusním vlákně
 

SPATNE MENO (# 20)

Asi vám píše ze take meno už je v databáze tak jednoducho treba pridať k menu nejaké náhodne tri čísla a tak isto aj k heslu a je po probléme len si tieto nacionále treba napisat alebo kdesi poznačiť keby ste chceli pozriet čo sa deje s kartou.

jozvlk
Registrace: 4/2006
Příspěvků: 144
Odpověď v diskusním vlákně
 

Spatne meno

Registrácia a správa služieb
2.Získať zákaznícky účet
Tam zadaj tie údaje a máš ho-tiež som to tak robil kamarátovi a dostal som sa do jeho účtu! :)))

pego097
Registrace: 3/2011
Příspěvků: 367
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: SPATNE MENO

pise meno pri registraci bolo ine.ja potrebujem podla cisla zistit meno pri registraci

ivan2552
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 61
Odpověď v diskusním vlákně
 

Spatne meno

Ty klikni na získať zákaznícky účet a tam ti pýta priezvisko na koho bola karta registrovaná-ani to nevieš?
A tam zadáš to číslo karty! :)))

pego097
Registrace: 3/2011
Příspěvků: 367
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: SPATNE MENO

prave ze to neviem

ivan2552
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 61
Odpověď v diskusním vlákně
 

Spatne meno

Tak to ti neporadí asi nik.

pego097
Registrace: 3/2011
Příspěvků: 367
Odpověď v diskusním vlákně
 

@ ivan2552

Ako si sa dostal k tejto karte ???
Kúpil si ju, dostal do daru, alebo ti ju niekto požičal ???

Ak bola karta už raz registrovaná na nejaké meno len ten dotyčný má právo disponovať s touto kartou, a nový účet už nieje možné vytvoriť, po odoslaní požiadavky - zabudnuté heslo - bude odoslané nové prístupové heslo na Email ktorý bol použitý pri registrácií karty.

skynett
Registrace: 8/2009
Příspěvků: 1 711
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: SPATNE MENO

Po odoslaní požiadavky zabudnuté heslo bude odoslané pôvodné a nie nové a čo tak použiť email namiesto mena,či aj ten Ti ne je známy?

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: SPATNE MENO

Stejný problém u známích. Skylink karta registrovaná poštou. Potřebují si vytvořit účet, zadávají správné příjmení zadané při registraci poštou a piše to to co viz. nahoře. co s tím? dík.

Miky74
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 68
Odpověď v diskusním vlákně
 

ivan2552,Miky74

Pánové a co písemně či telefonicky s tímto problémem oslovit Skylink!
Pokud jste vlastníky karet,tak není problém říci číslo karty,vlastníka,e-mail a adresu. Pokud bude vše OK dostanete na zadaný e-mail přihlašovací údaje!
Přece nečekáte,že Vám zde loajální prodejce poslužně nahlásí veškeré iniciály nějaké karty, vámi takto zveřejněné :lookaround:
Co takhle ochrana osobních dat.To co požadujete anonymně, už by nebyla pomoc!

Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)

Delta1
Registrace: 6/2007
Příspěvků: 1 860
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra