![]() |
|
SPATNE MENOnemozem ziskat zakaznicky ucet stale mi pise spatne meno pri registraci kto mi pomoze cislo karty je 01976 357 325 208 DAKUJEM |
ivan2552
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 61 |
![]() |
|
SPATNE MENO (# 20)Asi vám píše ze take meno už je v databáze tak jednoducho treba pridať k menu nejaké náhodne tri čísla a tak isto aj k heslu a je po probléme len si tieto nacionále treba napisat alebo kdesi poznačiť keby ste chceli pozriet čo sa deje s kartou. |
jozvlk
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 144 |
![]() |
|
Spatne menoRegistrácia a správa služieb2.Získať zákaznícky účet Tam zadaj tie údaje a máš ho-tiež som to tak robil kamarátovi a dostal som sa do jeho účtu! :))) |
pego097
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 367 |
![]() |
|
RE: SPATNE MENOpise meno pri registraci bolo ine.ja potrebujem podla cisla zistit meno pri registraci |
ivan2552
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 61 |
![]() |
|
Spatne menoTy klikni na získať zákaznícky účet a tam ti pýta priezvisko na koho bola karta registrovaná-ani to nevieš?A tam zadáš to číslo karty! :))) |
pego097
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 367 |
![]() |
|
RE: SPATNE MENOprave ze to neviem |
ivan2552
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 61 |
![]() |
|
Spatne menoTak to ti neporadí asi nik. |
pego097
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 367 |
![]() |
|
@ ivan2552Ako si sa dostal k tejto karte ???Kúpil si ju, dostal do daru, alebo ti ju niekto požičal ??? Ak bola karta už raz registrovaná na nejaké meno len ten dotyčný má právo disponovať s touto kartou, a nový účet už nieje možné vytvoriť, po odoslaní požiadavky - zabudnuté heslo - bude odoslané nové prístupové heslo na Email ktorý bol použitý pri registrácií karty. |
skynett
Registrace: 8/2009 Příspěvků: 1 711 |
![]() |
|
RE: SPATNE MENOPo odoslaní požiadavky zabudnuté heslo bude odoslané pôvodné a nie nové a čo tak použiť email namiesto mena,či aj ten Ti ne je známy?Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
|
letas
Registrace: 5/2007 Příspěvků: 3 147 |
![]() |
|
RE: SPATNE MENOStejný problém u známích. Skylink karta registrovaná poštou. Potřebují si vytvořit účet, zadávají správné příjmení zadané při registraci poštou a piše to to co viz. nahoře. co s tím? dík. |
Miky74
Registrace: 10/2006 Příspěvků: 68 |
![]() |
|
ivan2552,Miky74Pánové a co písemně či telefonicky s tímto problémem oslovit Skylink!Pokud jste vlastníky karet,tak není problém říci číslo karty,vlastníka,e-mail a adresu. Pokud bude vše OK dostanete na zadaný e-mail přihlašovací údaje! Přece nečekáte,že Vám zde loajální prodejce poslužně nahlásí veškeré iniciály nějaké karty, vámi takto zveřejněné :lookaround: Co takhle ochrana osobních dat.To co požadujete anonymně, už by nebyla pomoc! Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)
|
Delta1
Registrace: 6/2007 Příspěvků: 1 860 |
![]() |
|
![]() |