Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Zkušenosti

Jak postupovat v případě této reklamace

Dobrý den,

chtěl bych položit dotaz všem prodejcům satelitní techniky, kteří se tu vyskytují a prosím o odpověď :-).

Prodali jsme v prosinci roku 2009 satelitní komplet s parabolou, dekódovací kartou, monoblokem a Technisatem Digit S2. Zákazník 2x reklamoval přijímač (kde byla 2x měněna základní deska). Nyní přivezl celý komplet, že chce vrátit peníze. Technisat jeví stejnou závadu a vypadá to opět na desku (reklamace vyřizovalo Omko).

Nyní chce zákazník vrátit peníze za celý komplet (i za dekódovací kartu, parabolu a monoblok) a ohání se tím, že přístroj má potřetí stejnou závodu a vše kupoval jako komplet. Kartu má na sebe samozřejmě registrovanou.

Chtěl by se zeptat jak v tomto případě postupovat? Má zákazník právo na kompletní vrácení peněz, když na faktuře je jen Satelitní komplet TechniLink?

Děkuji

rejča
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 697
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Jak postupovat v případě této reklamace

V elektro predajňach v rámci 2-ročnej záruky a tej istej závade na 3-krát vrátia peniaze. Otázne je však, ako si sa dohodol s kupujúcim, prípadne aký má dátum na pokladničnom doklade. Pokiaľ neprešla 2-ročná lehota má nárok na vrátenie peňazí a ak už prešla má smolu on. Jednoducho povedané, má poučenie, že z druhej ruky už kupovať nebude. Takže asi toľko. Ahoj a nech sa darí

PeMa
Registrace: 2/2011
Příspěvků: 968
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Jak postupovat v případě této reklamace

Nejsem prodejce, ale jestli na faktuře je jen komplet a peníze nevrátíte, tak případný soudní spor prohrajete. Podobná situace bývá u počítačových sestav. Jak to nemáš rozepsané na komponenty, tak jsi v p.r.d.e.l.i. Ale je to jen můj názor, ovšem podchycený zkušenostmi z PC branže.

polulin
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 2 534
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Jak postupovat v případě této reklamace

Když "komplet" tak komplet.....on to někdo zaplatí.

Zkus se zeptat třeba na:
http://www.spotrebitele.info/

Femr, to bylo natáčení..... dnes TBS 5925 na 105cm a SG2100, 85E - 30W,olomoucký kraj, W98, W2000, WXP, Vista,W7(64) na plátno 250cm.

Kamil_k4
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 3 858
Galerie: Kamil_k4
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Jak postupovat v případě této reklamace

Díky všem :-)

rejča
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 697
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Jak postupovat v případě této reklamace

jenomže to má háček, při každé reklamaci se posouvá datum záruky, teď jde jen o to, zda se ta reklamace týká celého kompletu, nebo jen části ?!

netace
Registrace: 12/2008
Příspěvků: 3 747
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Jak postupovat v případě této reklamace

komplet - nekomplet, odmítl bych vrátit peníze za registrovanou kartu. Karta je jak software, roztržením nějaké obálky se už nedá vrátit, nikde.

Klokan008
Registrace: 6/2010
Příspěvků: 99
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Jak postupovat v případě této reklamace

s kartou souhlasím, ale za ostatní asi budeš muset vrátit korunky

nikdo moudrej z nebe nespad, ale lenivost je hybnou silou pokroku

pepiino
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 1 356
Odpověď v diskusním vlákně
 

Klokan008

Jasně a z kompletu odečíst 2 000,kč i když ji mám minimálně o 500,- levnějc :)))

AmikoAlien8900/GM Unibox 2

bigj
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 2 626
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Jak postupovat v případě této reklamace

kartu bych odečetl, ale jde o to, jestli to má oporu v zákoně... kupovalo se to celé jako komplet, cena karty v době prodeje není nikde uvedena :-/

rejča
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 697
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Jak postupovat v případě této reklamace

Zkusit se zákazníkem se takto dohodnout (dohodnout se můžete na čemkoli), ale pokud s tím nebude souhlasit a bude trvat na svém (což předpokládám, protože už se zjevně nasr... a všechno demontoval...) tak nějaké odečítání karty nebo jiné části kompletu v tvém případě oporu v zákoně nemá a případný soud prohraješ

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Jak postupovat v případě této reklamace

Vrátit peníze za komplet i s kartou.

lukas79
Registrace: 3/2008
Příspěvků: 424
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Jak postupovat v případě této reklamace

Karta je registrována na určité jméno a adresu tudíž ji nelze vrátit.

pit178
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 633
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Jak postupovat v případě této reklamace

Vrtátit peníze jen za přijímač nebo nabídnou pro klid jiný lepší. V mobilu kvůli vadné pamětové kartě ti taky nevymění celý mobil.
Pokud nechce zvítězit rozum, šel bych do sporu.
Oprava desky jistě ne ta samá závada.
Dále jak postupoval s demontáží? Byla odborná? Nebo se jednalo o neodborný zásah? Deska mohla odejít neodborným zásahem (třeba zkratem) LNB

Až nabudeš jakýchkoli vědomostí, bez činu jsi hloupý

juzek
Registrace: 4/2003
Příspěvků: 2 651
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Jak postupovat v případě této reklamace

Kupoval se komplet, tak vrátit peníze za komplet. Karta se kdyžtak přeregistruje.

HiFiOK
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 951
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra