![]() |
|
Jak postupovat v případě této reklamaceDobrý den,chtěl bych položit dotaz všem prodejcům satelitní techniky, kteří se tu vyskytují a prosím o odpověď :-). Prodali jsme v prosinci roku 2009 satelitní komplet s parabolou, dekódovací kartou, monoblokem a Technisatem Digit S2. Zákazník 2x reklamoval přijímač (kde byla 2x měněna základní deska). Nyní přivezl celý komplet, že chce vrátit peníze. Technisat jeví stejnou závadu a vypadá to opět na desku (reklamace vyřizovalo Omko). Nyní chce zákazník vrátit peníze za celý komplet (i za dekódovací kartu, parabolu a monoblok) a ohání se tím, že přístroj má potřetí stejnou závodu a vše kupoval jako komplet. Kartu má na sebe samozřejmě registrovanou. Chtěl by se zeptat jak v tomto případě postupovat? Má zákazník právo na kompletní vrácení peněz, když na faktuře je jen Satelitní komplet TechniLink? Děkuji |
rejča
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 697 |
![]() |
|
RE: Jak postupovat v případě této reklamaceV elektro predajňach v rámci 2-ročnej záruky a tej istej závade na 3-krát vrátia peniaze. Otázne je však, ako si sa dohodol s kupujúcim, prípadne aký má dátum na pokladničnom doklade. Pokiaľ neprešla 2-ročná lehota má nárok na vrátenie peňazí a ak už prešla má smolu on. Jednoducho povedané, má poučenie, že z druhej ruky už kupovať nebude. Takže asi toľko. Ahoj a nech sa darí |
PeMa
Registrace: 2/2011 Příspěvků: 968 |
![]() |
|
RE: Jak postupovat v případě této reklamaceNejsem prodejce, ale jestli na faktuře je jen komplet a peníze nevrátíte, tak případný soudní spor prohrajete. Podobná situace bývá u počítačových sestav. Jak to nemáš rozepsané na komponenty, tak jsi v p.r.d.e.l.i. Ale je to jen můj názor, ovšem podchycený zkušenostmi z PC branže. |
polulin
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 2 534 |
![]() |
|
RE: Jak postupovat v případě této reklamaceKdyž "komplet" tak komplet.....on to někdo zaplatí.Zkus se zeptat třeba na: http://www.spotrebitele.info/ Femr, to bylo natáčení..... dnes TBS 5925 na 105cm a SG2100, 85E - 30W,olomoucký kraj, W98, W2000, WXP, Vista,W7(64) na plátno 250cm.
|
Kamil_k4
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 3 858 Galerie: Kamil_k4 |
![]() |
|
RE: Jak postupovat v případě této reklamaceDíky všem :-) |
rejča
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 697 |
![]() |
|
RE: Jak postupovat v případě této reklamacejenomže to má háček, při každé reklamaci se posouvá datum záruky, teď jde jen o to, zda se ta reklamace týká celého kompletu, nebo jen části ?! |
netace
Registrace: 12/2008 Příspěvků: 3 747 |
![]() |
|
RE: Jak postupovat v případě této reklamacekomplet - nekomplet, odmítl bych vrátit peníze za registrovanou kartu. Karta je jak software, roztržením nějaké obálky se už nedá vrátit, nikde. |
Klokan008
Registrace: 6/2010 Příspěvků: 99 |
![]() |
|
RE: Jak postupovat v případě této reklamaces kartou souhlasím, ale za ostatní asi budeš muset vrátit korunkynikdo moudrej z nebe nespad, ale lenivost je hybnou silou pokroku
|
pepiino
Registrace: 10/2006 Příspěvků: 1 356 |
![]() |
|
Klokan008Jasně a z kompletu odečíst 2 000,kč i když ji mám minimálně o 500,- levnějc :)))AmikoAlien8900/GM Unibox 2
|
bigj
Registrace: 1/2009 Příspěvků: 2 626 |
![]() |
|
RE: Jak postupovat v případě této reklamacekartu bych odečetl, ale jde o to, jestli to má oporu v zákoně... kupovalo se to celé jako komplet, cena karty v době prodeje není nikde uvedena :-/ |
rejča
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 697 |
![]() |
|
RE: Jak postupovat v případě této reklamaceZkusit se zákazníkem se takto dohodnout (dohodnout se můžete na čemkoli), ale pokud s tím nebude souhlasit a bude trvat na svém (což předpokládám, protože už se zjevně nasr... a všechno demontoval...) tak nějaké odečítání karty nebo jiné části kompletu v tvém případě oporu v zákoně nemá a případný soud prohraješ |
lance
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 5 391 |
![]() |
|
RE: Jak postupovat v případě této reklamaceVrátit peníze za komplet i s kartou. |
lukas79
Registrace: 3/2008 Příspěvků: 424 |
![]() |
|
RE: Jak postupovat v případě této reklamaceKarta je registrována na určité jméno a adresu tudíž ji nelze vrátit. |
pit178
Registrace: 11/2007 Příspěvků: 633 |
![]() |
|
RE: Jak postupovat v případě této reklamaceVrtátit peníze jen za přijímač nebo nabídnou pro klid jiný lepší. V mobilu kvůli vadné pamětové kartě ti taky nevymění celý mobil.Pokud nechce zvítězit rozum, šel bych do sporu. Oprava desky jistě ne ta samá závada. Dále jak postupoval s demontáží? Byla odborná? Nebo se jednalo o neodborný zásah? Deska mohla odejít neodborným zásahem (třeba zkratem) LNB Až nabudeš jakýchkoli vědomostí, bez činu jsi hloupý
|
juzek
Registrace: 4/2003 Příspěvků: 2 651 |
![]() |
|
RE: Jak postupovat v případě této reklamaceKupoval se komplet, tak vrátit peníze za komplet. Karta se kdyžtak přeregistruje. |
HiFiOK
Registrace: 12/2006 Příspěvků: 3 951 |
![]() |
|
![]() |