Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: DVB-S přijímače

Reklamace přijímače

Zdravím, když reklamuji přijímač, má prodejce dané zákonem, do kolika dnů mě musí vrátit opravený nebo nový přijímač? nebo je to jen na něm? už to trvá více jak měsíc. díky za rady

ardno01
Registrace: 2/2011
Příspěvků: 62
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

měsíc je maximum. jestli něco nezměnili. po měsíci se závada považuje za neopravitelnou a vzniká nárok na vrácení peněz

Vantage 7100S / EmmeEsse 160 offset / Multifeed 13+19+26+28E / Inverto Black Ultra Twin / Giga Twin Blue CAM/HD+ DEU / Sky Italia / UK Freesat Card/ Lets see what we can do and learn in this land of misery.

vortimond
Registrace: 2/2006
Příspěvků: 19 826
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

a když nebudou chtít a budou to protahovat?

ardno01
Registrace: 2/2011
Příspěvků: 62
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

máš nárok. můžeš jim vyhrožovat a když se nebudou bát, tak to musíš řešit nějak přes soud nebo já nevím

Vantage 7100S / EmmeEsse 160 offset / Multifeed 13+19+26+28E / Inverto Black Ultra Twin / Giga Twin Blue CAM/HD+ DEU / Sky Italia / UK Freesat Card/ Lets see what we can do and learn in this land of misery.

vortimond
Registrace: 2/2006
Příspěvků: 19 826
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

ok,díky za info

ardno01
Registrace: 2/2011
Příspěvků: 62
Odpověď v diskusním vlákně
 

dokumentacia

hlavne aby som mal veci zdokumentovane -
doklad o zaplateni mas prefoteny - odzalohovany doma v supliku, ten len preukazes nemas ho preco odovzdavat.
na zaciatku reklamacie ti vystavia rekl. doklad - doklad ma svoje nalezitosti ako DATUM a podpis/peciatku - nie ze vytlacia z PC a tu mas -- to potom v pripade kakania by mohlo viest ze si si vytlacil sam. Ustne resp aj na tom doklade sa dohodnete co ako sa budes informovat resp oni teba. Ty budes trpezlivo a cakat a podla dohody sa informovat -- idealne aspon emailom aby si mal ako taky vytlacok. AK prejde tych 30 dni a fitka borova, aj rekl, doklad si skopirujes a prides s kopiou ze konec slus prosis si navratit sumu, az ked vratia das origos doklad, dovtedy ten s podpisom nedavaj z ruky (zo zalohy) manipuluj len s kopiou (detto pokl. doklad).

krikri
Registrace: 3/2010
Příspěvků: 1 823
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

pokud záruční oprava trvá víc jak 30 dní, tak trvej u prodejce na vrácení kupní částky. Pokud prodejce bude vymejšlet jak se z toho vykroutit, tak můžeš taky využít poradenskou linku sdružení na ochranu spotřebitele.
http://www.spotrebitele.info/poradenstvi-po-telefonu.html

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 273
Odpověď v diskusním vlákně
 

je to boj

31 den v reklamaci,jdu pro prachy a šéf Kingkong mě chytil pod krkem,ještě,že jsem měl sebou svědka ,ne z rodiny a samozřejmě v kapse zapnutý mobil s nahráváním zvuku,to stačilo R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 402
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

já jsem měl takhle kdysi dávno víc jak měsíc v "opravě" AMD procesor. ve skutečnosti shořel, protože tam dali nevhodnej větrák. a moc se mu nechtělo to nějak řešit. takže jsem mu pak vyhrožoval a on to potřeboval rychle nějak vyřešit. ale nic jinýho neměl po ruce, než výrazně výkonnější procesor. a za dva dny přišel ten původní model. takže mi prozváněl asi týden na mobil, ale nebylo mu to nic platný :laughing:

Vantage 7100S / EmmeEsse 160 offset / Multifeed 13+19+26+28E / Inverto Black Ultra Twin / Giga Twin Blue CAM/HD+ DEU / Sky Italia / UK Freesat Card/ Lets see what we can do and learn in this land of misery.

vortimond
Registrace: 2/2006
Příspěvků: 19 826
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

Platí 30 dníaj keď je prístroj na pozáručnom servise?

deltoroes
Registrace: 3/2009
Příspěvků: 166
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

pri pozáručnom 30 dní neplatí.

vador
Registrace: 6/2010
Příspěvků: 317
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

Při pozáručním zase platí, že sjednaná oprava musí mít datum dokončení a předání zpět zákazníkovi. Pokud není splněno, je nárok na nějakou slevu z ceny opravy (z ceny práce, ne z ceny náhradních dílů).

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

Kdo převzal opravy sat.přijmačů po zorbasovy?Občas se něco po....,tak abych nemusel hledat.Na solidní firmu,by jste měli upozornit.Promiňte,i když to patří do komerce,solidnost je třeba propagovat,v dnešní době obzvlášť!!

zzaner
Registrace: 9/2006
Příspěvků: 3 333
Odpověď v diskusním vlákně
 

zzaner

třeba já ;) :)))

Octagon SF 8008 V3 Supreme , Skylink Premium, Oneplay Maximum, Eurosport player - MAX, SONY Bravia 49XG9005, E85 multifocus.

drobeček
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 6 764
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

Tvoji FA mám také v PC,tak že pořád funguješ OK. :)

zzaner
Registrace: 9/2006
Příspěvků: 3 333
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

Reklamace v záruční době 30 dní (u jakéhokiliv zboží), v pozáruční není stanovena protože se jedná o servis nebo opravu a je to na dohodě s prodejcem. Pokud ti to do 30 v záruce nevyřeší máš nárok na vrácení peněz a odstoupení od smlouvy - pokud se prodejce cuká - stačí vzpomenout kouzelné slovíčko ČOI a hned to vrčí jak na drátku - vlastní zkušenost.

LG OLED

mirvyh
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 56
Odpověď v diskusním vlákně
 

zzaner

Stále OK.

Octagon SF 8008 V3 Supreme , Skylink Premium, Oneplay Maximum, Eurosport player - MAX, SONY Bravia 49XG9005, E85 multifocus.

drobeček
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 6 764
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

Najprv by sa mal zoznámiť s reklamačným poriadkom predajcu

TechniSat DigiCorder HD S2X Plus, TechniSat TechniSat SIR, AB CryptoBox 600, AB CryptoBox 652 HD Combo, AB CryptoBox 752 HD

antonius
Registrace: 12/2007
Příspěvků: 450
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

Pokud je závada na výrobku do šesti měsíců od data prodeje,tak máš nárok na výměnu výrobku ihned.Žádná oprava,ale rovnou výměna.Po šesti měsících,klasicky oprava do 30.dnů,jak psali moji předchůdci.

IQON Force 1,karta ICE,O2TV,TV Panasonic TX-P42S10E

daddy
Registrace: 8/2006
Příspěvků: 189
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace přijímače

Někteří byste měli ty reklamace nastudovat než sem plácnete ty hospodské nesmysly, které by nikdy nikde neuspěly.

Kdo je kdo a co je co.

Janik
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 618
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra