Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Zkušenosti

Reklamace zboží

Prosím o radu, v případě, že reklamuji zboží, jak je to s hrazením poštovného?
k dodavateli i nazpět platím já, nebo prodejce, nebo každý jednu cestu?

ardno01
Registrace: 2/2011
Příspěvků: 62
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace zboží

http://business.center.cz/business/pravo/zakony/obcanzak/cast8h2.aspx

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace zboží

asi jsem slepý, nenašel jsem to tam

ardno01
Registrace: 2/2011
Příspěvků: 62
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace zboží

§ 598
Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace zboží

A jaktože téměř každý prodejce uvádí, že musíš uhradit poštovné, jinak balík nepřevezme? a následně poštovné nevrátí?

ardno01
Registrace: 2/2011
Příspěvků: 62
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace zboží

Ještě jednou si přečti § 598.Ty mu pošleš reklamaci na své náklady a pokud je reklamace oprávněná, měl by ti poštovné proplatit.

člověk
Registrace: 3/2006
Příspěvků: 1 103
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace zboží

Měl.......... ale.

Topfield TF 7710 HD PVR 250GB HDD, Ferguson 7318, motor SG 2100, Parabola 73x80 Al Emme Esse, LNB Maximum Pro-Line P-2 Twin.

kuba
Registrace: 3/2007
Příspěvků: 4 247
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Reklamace zboží

měl, ale až na vyžádání :lookaround:

Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý

eemil
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 273
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra