![]() |
|
Odstávka zákazn. servisuTak to si ho nejeden fanda sportu asi urve, pokud bude potřebovat přes víkend refresh karty :laughing: Jen tak dál,houšť a větší kapky.Z důvodu stěhování zákaznického systému (CMS), od pátku 27. 7. (od 21:00) do neděle 29. 7. (do 12:00) nebude možné provádět úkony týkající se správy karet zákazníka (registrace karet, aktivace placených služeb, refresh karty...). Děkujeme za pochopení Tým Skylink Text zeditoval moderátor Tomik535. Datum editace: 28.07.2012, 08:15.56
|
deusexx
Registrace: 10/2005 Příspěvků: 30 |
Stránka: 1 [ 2 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 43 | |
![]() |
|
RE: Odstávka zákazn. servisuto se bojíš že bys přišel zde o práci že?protože ty moc jinýho neumíš.refreš a zase refreš a aniž si zjistís proč a nač.viz poslední případ-proč normálně neporadíš?že je někdo líný!!! počkat na zaslání či poslání dat tak to je od tebe pomoc?Či že má doma křáp který není schopen za 1-2 týdny přijmout data na kartu tak tomu říkáš pomoc? a eště se rozplýváš jak jsi inteligentní že jsi udělal zbytečnou refreš? :laughing: :laughing: |
filipes2
Registrace: 7/2012 Příspěvků: 31 |
![]() |
|
RE: Odstávka zákazn. servisunazdar slávisto :)))Dreambox Two,parabola 100 cm,motor SG 2100,TV Sony OLED XR55A83K,Skylink Kombi+,Netflix
|
Antoš
Registrace: 8/2007 Příspěvků: 2 318 |
![]() |
|
Antošnerozumím? |
filipes2
Registrace: 7/2012 Příspěvků: 31 |
![]() |
|
RE: Odstávka zákazn. servisufilipes2 = dalsia zbytocna spermia :)))Nosce te ipsum.
|
Warder
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 1 640 |
![]() |
|
RE: Odstávka zákazn. servisuten má nucenou dovolenou a je asi na Bahamách. ;)O2TV STŘÍBRNÁ
|
petr33
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 1 734 |
![]() |
|
RE: Odstávka zákazn. servisurefres som chatarovi posielal pred obedom, myslim ze odstavka sa tyka aktivacneho webu. |
satan
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 1 230 |
![]() |
|
poky1Kartu máš zaregistrovat během těch 20 dní a ne až když chcípne. To jenom na okraj, že u Skylinku vůbec nemusí pracovat i o víkendech, vše se vyřídí v pohodě v pracovní dny :8) |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
RE: Odstávka zákazn. servisuPro PitomecPitomec ty si opravdu pitomec když píše jednu hovadinu za druhou. Např. toto co jsi napsal: "..., ale i tak platí, že kdo nevypíná receiver a nevytahuje kartu (+ .....), tak problém obvykle nemá." je opavdu výplod chorého člověka. Toto napiš např. do EU jak snižuješ spotřebu energie a šetříš životní prostředí. Napiš jim taky aby uzákonily aby žádný přístroj neměl tlačítko na pohotovostní stav a pokud by ho chtěl někdo úplně vypnout tak ať vytáhne přístroj ze zástrčky!!! Nevím jak ty ale já na rozdíl od tebe když se nedívám tak TV přístroj, satelitní přijímač, DVB-T přijímač atd. vypínám a nenechám to jet, zbytečně pálit elektriku a zvyšovat si účet za energii Začnu to podle tebe ty jeden d.e.i.e dělat až mi zaplatíš složenky za elektřinu. M77 to musí mít udělané tak abych nemusel mít satelitní přijímač zapnutý NONSTOP!!!. Já vím že nemůžeš za to že jsi při porodu spadl s porodního stolu a udeřil se do hlavičky, ale běž se nechat léčit s tvým myšlením!!! |
risposta
Registrace: 2/2012 Příspěvků: 1 746 |
![]() |
|
RE: Odstávka zákazn. servisuFilipes2. To co jsi napsal za vyplod, tak na to je zcela jiste diagnoza.Ale nejak me chybi informace o tom, zda to tak je, nebo neni.Topfield TF 7710 HD PVR 250GB HDD, Ferguson 7318, motor SG 2100, Parabola 73x80 Al Emme Esse, LNB Maximum Pro-Line P-2 Twin.
|
kuba
Registrace: 3/2007 Příspěvků: 4 247 |
![]() |
|
rispostaOmyl, pitomec musíš bejt ty, protože ty si stěžuješ. Mně všechno funguje jak má :laughing: A já žádnou spotřebu snižovat nemusím a kvůli prachům nebo EU už vůbec ne, protože těch pár wattů mě nezabije a je to určitě lepší, než pak řešit výpadky a dělat ze sebe pitomce, jako je tomu u tebe :laughing: |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
RE: Odstávka zákazn. servisuPro PitomecTobě opravdu pořádně hrabe a to totálně!!! Ty jsi opravdu zralý v nejlepším na psychiatra, ale ty patříš do Kroměříže. Tam by ale z tebe celý personál totálně zmagořil. U tebe platí to že vůl zůstane volem a osel oslem. Ukaž mi laskavě kde si stěžuji a že mně něco nejde! Do této doby mám karty CW a jsem bez problému a nemíním zatím nic měnit. Jen jsem napsal že není logické nechávat jet nějaký přijímač nonstop když má v pohotovostním stavu minimum spotřeby oproti plnému provozu zbytečně trpí součástky atd.. Jde vidět že tvůj slepičí mozeček to nemůže nikdy pochopit a proto máš ten nick správně. Akorát mně zajímá kdo ti poradil, protože z vlastní hlavy by jsi ho nikdy nevymyslel. Omyl je z tvé strany, protože jediný pitomec a to totální na celém webu Paraboly si právě ty sám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pokud chceš vidět jednoho z těch co tu ze sebe dělá pitomce tak se podívej do zrcadla a tam ho uvidíš!!! Nauč se napřed aspoň česky když jsi takový D E M E N T a potom něco piš!!! Co je to například to "bejt“. To je v jaké hatlapatině. Diskutovat s takovým H Ň U P E M nemá cenu vůbec diskutovat, protože je to zbytečná ztráta času. TY bohužel asi nikdy nedostaneš rozum a pokud by jsi nedej bože dostal tak to bude rana jak sviňa že by z toho bylo kompletně na celé zeměkouli zemětřesení na vrcholu stupnice. |
risposta
Registrace: 2/2012 Příspěvků: 1 746 |
![]() |
|
RE: Odstávka zákazn. servisujo, potomec je (nevhodné slovo), vo tom žádná :)))Vložte TEXT podpisu
|
linc
Registrace: 4/2011 Příspěvků: 262 |
![]() |
|
RE: Odstávka zákazn. servisurisposta: Je vidět, že to v Kroměříži dobře znáš, zřejmě místní štamgast :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
Hele pitomče-kartu máš zaregistrovat do 20 dnů, tak proč by to mělo být jinak?To se má user okrádat o plnou nabídku bez registrace? Jseš vůbec normální? Pokud existuje možnost registrovat karty přes a net a to existuje už několik let, tak mě nezajímá jestli je sobota nebo uterý ráno!!!! |
poky1
Registrace: 7/2007 Příspěvků: 8 407 |
![]() |
|
RE: Odstávka zákazn. servisujo a mimochodem na polovině prémiovejch programů mám tmu :fuming: :))) :))) :))) |
poky1
Registrace: 7/2007 Příspěvků: 8 407 |
![]() |
|
RE: Odstávka zákazn. servisuNormální zjevně nejseš ty, protože místo abys počítal s tím, že ti karta může zdechnout, když se prošvihne ten termín 20 dní (a byl zticha, když se tak stane), tak máš kecy na Skylink. S takovou se ta doba akorát v budoucnu zkrátí na polovinu nebo na čtvrtinu a budou mít po ptákách všichni ;P |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
@Pitomec- Ty seš vymaštěnejjako pekáč na buchty! :laughing: :laughing: :laughing: |
poky1
Registrace: 7/2007 Příspěvků: 8 407 |
![]() |
|
RE: Odstávka zákazn. servisuNa ten průvan co máš v palici ty, ale zdaleka nemám :razz: |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
Stránka: 1 [ 2 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 43 | |
![]() |
|
![]() |