Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Odstávka zákazn. servisu

Tak to si ho nejeden fanda sportu asi urve, pokud bude potřebovat přes víkend refresh karty :laughing: Jen tak dál,houšť a větší kapky.

Z důvodu stěhování zákaznického systému (CMS), od pátku 27. 7. (od 21:00) do neděle 29. 7. (do 12:00) nebude možné provádět úkony týkající se správy karet zákazníka (registrace karet, aktivace placených služeb, refresh karty...).

Děkujeme za pochopení

Tým Skylink
Text zeditoval moderátor Tomik535. Datum editace: 28.07.2012, 08:15.56

deusexx
Registrace: 10/2005
Příspěvků: 30
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 43
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Odstávka zákazn. servisu

to se bojíš že bys přišel zde o práci že?protože ty moc jinýho neumíš.refreš a zase refreš a aniž si zjistís proč a nač.viz poslední případ-proč normálně neporadíš?že je někdo líný!!! počkat na zaslání či poslání dat tak to je od tebe pomoc?Či že má doma křáp který není schopen za 1-2 týdny přijmout data na kartu tak tomu říkáš pomoc? a eště se rozplýváš jak jsi inteligentní že jsi udělal zbytečnou refreš? :laughing: :laughing:

filipes2
Registrace: 7/2012
Příspěvků: 31
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Odstávka zákazn. servisu

nazdar slávisto :)))

Dreambox Two,parabola 100 cm,motor SG 2100,TV Sony OLED XR55A83K,Skylink Kombi+,Netflix

Antoš
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 2 318
Odpověď v diskusním vlákně
 

Antoš

nerozumím?

filipes2
Registrace: 7/2012
Příspěvků: 31
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Odstávka zákazn. servisu

filipes2 = dalsia zbytocna spermia :)))

Nosce te ipsum.

Warder
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 1 640
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Odstávka zákazn. servisu

ten má nucenou dovolenou a je asi na Bahamách. ;)

O2TV STŘÍBRNÁ

petr33
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 1 734
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Odstávka zákazn. servisu

refres som chatarovi posielal pred obedom, myslim ze odstavka sa tyka aktivacneho webu.

satan
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 1 230
Odpověď v diskusním vlákně
 

poky1

Kartu máš zaregistrovat během těch 20 dní a ne až když chcípne. To jenom na okraj, že u Skylinku vůbec nemusí pracovat i o víkendech, vše se vyřídí v pohodě v pracovní dny :8)

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Odstávka zákazn. servisu

Pro Pitomec

Pitomec ty si opravdu pitomec když píše jednu hovadinu za druhou. Např. toto co jsi napsal: "..., ale i tak platí, že kdo nevypíná receiver a nevytahuje kartu (+ .....), tak problém obvykle nemá." je opavdu výplod chorého člověka.
Toto napiš např. do EU jak snižuješ spotřebu energie a šetříš životní prostředí. Napiš jim taky aby uzákonily aby žádný přístroj neměl tlačítko na pohotovostní stav a pokud by ho chtěl někdo úplně vypnout tak ať vytáhne přístroj ze zástrčky!!! Nevím jak ty ale já na rozdíl od tebe když se nedívám tak TV přístroj, satelitní přijímač, DVB-T přijímač atd. vypínám a nenechám to jet, zbytečně pálit elektriku a zvyšovat si účet za energii
Začnu to podle tebe ty jeden d.e.i.e dělat až mi zaplatíš složenky za elektřinu. M77 to musí mít udělané tak abych nemusel mít satelitní přijímač zapnutý NONSTOP!!!. Já vím že nemůžeš za to že jsi při porodu spadl s porodního stolu a udeřil se do hlavičky, ale běž se nechat léčit s tvým myšlením!!!

risposta
Registrace: 2/2012
Příspěvků: 1 746
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Odstávka zákazn. servisu

Filipes2. To co jsi napsal za vyplod, tak na to je zcela jiste diagnoza.Ale nejak me chybi informace o tom, zda to tak je, nebo neni.

Topfield TF 7710 HD PVR 250GB HDD, Ferguson 7318, motor SG 2100, Parabola 73x80 Al Emme Esse, LNB Maximum Pro-Line P-2 Twin.

kuba
Registrace: 3/2007
Příspěvků: 4 247
Odpověď v diskusním vlákně
 

risposta

Omyl, pitomec musíš bejt ty, protože ty si stěžuješ. Mně všechno funguje jak má :laughing: A já žádnou spotřebu snižovat nemusím a kvůli prachům nebo EU už vůbec ne, protože těch pár wattů mě nezabije a je to určitě lepší, než pak řešit výpadky a dělat ze sebe pitomce, jako je tomu u tebe :laughing:

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Odstávka zákazn. servisu

Pro Pitomec

Tobě opravdu pořádně hrabe a to totálně!!! Ty jsi opravdu zralý v nejlepším na psychiatra, ale ty patříš do Kroměříže. Tam by ale z tebe celý personál totálně zmagořil. U tebe platí to že vůl zůstane volem a osel oslem. Ukaž mi laskavě kde si stěžuji a že mně něco nejde! Do této doby mám karty CW a jsem bez problému a nemíním zatím nic měnit. Jen jsem napsal že není logické nechávat jet nějaký přijímač nonstop když má v pohotovostním stavu minimum spotřeby oproti plnému provozu zbytečně trpí součástky atd.. Jde vidět že tvůj slepičí mozeček to nemůže nikdy pochopit a proto máš ten nick správně. Akorát mně zajímá kdo ti poradil, protože z vlastní hlavy by jsi ho nikdy nevymyslel.

Omyl je z tvé strany, protože jediný pitomec a to totální na celém webu Paraboly si právě ty sám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pokud chceš vidět jednoho z těch co tu ze sebe dělá pitomce tak se podívej do zrcadla a tam ho uvidíš!!!

Nauč se napřed aspoň česky když jsi takový D E M E N T a potom něco piš!!! Co je to například to "bejt“. To je v jaké hatlapatině.

Diskutovat s takovým H Ň U P E M nemá cenu vůbec diskutovat, protože je to zbytečná ztráta času. TY bohužel asi nikdy nedostaneš rozum a pokud by jsi nedej bože dostal tak to bude rana jak sviňa že by z toho bylo kompletně na celé zeměkouli zemětřesení na vrcholu stupnice.

risposta
Registrace: 2/2012
Příspěvků: 1 746
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Odstávka zákazn. servisu

jo, potomec je (nevhodné slovo), vo tom žádná :)))

Vložte TEXT podpisu

linc
Registrace: 4/2011
Příspěvků: 262
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Odstávka zákazn. servisu

risposta: Je vidět, že to v Kroměříži dobře znáš, zřejmě místní štamgast :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

Hele pitomče-

kartu máš zaregistrovat do 20 dnů, tak proč by to mělo být jinak?
To se má user okrádat o plnou nabídku bez registrace?
Jseš vůbec normální? Pokud existuje možnost registrovat karty přes a net a to existuje už několik let, tak mě nezajímá jestli je sobota nebo uterý ráno!!!!

poky1
Registrace: 7/2007
Příspěvků: 8 407
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Odstávka zákazn. servisu

jo a mimochodem na polovině prémiovejch programů mám tmu :fuming: :))) :))) :)))

poky1
Registrace: 7/2007
Příspěvků: 8 407
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Odstávka zákazn. servisu

Normální zjevně nejseš ty, protože místo abys počítal s tím, že ti karta může zdechnout, když se prošvihne ten termín 20 dní (a byl zticha, když se tak stane), tak máš kecy na Skylink. S takovou se ta doba akorát v budoucnu zkrátí na polovinu nebo na čtvrtinu a budou mít po ptákách všichni ;P

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Pitomec- Ty seš vymaštěnej

jako pekáč na buchty! :laughing: :laughing: :laughing:

poky1
Registrace: 7/2007
Příspěvků: 8 407
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Odstávka zákazn. servisu

Na ten průvan co máš v palici ty, ale zdaleka nemám :razz:

Pitomec
Registrace: 9/2011
Příspěvků: 2 522
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 43
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra