Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Získanie zákazníckeho účtu u Skylinku

Vedel by mi niekto poradiť ako získať zákaznícky účet u Skylinku? Potrebujem zaregistrovať kartu Výmena a nedarí sa mi. Stará karta bola registrovaná v r.2005 prostredníctvom papierového formulára zaslaného poštou. Teraz pri výmene je potrebné získať zákaznícky účet, aby ma pustilo k registrácii karty Výmena. Po zadaní čísla starej karty,priezviska uvedeného pri registrácii,zvolení loginu a zadaní emailovej adresy mi po odoslaní vždy hlási, že karta s uvedeným číslom a menom je už registrovaná a umožní mi sa vrátiť len tlačítkom späť. Nič iné. Skrátka uzavretý bludný kruh. Alebo robím niečo zle? Za radu ďakujem.

ozzy2
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 203
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 28
Odpověď v diskusním vlákně
 

ozzy2

Registruj sa ako novy uzivatel nie ako karta vymena. A ak mas uz uz. ucet potom tam ju registrujes

T55+5xLNB Inverto Quad Black Ultra,Axas e4HD ULTRA, VU+ Zero 4K, 4xChromecast Google TV, Google HUB, 1Gb/s internet, televízory len tie najlepšie TCL, HOME IPTV, Netflix, Disney+, Digi.sk, freesat

petersk
Registrace: 6/2012
Příspěvků: 6 592
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Získanie zákazníckeho účtu u Skylinku

Zabudol som ešte uviesť jednu vec. Karta je registrovaná na otca a nie na mňa. Skúšal som sa zaregistrovať aj ako nový užívatel, ale po zadaní čísla karty logicky hlási,že karta je už registrovaná.

ozzy2
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 203
Odpověď v diskusním vlákně
 

ozzy2

Otec uz ma uz.ucet?

T55+5xLNB Inverto Quad Black Ultra,Axas e4HD ULTRA, VU+ Zero 4K, 4xChromecast Google TV, Google HUB, 1Gb/s internet, televízory len tie najlepšie TCL, HOME IPTV, Netflix, Disney+, Digi.sk, freesat

petersk
Registrace: 6/2012
Příspěvků: 6 592
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Získanie zákazníckeho účtu u Skylinku

Nemá vytvorený zákaznícky účet prostredníctvom net stránok, ale údaje o čísle karty a priezvisku už sú v ich systéme navedené, lebo mi systém vypisuje, že číslo karty pod uvedeným menom je už registrované.

ozzy2
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 203
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Získanie zákazníckeho účtu u Skylinku

Tuto chybusystému už mají asi 2 měsíce a stále s tím nic nedělají. U cs link funguje získání uživatelského účtu normálně.

sirda
Registrace: 11/2006
Příspěvků: 2 941
Odpověď v diskusním vlákně
 

ozzy2

Na stranke pojdes na REGISTRACIA A SPRAVA SLUZIEB potom v strede stranky je ze ak uz mate kartu registrovanu pisomnym reg. formularom klikni na Ziskat zak.ucet tu a tam to musi ist.

T55+5xLNB Inverto Quad Black Ultra,Axas e4HD ULTRA, VU+ Zero 4K, 4xChromecast Google TV, Google HUB, 1Gb/s internet, televízory len tie najlepšie TCL, HOME IPTV, Netflix, Disney+, Digi.sk, freesat

petersk
Registrace: 6/2012
Příspěvků: 6 592
Odpověď v diskusním vlákně
 

sirda

Mne sa tak podarilo pred tyzdnom bratovi spravit

T55+5xLNB Inverto Quad Black Ultra,Axas e4HD ULTRA, VU+ Zero 4K, 4xChromecast Google TV, Google HUB, 1Gb/s internet, televízory len tie najlepšie TCL, HOME IPTV, Netflix, Disney+, Digi.sk, freesat

petersk
Registrace: 6/2012
Příspěvků: 6 592
Odpověď v diskusním vlákně
 

petersk

Presne tak to robím a vždy mi vypíše, že užívatel so zadaným menom a číslom karty je už registrovaný. Aktívne len tlačítko "Späť".

ozzy2
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 203
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Získanie zákazníckeho účtu u Skylinku

Chybu odstraní. Jen momentálně nemají čas, vypisují šeky na servisní poplatek. Musíš počkat

Až nabudeš jakýchkoli vědomostí, bez činu jsi hloupý

juzek
Registrace: 4/2003
Příspěvků: 2 651
Odpověď v diskusním vlákně
 

ozzy2

Teraz to neviem odskusat ale potom bude u nich problem, ako pise juzek treba cakat

T55+5xLNB Inverto Quad Black Ultra,Axas e4HD ULTRA, VU+ Zero 4K, 4xChromecast Google TV, Google HUB, 1Gb/s internet, televízory len tie najlepšie TCL, HOME IPTV, Netflix, Disney+, Digi.sk, freesat

petersk
Registrace: 6/2012
Příspěvků: 6 592
Odpověď v diskusním vlákně
 

kiss

mne to taky nejde , a že už jsem nějakých karet zaregistroval.takže rukama to nebude

kiss
Registrace: 7/2005
Příspěvků: 146
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Získanie zákazníckeho účtu u Skylinku

A za takéto služby chcú vyberať SP? Prinajmenšom trúfalé!

ozzy2
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 203
Odpověď v diskusním vlákně
 

účet u Skylinku

zdravím! ja som tiež zabudol veci,keď som prihlasoval kartu. zavolal som na Skylink 0220250241 a potom mi emailom poslali údaje k účtu!

dodok
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 84
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Získanie zákazníckeho účtu u Skylinku

Ja som nezabudol, len ten blbý program mi nechce umožniť vytvoriť si zákaznícky účet a robiť si potrebné veci sám.

ozzy2
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 203
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Získanie zákazníckeho účtu u Skylinku

Měl jsem ten samý problém, napsal jsem jim mail a asi po dvou dnech zaslali heslo a login, přihlásil jsem se a změnil heslo.

skvrnany
Registrace: 2/2006
Příspěvků: 6
Odpověď v diskusním vlákně
 

ozzy2

a neskúšal si, čo by urobilo dať Registrácia-nový užívateľ a zaregistrovať takto kartu Výmena? potom by malo teoreticky vytvoriť nový účet ale nemám to overené, čo to urobí... ;)

Vantage HD 8000S, Amiko Alien 2 Triple Plus (S2 S2 T2/C) - Dual Boot OS: fw. Spark 1.2.76, Enigma 2 fw. openATV 5.1, 80cm parabola na motore

digitals
Registrace: 11/2008
Příspěvků: 656
Odpověď v diskusním vlákně
 

digitals

Všetko som skúsil, aj pri registrácii nového užívatela je potrebné zadať číslo karty, no a vtedy systém zahlási, že tá stará karta je už registrovaná. Poobede som posielal mail aj do Skylinku, len som sa nedostal na rad s vybavením a cez víkend tam majú tralá :((

ozzy2
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 203
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: ozzy2

Ak TI to súri daj si tu výmenu urobiť predajcovi a potom máš čas riešiť zákaznický účet.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Získanie zákazníckeho účtu u Skylinku

Je to tak tenhle problém nikdo neřeší , ale ještě větší průser je registrace přes formulář , zřejmě to nestíhají tak že i když formulář pošleš na druhý den po vložení karty do přijimače ,tak za dvacet dnů tma . Musíš skutečně k prodejci který má přístup na jejich aktivační web.Pak je to otázka cca jedné minuty .

petrx
Registrace: 5/2009
Příspěvků: 67
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Získanie zákazníckeho účtu u Skylinku

Z čekání na odpověď si nic nedělejte. Posílal jsem e-mail s požadavkem na sdělení přístupových údajů na správu karty 29.7. a dodnes nic včetně urgence před týdnem přes jejich webový formulář. STÁLE NIC. Skvělé služby, však?

Nikdo není neomylný.

michal
Registrace: 4/2003
Příspěvků: 216
Odpověď v diskusním vlákně
 

petrx

ok, skúsim to u predajcu. Dík za radu

ozzy2
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 203
Odpověď v diskusním vlákně
 

ozzy2

ja som myslel zadať pri registrácii nového užívatela číslo karty Výmena, či by to šlo...a potom nejak priradiť pôvodnú kartu...ale neviem, či by ťa to pustilo...inak predajca

Vantage HD 8000S, Amiko Alien 2 Triple Plus (S2 S2 T2/C) - Dual Boot OS: fw. Spark 1.2.76, Enigma 2 fw. openATV 5.1, 80cm parabola na motore

digitals
Registrace: 11/2008
Příspěvků: 656
Odpověď v diskusním vlákně
 

digitals

Nie, nejde to. Skôr či neskôr musím zadať číslo karty a potom ma systém nepustí ďalej. Po víkende to vyriešim.

ozzy2
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 203
Odpověď v diskusním vlákně
 

ozzy2

Vyrobit nového uživatele Skylink lze jen při registraci karty Výměna z původního účtu CSLink na Skylink, když uživatel nemá na CSLink účtu žádný kredit, nemusí zadávat údaje CSLink účtu a stačí jen číslo karty, pak lze vydefinovat nového uživatele Skylink. Při registraci karty výměna z původní karty Skylink toto udělat nelze, číslo karty nestačí, je nutné znát přihlašovací údaje na účet Skylink. Takovou registraci bez znalosti přihlašovacích údajů může udělat prodejce.

Fakultak
Registrace: 10/2011
Příspěvků: 83
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Získanie zákazníckeho účtu u Skylinku

Jasné, registrácia pôvodnej karty prebehla zaslaním tlačeného formulára, karta je vedená v systéme, len treba vytvoriť zákaznícky účet, aby bola možnosť urobiť výmenu. Musím počkať na pracovný deň, potom to vyriešim.

ozzy2
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 203
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 28
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra