![]() |
|
Skylink+mailUz čtyři maily jsem poslal s dotazem a oni vžádnem připade nereaguji.Nevím co si o nich mam myslet |
LAJUR
Registrace: 8/2008 Příspěvků: 105 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailTaktéž podobná zkušenost!!! Zkus jim zavolat, ale připrav si tak litr!! Rv |
Casio
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 552 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailČekací doba na odpověď na @ je 3 - 4 týdny. |
HiFiOK
Registrace: 12/2006 Příspěvků: 3 951 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailMají plno jiné důležitější práce jako je rozesílání složenek, přeregistrování karet apod. |
sirda
Registrace: 11/2006 Příspěvků: 2 943 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailMám stejný problém,už 8 dnů čekám na odpověď.Ukradli mi kartu skylink,chci jí zablokovat(zrušit).Volal jsem tam a paní mi řekla že to potřebují písemně na email.Poslal jsem jim tam email 14.8 a stále nic. :fuming: |
peky6
Registrace: 9/2007 Příspěvků: 53 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailPřijde Ti okolo 10 Září. |
HiFiOK
Registrace: 12/2006 Příspěvků: 3 951 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailCo by ste chceli za 1.20€, este ked to ani nezacali vyberat, mozno ked to zvysia na 10€ tak sa cakacia doba znizi na tyzden. |
Dreamer
Registrace: 7/2004 Příspěvků: 505 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailJá sem čekal na přeregistrování karty od 10 června kdy k nim přišla žádost.Přeregistrovali ji teprve včera.Na linku se dovolat nedá.Co dodat,jsou to šmejdi. |
aries
Registrace: 12/2007 Příspěvků: 534 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailPoslal jsem jim 2 maily. Na jeden, který se týkal přeregistrace karty mi odpověděli během pár dní. Na druhý, ve kterém jsem se ptal na dobu platnosti kreditu za Výměnu mi dosud neodpověděli. Také jsem jim napsal, že odcházím k DIGI TV. Tak zřejmě na tento typ dotazů nemají naučené odpovědi. :) |
DVBT1
Registrace: 5/2012 Příspěvků: 1 774 |
![]() |
|
mozno torobia tak, ze vylosuju niektore otazky a na tie odpovedaju ... :lookaround:Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailJeště k tem mejlum,posílal jsem jim asi 3 nebo 4,neodpověděli ani na jeden.Taky sem s něma skončil.Takový šmejdi nebudu podporovat když nemaj zájem o zákazníky. |
aries
Registrace: 12/2007 Příspěvků: 534 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailneposlal jsem jim žádný mail, ale dostal jsem už několikátou odpověď, neposílají to špatně, nepomátl se jim systém? ;) |
rejča
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 697 |
![]() |
|
Já nic neřeším...Provedl jsem výměnu + balíček na 4 měsíce a nikam jsem nepsal a ani nevolal........Štastný to člověk. R^Femr, to bylo natáčení..... dnes TBS 5925 na 105cm a SG2100, 85E - 30W,olomoucký kraj, W98, W2000, WXP, Vista,W7(64) na plátno 250cm.
|
Kamil_k4
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 3 858 Galerie: Kamil_k4 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailPo zaslání mailu o nesouhlasu s VOB a žádosti na zrušení karty přišla odpověd už druhý den |
amater3
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 34 |
![]() |
|
amater3A aka bola odpoved? |
Dreamer
Registrace: 7/2004 Příspěvků: 505 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailNo Mne prichádzaju furt iba maili, na vašej karte xxx skončí predplatné, no a X krát, no ja to viem aj ostatny to vedia, lebo Inťo máme iba 3 v dedine, takže to chodí ku mne šicko, ovšem furt im ešte nedošlo, že Nechceme Multi a Nehodláme zaplaťiť, len vnudzi sa obídeme zo servysnym poplatkom.PS: Skromny zákazníci. :))) :))) :))) |
PISTOK153
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 2 781 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailUž jsem to psal v jiném vlákně. Mě osobně neodpověděli na cca 8 emailů a dnes je to již 29 den! Pokud někdo chcete registrovat kartu, tak nejrychleji u prodejce a v případě zaslání papírového registračního lístku to trvá cca 10 dní. |
MilanTuma
Registrace: 9/2010 Příspěvků: 296 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailPistok ved na teba robia ddos utok ! :laughing:Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
MilanTumaokud někdo chcete registrovat kartu, tak nejrychleji u prodejce a v případě zaslání papírového registračního lístku to trvá cca 10 dní.Už čakám pomali 3 Tyžden kím im to tam Doporučene a Prvou triedou dorazí. :))) :))) :))) |
PISTOK153
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 2 781 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailliquere vidiš to by ma ani nenapadlo, a Ja prečo sa mi tak šunkuje PC :))) :))) :))) |
PISTOK153
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 2 781 |
![]() |
|
tady bych nesouhlasilvetšinou mam problemy s sesterskou cslink rešim problemy protože spravujem asi 20 karet lidem ktery nemaji web pokud programy sviti ve sprave karty musi šlapat chyba je na strane uživatele ! problemy byli z vytvorenim uživatelskeho učtu,platbou cez plat.kartu,dobijenim kredtu -nasledovali emeily každy den 1 ten isty chce to trpelivost !!a pak odpovedi a vyrešeni problemu nekdy to bylo až po 6 meily ale odpovedi prišli a vetšinou p.žilka zak.centrum cslink.všem ostatnim je to asi jedno a serou na zakazniky :fuming: tenhle pan si poctive dela svou praci a ja mam svuj klid a to je hlavni :))) take trpelivost a otravovat meilem každy den... |
WADER
Registrace: 12/2009 Příspěvků: 1 077 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailzlatá tel. linka a čekací doba u DIGI TV v jejich začácích a to jste dost na Digi tv nadávali a propagovali jiný operátory . Dneska se to nějak otočilo a je tu relaktivně klid . Asi to lidem nevadí u Skylinku čekat 30 min na spojení , ani nemají zlatou linku pevnou a čekání na odpověd v mailu tak na 1-2 měsíce atd. :laughing: |
standa111
Registrace: 11/2009 Příspěvků: 1 753 |
![]() |
|
RE: Skylink+mailDreamer tento mail přišelDobrý den pane xxx, obdrželi jsme od Vás výpověď k Vaší dekódovací kartě č. xxx z důvodu nesouhlasu s novými Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP) nebo ceníkem Skylink platných od 15. 6. 2012.S lítostí Vaše rozhodnutí akceptujeme k termínu 30. 9. 2012, kdy bude Vaše karta odpojena z provozu. Nicméně kdykoliv můžete své rozhodnutí změnit a nové podmínky akceptovat. Za vyslovení souhlasu s novým zněním VOP považujeme jednu z následujících možností: uhrazení Servisního poplatku dle nového ceníku a VOP; registraci karty Skylink VÝMĚNA dle nových VOP jako náhradu za starší kartu CryptoWorks automatické uzavření nové smlouvy dle nových VOP, ke kterému dochází předplacením libovolného placeného programového balíčku z nabídky Skylink. Věříme, že Vaše rozhodnutí ještě přehodnotíte a že zavedení Servisního poplatku nebude pro Vás velkou překážkou při užívání služeb Skylink. S pozdravem xxx |
amater3
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 34 |
![]() |
|
![]() |