Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Skylink+mail

Uz čtyři maily jsem poslal s dotazem a oni vžádnem připade nereaguji.Nevím co si o nich mam myslet

LAJUR
Registrace: 8/2008
Příspěvků: 105
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

Taktéž podobná zkušenost!!! Zkus jim zavolat, ale připrav si tak litr!! Rv

Casio
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 552
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

Čekací doba na odpověď na @ je 3 - 4 týdny.

HiFiOK
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 951
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

Mají plno jiné důležitější práce jako je rozesílání složenek, přeregistrování karet apod.

sirda
Registrace: 11/2006
Příspěvků: 2 943
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

Mám stejný problém,už 8 dnů čekám na odpověď.Ukradli mi kartu skylink,chci jí zablokovat(zrušit).Volal jsem tam a paní mi řekla že to potřebují písemně na email.Poslal jsem jim tam email 14.8 a stále nic. :fuming:

peky6
Registrace: 9/2007
Příspěvků: 53
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

Přijde Ti okolo 10 Září.

HiFiOK
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 951
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

Co by ste chceli za 1.20€, este ked to ani nezacali vyberat, mozno ked to zvysia na 10€ tak sa cakacia doba znizi na tyzden.

Dreamer
Registrace: 7/2004
Příspěvků: 505
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

Já sem čekal na přeregistrování karty od 10 června kdy k nim přišla žádost.Přeregistrovali ji teprve včera.Na linku se dovolat nedá.Co dodat,jsou to šmejdi.

aries
Registrace: 12/2007
Příspěvků: 534
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

Poslal jsem jim 2 maily. Na jeden, který se týkal přeregistrace karty mi odpověděli během pár dní. Na druhý, ve kterém jsem se ptal na dobu platnosti kreditu za Výměnu mi dosud neodpověděli. Také jsem jim napsal, že odcházím k DIGI TV. Tak zřejmě na tento typ dotazů nemají naučené odpovědi. :)

DVBT1
Registrace: 5/2012
Příspěvků: 1 774
Odpověď v diskusním vlákně
 

mozno to

robia tak, ze vylosuju niektore otazky a na tie odpovedaju ... :lookaround:

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

Ještě k tem mejlum,posílal jsem jim asi 3 nebo 4,neodpověděli ani na jeden.Taky sem s něma skončil.Takový šmejdi nebudu podporovat když nemaj zájem o zákazníky.

aries
Registrace: 12/2007
Příspěvků: 534
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

neposlal jsem jim žádný mail, ale dostal jsem už několikátou odpověď, neposílají to špatně, nepomátl se jim systém? ;)

rejča
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 697
Odpověď v diskusním vlákně
 

Já nic neřeším...

Provedl jsem výměnu + balíček na 4 měsíce a nikam jsem nepsal a ani nevolal........Štastný to člověk. R^

Femr, to bylo natáčení..... dnes TBS 5925 na 105cm a SG2100, 85E - 30W,olomoucký kraj, W98, W2000, WXP, Vista,W7(64) na plátno 250cm.

Kamil_k4
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 3 858
Galerie: Kamil_k4
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

Po zaslání mailu o nesouhlasu s VOB a žádosti na zrušení karty přišla odpověd už druhý den

amater3
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 34
Odpověď v diskusním vlákně
 

amater3

A aka bola odpoved?

Dreamer
Registrace: 7/2004
Příspěvků: 505
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

No Mne prichádzaju furt iba maili, na vašej karte xxx skončí predplatné, no a X krát, no ja to viem aj ostatny to vedia, lebo Inťo máme iba 3 v dedine, takže to chodí ku mne šicko, ovšem furt im ešte nedošlo, že Nechceme Multi a Nehodláme zaplaťiť, len vnudzi sa obídeme zo servysnym poplatkom.
PS: Skromny zákazníci. :))) :))) :)))

PISTOK153
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 2 781
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

Už jsem to psal v jiném vlákně. Mě osobně neodpověděli na cca 8 emailů a dnes je to již 29 den! Pokud někdo chcete registrovat kartu, tak nejrychleji u prodejce a v případě zaslání papírového registračního lístku to trvá cca 10 dní.

MilanTuma
Registrace: 9/2010
Příspěvků: 296
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

Pistok ved na teba robia ddos utok ! :laughing:

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

MilanTuma

okud někdo chcete registrovat kartu, tak nejrychleji u prodejce a v případě zaslání papírového registračního lístku to trvá cca 10 dní.

Už čakám pomali 3 Tyžden kím im to tam Doporučene a Prvou triedou dorazí. :))) :))) :)))

PISTOK153
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 2 781
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

liquere vidiš to by ma ani nenapadlo, a Ja prečo sa mi tak šunkuje PC :))) :))) :)))

PISTOK153
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 2 781
Odpověď v diskusním vlákně
 

tady bych nesouhlasil

vetšinou mam problemy s sesterskou cslink rešim problemy protože spravujem asi 20 karet lidem ktery nemaji web pokud programy sviti ve sprave karty musi šlapat chyba je na strane uživatele ! problemy byli z vytvorenim uživatelskeho učtu,platbou cez plat.kartu,dobijenim kredtu -nasledovali emeily každy den 1 ten isty chce to trpelivost !!a pak odpovedi a vyrešeni problemu nekdy to bylo až po 6 meily ale odpovedi prišli a vetšinou p.žilka zak.centrum cslink.všem ostatnim je to asi jedno a serou na zakazniky :fuming: tenhle pan si poctive dela svou praci a ja mam svuj klid a to je hlavni :))) take trpelivost a otravovat meilem každy den...

WADER
Registrace: 12/2009
Příspěvků: 1 077
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

zlatá tel. linka a čekací doba u DIGI TV v jejich začácích a to jste dost na Digi tv nadávali a propagovali jiný operátory . Dneska se to nějak otočilo a je tu relaktivně klid . Asi to lidem nevadí u Skylinku čekat 30 min na spojení , ani nemají zlatou linku pevnou a čekání na odpověd v mailu tak na 1-2 měsíce atd. :laughing:

standa111
Registrace: 11/2009
Příspěvků: 1 753
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink+mail

Dreamer tento mail přišel
Dobrý den pane xxx,
obdrželi jsme od Vás výpověď k Vaší dekódovací kartě č. xxx z důvodu nesouhlasu s novými Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP) nebo ceníkem Skylink platných od 15. 6. 2012.S lítostí Vaše rozhodnutí akceptujeme k termínu 30. 9. 2012, kdy bude Vaše karta odpojena z provozu.
Nicméně kdykoliv můžete své rozhodnutí změnit a nové podmínky akceptovat. Za vyslovení souhlasu s novým zněním VOP považujeme jednu z následujících možností:
uhrazení Servisního poplatku dle nového ceníku a VOP;
registraci karty Skylink VÝMĚNA dle nových VOP jako náhradu za starší kartu CryptoWorks
automatické uzavření nové smlouvy dle nových VOP, ke kterému
dochází předplacením libovolného placeného programového balíčku z nabídky Skylink.
Věříme, že Vaše rozhodnutí ještě přehodnotíte a že zavedení Servisního poplatku nebude pro Vás velkou překážkou při užívání služeb Skylink.
S pozdravem xxx

amater3
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 34
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra