Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Se servis. poplatkem nám lhali

Ve "zpovědi" (článek v (nevhodné slovo)) bývalého spolupracovníka CS Linku Miroslava Babky tento uvádí: O servisním poplatku jsme věděli už loni v září...,záměrně jsme klamali zákazníky...,původně měl být poplatek stanoven na 500,-Kč/rok, nakonec se toho ale zalekli a snížili ho.
Nakolik to koresponduje s ještě nedávným slavným Glisníkovým prohlášením "bezplatná nabídka se jmenuje bezplatná, protože se za ní neplatí :))) " ať si udělá úsudek každý slušný člověk sám. A glosy typu - vždyť je pořád zdarma, jen byl zaveden ser.poplatek bych nechal zarecitovat pana Glisníka na Silvestra těsně před půlnocí. Jinak dnes nám tento člověk opatrně naznačil, že za tři roky se budou patrně s tím "výpalným :8) opět utahovat šrouby. Tomu bych věřil, na rozdíl od jeho jiných deklamací.

KOTAZ
Registrace: 2/2007
Příspěvků: 262
Stránka: 1 [ 2 ] 3
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 62
Odpověď v diskusním vlákně
 

lance

konečně se někdo našel,kdo mě věří R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 402
Odpověď v diskusním vlákně
 

KOTAZ

to je jen moje věc,kdy půjdu spát,už nejsme v socialismu,tak se prober R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 402
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Se servis. poplatkem nám lhali

Proč ne v Rakousku?

Proč nám šéf Skylinku zamlčel, že v Rakousku žádný servisní poplatek nezavedli? Netroufli si. Tamní zákazníci by je hnali svinským krokem. Ne tak u nás. Pečlivě s právníky promysleli, jak zpoplatnění bezplatné nabídky zakamuflovat, aby to nebylo příliš napadnutelné a pak si jen dávat pozor, aby se někde neprořekli. Zatím to zvládají bravurně. "My jsme Skylink, my máme službu, kterou vy chcete a proto nám budete platit tolik, kolik my chceme.

Vy nezchudnete a my se pěkně napakujeme, dokud to jde. A až to nepůjde, tak to klidně zabalíme,

protože do té doby vyděláme na poplatcích za bezplatnou free gratis nabídku takový prachy,

o jakých si vy, naši zákazníci, můžete nechat jen zdát. S našimi kartami Výměna, Výměna II, Výměna III,

Výměna Ultra, Výměna Free Ultra Maxi, si pak můžete třeba vytapetovat. Tak hodně štěstí. Nás, Skylink od M77 group si budete pamatovat hodně dlouho."

Dreambox,HD Box 9105+,NXP 256,Mystique SaTiX-S2 Sky V2 USB

satmam
Registrace: 8/2009
Příspěvků: 1 971
Odpověď v diskusním vlákně
 

satmam

jo,ale přeháníš Free Ultra Maxi už jen pro horních 10 000 R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 402
Odpověď v diskusním vlákně
 

@kotaz

ak bol predtym miroslav babka z mediatelu, tak on nie je miro, pretoze uz nerobi ani manazera callcentra...

Rakovinu diskusie nick suto..., nie sám ignorujem -_-

bohus31
Registrace: 10/2009
Příspěvků: 8 673
Galerie: bohus31
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Se servis. poplatkem nám lhali

nehadajte sa tu chlapci, ved staci, ze pojdeme prec od skylinku a hotovo, urcite sa vacsina z nas citi podvedena, ale co narobime, jedine, ze skylink budeme bojkotovat

mjamriska
Registrace: 4/2003
Příspěvků: 1 713
Odpověď v diskusním vlákně
 

satman, mjamriska

Vykaslat se na Skylink je to jedine co muze JEDINEC udelat, ale ten jedinec na to stejne tak jako tak doplati protoze podvodnou reklamou z nej Skyblink vytahl prachy ktere by jim jinak nedal (nekoupil by si vubec nikdy jejich drahou kartu... berme napriklad kupujiciho - duchodce, ktery se rozhodoval mezi sat a DVBT pred par mesici...)
Soudni spory ktere zde doporucuji zdejsi Pitomci jsou v pripade jednotlivych bagatelnich skod jednotlivcu samozrejme nesmysl.

Vykaslani se na ne vsak NENI to jedine co by se melo stat!!
Za jednoznacne vedomou klamavou reklamu by meli dostat po kulach od prislusnych uradu ktere si od toho platime z dani! Jestli pripadnou pokutu SkyBlink pociti pouze jako zasimrani kteremu se zasmeje (vyse pokuty vzhledem k vysi zisku ze serpo) to je jina vec, ale principielne by se aspon tohle stat melo, pokud jeste nejsme v absolut bananarepublic Rv

Neznam presne situaci v Rakousku, ale je to myslim zajimavy primer...

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

předpoklad...

Předpokládám, že ti, kteří si stále vylívají srdíčko na téma SerPo svou rodinu nemají, případne pokud ano, tak že jejich rodina musí tpět z titulu naprosté neschopnosti přijmout nějaké samostatné rozhodnutí ze strany plačících.... Je mi 39 a bylo by mi stydno furt dokola plakat nad takovou malicherností, která má tak jednoduché řešení - A: platit SerPo nebo zaplatit rozšířenou nabídku, B: odejít ke konkurenci (TMO, UPC, Digi)

hotovyrad
Registrace: 3/2011
Příspěvků: 1 832
Odpověď v diskusním vlákně
 

hotovyrad

preco by sme nemali mat svoju rodinu, ja osobne mam a moja rodina nicim netrpi, skylink mam uz cca 12 rokov, momentalne az 3 karty, k tomu 2x digi uz 6 rokov, 1x dvb-t, cize SL bude v supliku pre pripadne dalsie pouzitie

mjamriska
Registrace: 4/2003
Příspěvků: 1 713
Odpověď v diskusním vlákně
 

to mjamriska

ano, ale přece takový triviální problém si snad vyřídíš a zhodnotíš sám. Copak vypisuješ na iDnes, že sis koupil plesnivé maso, nebo jsi dostal pivo pod míru? tyhle diskuse fakt musí psát nesvéprávní jedinci, protože řešení tohoto problému složité fakt není a je to každého privátní problém...

hotovyrad
Registrace: 3/2011
Příspěvků: 1 832
Odpověď v diskusním vlákně
 

Se SerPo nám lhali....

Dyť di vezmi jen nadpis a počátek témetu.... Se SP nám lhali.... fňuk.... lidská malost na entou... bez urážky... Chlap s koulema by třískl do stolu a pokud by pocítil křivdu, vykašlal by se na ně a šel jinam... ale ufňukané děti budou plakat.... a o to mi jde...

hotovyrad
Registrace: 3/2011
Příspěvků: 1 832
Odpověď v diskusním vlákně
 

hotovyrad

ved vidis, ze som to vyriesil bezproblemov sam, len niekotri ludia sa sem pridu pozriet na nazor inych ale tazko sa o tom s tebou diskutuje, ked nevies pochopit, ze tu boli ludia oklamani a preto si SL kupovali, keby si sa rozhodoval, ake auto si kupis a jedna znacka by ti povedala, ze ti bude robit servis zadarmo, ty by si si ju kupil a po roku by zmenili podmienky, ze za servis musis platit, tiez by ta to urcite nastvalo

mjamriska
Registrace: 4/2003
Příspěvků: 1 713
Odpověď v diskusním vlákně
 

hotovyrad

ved vidis, ze som to vyriesil bezproblemov sam, len niekotri ludia sa sem pridu pozriet na nazor inych ale tazko sa o tom s tebou diskutuje, ked nevies pochopit, ze tu boli ludia oklamani a preto si SL kupovali, keby si sa rozhodoval, ake auto si kupis a jedna znacka by ti povedala, ze ti bude robit servis zadarmo, ty by si si ju kupil a po roku by zmenili podmienky, ze za servis musis platit, tiez by ta to urcite nastvalo

mjamriska
Registrace: 4/2003
Příspěvků: 1 713
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Se servis. poplatkem nám lhali

@ radek
V mezích svého individualistického chápání máš pravdu, ovšem nějak nejsi schopen pochopit, že tyto diskuze nejsou pouze kolem toho, jak se má ten který jedinec individuálně rozhodnout...
To, že já tady občas píšu ohledně serpo neznamená, že dávno nevím jak se osobně zachovám...

Pokud jsi individualista, který si myslí, že v životě vyřeší vždy všechno sám a je mu jedno jak funguje společnost ve které žije, že se krade, podvádí atd... pak se nedivím tvému postoji. Ovšem modli se, abys s tím vystačil i dalších 39 let... ono stačí trochu smůly a můžeš se dostat do situace, kdy si už sám nevystačíš a tvůj život bude přímo úměrný úrovni společnosti, budeš se pak na své stávající názory dívat trochu jinak... (samozřejmě nemyslím nějaké konkrétní banální serpo...)

nepřeju ti nic zlého... ale bacha na té motorce ;)

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

to mjamriska

Jenže já i když mě někdo ojebe, tak si poradím sám.... kdežto tady je to už 4 měsíce pořád dokola se stejnýma lidma... Nepřipadá Ti to fakt úchylné?

hotovyrad
Registrace: 3/2011
Příspěvků: 1 832
Odpověď v diskusním vlákně
 

to lance

obecně řečeno máš pravdu, ale jak píšu výše... 4 měsíce zde stále stejně pláčou stejní lidé... obávám se, že letos toho už na moto moc nenajezdím... jakmile začne padat listí, balím to...

hotovyrad
Registrace: 3/2011
Příspěvků: 1 832
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Se servis. poplatkem nám lhali

Teraz sa moze kludne KIA na tie svoje auta zo 7 rocnou zarukou po 2 rokoch kludne vykaslat. Je to prene to iste, dokonca servisny poplatok ma pri aute este pravdivejsi nazov a nech mi nik nehovori, ze majitel takeho auta ktore sa mu pokazi po 2 rokoch a 1 mesiaci sa nebude citit oklamany! Ale v pripade Skylinku je vsetko ok, len vsetci placu, ze. Ved je to len 1.20€! A na kazdu kartu v domacnosti! Za programy, ktore maju v DVB-T zadarmo! Za programy, ktore este Skylinku za distribuciu platia! Za nieco co reklamovali este nedavno ako ZADARMO! Su to obycany smejdi! Zlodeji a klamari! KEby chceli byt fer, tak povedia ze uz iba odteraz kazdy kto kupi novu kartu, tak to nebuide ZADARMO, lebo su v strate a musia to tak urobit. To jedine by bolo fer! Ostatne je obycajny podvod, ku ktoremu sa uchylili ked videli, ze ludia proste karty nevymenia a nebudu kupovat len certifikovane prijimace.

Billysk
Registrace: 4/2006
Příspěvků: 1 595
Odpověď v diskusním vlákně
 

To Billysk

Přirovnání k záruce je mimo mísu, právně je krok M77 v pořádku, to ví i ti tlučhubové od klávesnice, i proto jen mlátí prázdnou slámu na Parabole, místo toho aby M77 zažalovali....

hotovyrad
Registrace: 3/2011
Příspěvků: 1 832
Odpověď v diskusním vlákně
 

Billysk, jen tak na okraj

Ta 7mi letá záruka u vozů KIA se stejně týká jen součástí ve vozidle, které jsou přímo výrobkem továren KIA. Vůbec se nevztahuje na komponenty od subdodavatelů. A píše se to někde v té reklamě? Nepíše.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

hotovyrad

Oni nikoho žalovate nebudou. Oni čekají na to, až to za ně vyřídí státní orgány (ČOI, SOI, ...), které jsou zde zřejmě proto, aby rozhodly NE dle práva, ale jednoznačně ve prospěch toho, z jehož daní jsou placeni. A když stejně rozhodnou tak, jak se lidem nebude líbit, tak se prohlásí, že byly uplaceny a je to. Ukřivdění budou ukřivdění ještě víc a kromě na Skylink tady bydou nadávat i na orgány státní správy.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

to joscer

souhlas, od Revoluce v myšlení některých není žádná změna... Já chci mít vše bez práce a úsilí, ve špičkové kvalitě a zdarma, jinak budu řvát.... Někteří by řekli "jinak je to diskriminace" :-)

hotovyrad
Registrace: 3/2011
Příspěvků: 1 832
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Se servis. poplatkem nám lhali

Na Kia je 7 leta zaruka,ale musis jit kazdy rok na servisni prohlidku (4-6000 kc) jinak zaruka konci.Mam Ceed 5 roku R^

Dreambox Two,parabola 100 cm,motor SG 2100,TV Sony OLED XR55A83K,Skylink Kombi+,Netflix

Antoš
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 2 318
Odpověď v diskusním vlákně
 

joscer+hotovyrad and co.

vy to proste nechapete! drviva vacsina ludi nema problem s tym, ze skylink chce za svoje sluzby peniaze. problem je v tom ako to urobili. proste do poslednej chvile nahanali zakaznikov na heslo "navzdy zadarmo" a potom prisli z nicoho nic so zemenou. je to ako zacat hrat futbal podla nejakych pravidiel a pocas zapasu sa fifa rozhodne ze pravidla hry uplne zmeni. je to neeticke a neferove spravanie (v podstate podvod) a to je problem, nie nejake poondene euro mesacne...

soso
Registrace: 2/2010
Příspěvků: 419
Odpověď v diskusním vlákně
 

@soso

Je to přesně tak jak jsi napsal. Týpkové typu hotovyrad tohle nikdy nepochopí, navíc je vůbec úsměvné, že tenhle Rambomacho s koulema ty bečící témata neustále čte (že by fetiš nebo sebetrýznění?). To jeho životní krédo: "když mě někdo ojebe, spolehnu se na sebe" by se jistě zamlouvalo Kalouskovi s Drábkem. Joscer si zas pod svojí maskou rétorického kazatele možná skrytě uvědomuje unfair krok SkyLinku, ale vždy to bude jeho ego kdo povede klávesnici. Pokud někdo prská jak křeček nad tématem "Podraz od SkyLinku" ať ho jednoduše nečte. Myslím že tohle téma tady je a vždy bude rozhodně akutně relevantnější, než - mám koupit plazmu či lcd? apod. Tyhle davové hrozny hněvu by neměly vyšumět jen ve sklenici vody, jinak se výraz ser. poplatek časem změní v jiný, direktivně-stádní příkaz - bude už ale jen bez té tečky za er.

KOTAZ
Registrace: 2/2007
Příspěvků: 262
Odpověď v diskusním vlákně
 

KOTAZ

co takhle generální stávku,jeden den volna bych bral R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 402
Stránka: 1 [ 2 ] 3
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 62
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra