![]() |
|
Se servis. poplatkem nám lhaliVe "zpovědi" (článek v (nevhodné slovo)) bývalého spolupracovníka CS Linku Miroslava Babky tento uvádí: O servisním poplatku jsme věděli už loni v září...,záměrně jsme klamali zákazníky...,původně měl být poplatek stanoven na 500,-Kč/rok, nakonec se toho ale zalekli a snížili ho.Nakolik to koresponduje s ještě nedávným slavným Glisníkovým prohlášením "bezplatná nabídka se jmenuje bezplatná, protože se za ní neplatí :))) " ať si udělá úsudek každý slušný člověk sám. A glosy typu - vždyť je pořád zdarma, jen byl zaveden ser.poplatek bych nechal zarecitovat pana Glisníka na Silvestra těsně před půlnocí. Jinak dnes nám tento člověk opatrně naznačil, že za tři roky se budou patrně s tím "výpalným :8) opět utahovat šrouby. Tomu bych věřil, na rozdíl od jeho jiných deklamací. |
KOTAZ
Registrace: 2/2007 Příspěvků: 262 |
Stránka: 1 2 [ 3 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 62 | |
![]() |
|
soso, KOTAZVy asi nejste schopni chápat trochu složitější psaný text, takže mám obavu, jestli se rozepisovat. Ale jo, udělám to.Já jsem prakticky VŽDY psal jen v tom smylsu, že teď platformu Skylink provozuje firma M77. A ta těžko mohla udělat unfair kroky, protože BÝVALÝ vlastník platformy Skylink sliboval navždy zadarmo, ne firma M77. Na základě toho si myslím, že nová firma nenese zodpovědnost za takovéto kroky bývalého vlastníka. Jiní tady tvrdí opak a vypisují paragrafy o klamavé reklamě. Je to jejich pravda, já jim ji neberu. Ale na základě tohoto vypisování paragrafů se NIC NESTANE. Pro mě tedy vyplývá, že nebyla měněna pravidla během zápasu. Prostě jeden zápas skončil a pro další zápas jsou pravidla trochu jiná s tím, že do toho zápasu nemusí ti, co se jim pravidla nelíbí nastoupit. Přeci kdyby se něco takového stalo ve sportu, tak těm, co do dalších bojů nastoupit nechtějí kvůli novým pravidlů (typicky třeba F1) také nikdo neproplatí náklady vývoje či zakoupení "sportovního náčiní". To jen příměr, když už soso začal s tím sportem. Ano, firma M77 je zodpovědná za nestažení reklamy (ať už záměrné nebo nechtěné) "Navždy zadarmo" po zakoupení CSlinku a Skylinku a za toto období by měla uhradit náklady těm, co si z tohoto důvodu satelitní příjem pořídili. To už jsem psal také několikrát. Ale (opakuji) myslím si, že za "reklamní tahy" bývalých vlastníků zkrátka odpovědnost NENESE. Nikdy jsem se necítil být rétorickým kazatelem. Ten totiž káže, ale neklade otázky, což já činím dost často. Moje ego nikdy klávesnici nevede. Jen vždy píši své názory a snažím se reálně posuzovat stav. Hlavně ne zaslepeně. Jako někteří, kteří si myslí, že tím, že do diskuzí tapetují paragrafy něco změní. A co by to bylo za diskuzi, kdyby nebyl i opačný názor? Třeba zrovna z mé strany? Nemám žádné vztahy s M77, jak je mi tady stále dokola podsouváno (a mě je to jedno). Teda kromě toho, že mám celkem 4 karty, přičemž za 2 z nich budu platit servisní poplatek. Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
![]() |
|
RE: Se servis. poplatkem nám lhalijoscer, rozepisoval jsi se zbytečně. Tvůj názor je zcestný. |
HiFiOK
Registrace: 12/2006 Příspěvků: 3 951 |
![]() |
|
@joscerTady jde o jednu podstatnou věc; i ty připouštíš že by firma měla uhradit za určitou dekádu podvedeným náklady. Ale jaké - maximálně výdaj za kartu (i když tomuto gestu nevěřím ze strany M77 ani omylem), jenže kdo těm lidem vrátí prachy za železo +instalaci? Myslím ty váhavé lidičky (DVB-T, kabelovka nebo sat?), kteří do toho šli právě a především kvůli sladkému argumentu "navždyzadara" a takových rozhodně nebylo málo, kolik jich bylo právě v čas. období, kdy už se skrytě spřádaly plány na zpoplatnění A MLČELO SE? Navíc SkyLink s CsLinkem věděli moc dobře o bombastických reklamách NAVŽDY ZADARMO ze stran prodejců, montážníků apod. a přesto dopředně nezakročili veřejným prohlášením typu ...naše společnost nezaručuje do budoucna trvalý bezplatný příjem....Ty lidi na to zkrátka naletěli a prodejci s montážníkama v dobré víře taky. Byla to podpásovka a to je to, oč tu běží. Kdo šel k Digi či UPC tak měl dopředu jasná pravidla a železo na smlouvu zdarma. A nevěř tomu, že M77 při kaufu tohle nevěděla; ta lukrativnost stála a stojí na know how "budou solit budou, jinak jim ty krámy zbudou". |
KOTAZ
Registrace: 2/2007 Příspěvků: 262 |
![]() |
|
KOTAZ"Kdo šel k Digi či UPC tak měl dopředu jasná pravidla a železo na smlouvu zdarma."Zdarma? Tak to je vtip roku. Nemám o čem bych dál diskutoval s takovým srandistou, jako jsi ty. Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
![]() |
|
RE: Se servis. poplatkem nám lhaliV každém případě to udělali blbě. Měli vyhlásit bankrot a udělat tmu. Potom oznámit "karty ještě nevyhazujte, třeba to někdo koupí". Za měsíc mohla přijít M77 jako zachránce a pokračovat za nových podmínek. Lidi by se necítili podvedení a určitě by jich zůstalo víc. |
visper
Registrace: 5/2008 Příspěvků: 2 038 |
![]() |
|
visperNo, asi nejčistší řešení, které má však háček, vlastně dva.1. Byl by dosazen konkursní správce, který by byl neomezeným vládcem a mohl by to prodat (třeba zrovna firmě M77) za hubičku a bývalí majitelé by z toho nic neměli. 2. Lidé by se rozutekli jinam a zpět by se jich vrátilo možné málo. A to nejen z těch, co mají jen Gratis, ale i z těch, co si platí nějaký balíček. A to by byla větší ztráta než když teď třeba i 80 (přeháním) procent "gratisáků" se rozhodne, že odejde a platit servisní poplatek nebude. Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
![]() |
|
joscerMáš pravdu, tak by to nešlo. Já jsem to napsal jen proto aby to některým došlo jak by to asi dopadlo kdyby se to neprodalo. Většina hledá problém jen v nenažranosti Lucemburků. |
visper
Registrace: 5/2008 Příspěvků: 2 038 |
![]() |
|
RE: Se servis. poplatkem nám lhalikoukám že z tohoto fora se stal chat se vzájemným napadáním :bomb: ...pánové nechcete se vráti do reality toto má být odborným diskusním forem kde občas někdo potřebuje pomoc a vy hned z něho uděláte (nevhodné slovo)a a tak podobně. Je mi z váš blivno Rv |
chvalina2
Registrace: 3/2007 Příspěvků: 413 |
![]() |
|
chvalina2Kdo a kdy určil, že toto má být pouze, cituji "odborným diskusním forem kde občas někdo potřebuje pomoc ..."?Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
![]() |
|
RE: Se servis. poplatkem nám lhaliTakže už mám jasno,nenažraní byli oba-jak prodávající tak kupující,kruci větší herce nenajdete ani v bolyvoodu !!! :-/Ne všichni lidé, s vysokým IQ, si ho zaslouží!
|
spyko
Registrace: 6/2006 Příspěvků: 3 916 |
![]() |
|
@joscerjoscere kalíš vodu a chytáš se stébel, pokud vím tak platilo (nevím jak v současnosti), že při podpisu smlouvy u Digi na min. jeden rok bylo železo zdarma, resp. zapůjčeno, což se rovná v principu totéž a ty to dobře víš (jenom instalaci byla pochopitelně zpoplatněna, takže si pořádně přečti co jsem uváděl). Celkově jsi na ten můj (přeposlední) příspěvek zareagoval přesně tak, jak jsem čekal - ne k věci, ale najděme cokoliv, jak se vykroutit z jádra pudla. V globálu jsem tě přecenil, nejsi nic jiného než fanatický rétorický demagog a úhybák. Adios. |
KOTAZ
Registrace: 2/2007 Příspěvků: 262 |
![]() |
|
KOTAZTo chce klid. Nesmíš to tak prožívat.Víš, mě je tak nějak jedno, co si o mě myslíš. Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
Stránka: 1 2 [ 3 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 62 | |
![]() |
|
![]() |