Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Skylin registrace

Taky Vám nejde přes web registrovat karta? já už to zkouším od 15h a ni doposud nic

pcword
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 564
Odpověď v diskusním vlákně
 

dnes jsem

jich asi 20ks normálně regnul,jedeš přes servisní,nebo partnérský web? R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 402
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylin registrace

Taktiež som ich dnes hodne registroval,všetko ok,nikde žiadné problémy.

Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.

letas
Registrace: 5/2007
Příspěvků: 3 147
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylin registrace

taky mi to nedávno nešlo, tak jsem to zkusil v jiném prohlížeči (INT. EXPLORER) a tam to už šlo normálně R^

chabryf
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 67
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylin registrace

Pred chvíľou, bez problémov. :8)

notna
Registrace: 3/2007
Příspěvků: 473
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylin registrace

V pohodě to jde.

HiFiOK
Registrace: 12/2006
Příspěvků: 3 951
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylin registrace

Zajtra to budú štyri týždne, čo som im poslal tri emaily so žiadosťou o vytvorenie užívateľského účtu pre Slovlink kartu (registrovanú v r.2005 zaslaným formulárom), ktorý potrebujem pre registrovanie karty Výmena. Odpoveď stále žiadna. Žeby som sa stále ešte nedostal na poradie? Zajtra to bude 28 dní, treba mi počkať na odpoveď zákonných 30 dní? :lookaround:

ozzy2
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 203
Odpověď v diskusním vlákně
 

ozzy2

zajdi si do slušné sat.prodejny,čísla karet sebou,trvá to asi 20s a hotovo R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 402
Odpověď v diskusním vlákně
 

u nás

žádná slušná NENÍ

všichni jsou na NERVY !!! :laughing:

tonek
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 6 117
Odpověď v diskusním vlákně
 

azzy

asi jim to ulétlo!

poslal jsi i TĚŽÍTKO ! ? :8)

tonek
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 6 117
Odpověď v diskusním vlákně
 

pre pierrepetr

bol som aj v slušnej predajni, kartu Výmena mi zaregistrovali, ale nemám k nej, alebo lepšie povedané, nepoznám zákaznícky účet, na ktorom je karta registrovaná a nebudem si ju môcť manažovať (poslať zápis, prípadne aktivovať nejaký programový balík platbou). Pred štyrmi týždňami som ich požiadal o vytvorenie zákazníckeho účtu pre túto kartu a zaslanie loginu a hesla.

ozzy2
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 203
Odpověď v diskusním vlákně
 

ozzy2

tak se snad dočkáš,teď to hlavně jede R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 402
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra