![]() |
|
karta vymenaprosím o pomoc, chcem vymenit kartu vymena a po prihlaseni a zadaní cisla karty mi vypise ,,Pre túto kartu nie je možné aktivovať požadovaný produkt !,, kde robim chybu? ďakujem |
olivetti
Registrace: 5/2008 Příspěvků: 11 |
Stránka: [ 1 ] 2 3 4 5 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 102 | |
![]() |
|
RE: karta vymenaNikde, nečteš dříve založené vlákno. |
sirda
Registrace: 11/2006 Příspěvků: 2 943 |
![]() |
|
RE: karta vymenacitam , ale nechapem........ |
olivetti
Registrace: 5/2008 Příspěvků: 11 |
![]() |
|
RE: karta vymenaPřečti si tohle vlákno "Neschopnosť Skylinku opraviť aplikáciu overenia" |
abc
Registrace: 8/2007 Příspěvků: 74 |
![]() |
|
RE: karta vymena"chcem vymenit kartu vymena" no chtělo by to trochu rozvést a upřesnit a co přesně se snažíš udělat a co nejde :lookaround:Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý
|
eemil
Registrace: 12/2006 Příspěvků: 3 273 |
![]() |
|
RE: karta vymenaChybu neděláš nikde, tak je na straně SkyLinku, stejný problém mají i ostatní - viz. diskuze ve starším vlákně. |
tomygo
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 153 |
![]() |
|
RE: karta vymenato eemil, skylink stara karta crypto, prihlásim sa, dokonca som aj overil podla cisla karty, dam registracia karta vymena, napisem cislo karty vymena, odoslem......a nic......je to problem u nich? co ak to nestihnem do 15teho? |
olivetti
Registrace: 5/2008 Příspěvků: 11 |
![]() |
|
RE: karta vymenato abc, citam vsetko, len som nemal pocit ze to je to co popisujem, niektori pisu ze registruju bez problemov 20 kariet, maju sat predajne iny reg. vstup? |
olivetti
Registrace: 5/2008 Příspěvků: 11 |
![]() |
|
RE: karta vymenahmmm, je to divný, asi to mají opravdu podělaný, že to někomu nejdeNejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý
|
eemil
Registrace: 12/2006 Příspěvků: 3 273 |
![]() |
|
RE: karta vymenavyskusal som to aj z dalsou kartou, a to isté, mozem robit chybu inde? karta vymena musí byt pri registracii v primaci alebo je to jedno? |
olivetti
Registrace: 5/2008 Příspěvků: 11 |
![]() |
|
RE: karta vymenaZkus to zítra. Mě to taky nefakčí. Mají to pos... |
lipinak
Registrace: 9/2008 Příspěvků: 66 |
![]() |
|
právě teďjsem provedl registraci karty výměna,normálně vše jede OK R^ :laughing: R^ |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 402 |
![]() |
|
pierrepetrže to funguje tobě neznamená že to musí fungovat všem :lookaround:Nejsem montér, nejsem prodejce, jsem jen Emil Držkatý
|
eemil
Registrace: 12/2006 Příspěvků: 3 273 |
![]() |
|
mě to takyzatím funguje !ale záleží i na babě! |
tonek
Registrace: 1/2009 Příspěvků: 6 117 |
![]() |
|
a nyníjsem provedl registraci výměna další karty přes web cslinku,vše proběhlo OK,něco děláš špatně R^ :laughing: R^ |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 402 |
![]() |
|
výreže si hoďku nepočkal, mohl oný koukat na Leoša o večer dýl ! |
tonek
Registrace: 1/2009 Příspěvků: 6 117 |
![]() |
|
eemilsouhlasím s tebou,jen jsem identifikoval,že chyba není u skylinku R^ :laughing: R^ |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 402 |
![]() |
|
tonkutakový zákazník,který volal dnes o výměnu si nezaslouží slitování,mohl čumět už 17 dní zadara,dobře mu tak R^ :laughing: R^ |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 402 |
![]() |
|
pierrepetrTak to jsi v tuto chvíli jediný komu to funguje.Já mám KO od 20.45 Rv Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)
|
Delta1
Registrace: 6/2007 Příspěvků: 1 860 |
![]() |
|
RE: karta vymena!ERR: Pro tuto kartu nelze aktivovat požadovaný produkt !tohe to hlásí od 19hod u dvou karet, zadával jsem to už 8x a pořád dokola to samé, byl jsem i v Elektroexpertu, kde mají partnerský přístup a toma to hodilo dokonce hlášku, že tato karta není určena k registraci |
Jirka 76
Registrace: 10/2006 Příspěvků: 85 |
![]() |
|
dej mailpošleš mě čísla a regnu ti to za minutu R^ :laughing: R^ |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 402 |
![]() |
|
jirkoto už jsi psal jinde R^ :laughing: R^ |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 402 |
![]() |
|
pierrepetrPotvrzuji nemožnost zaregistrovat karty výměna. Zkouším 3 karty. U všech byla na účtech pozn. "servisní poplatek zaplacen do 1.9.2012" - tak jsem asi před hodinou obětoval 50 Kč za dvě SMS a u jedné karty uhradil poplatek do 21.9.2012. Nepomohlo to. Chybu z mé strany vylučuji - před 3 dny jsem zaregistroval 2 karty výměna bez problémů (hláška o SP také do 1.9.2012). |
cikan
Registrace: 8/2010 Příspěvků: 72 |
![]() |
|
cikan pošli mailzaregistruji tě hned a můžeš si to zkontrolovat,nevím ,kde je chyba,mě to jede,ještě budu dnes registrovat 7 karet,tak hodinku minimálně budu zde,jak chceš,jenom,aby bylo jasno R^ :laughing: R^ |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 402 |
![]() |
|
RE: karta vymenatrošku z jiného soudku, dá se nějak zrušit uživatelský účet, případně změnit uřivatelské jméno a heslo. Známá kdysi koupila komplet u prodejce, který už není. Prodejce založil uživ. účet a kartu zaregistroval, protože známá nevlastní PC, tak si od něj login a heslo nevzala a teď jej potřebuje. Když volala na Skylink tak jí nikdo neporadil. |
Jirka 76
Registrace: 10/2006 Příspěvků: 85 |
![]() |
|
jirkopokud ho nepotřebuješ,jen chceš výměnu,v sat prodejně mají servisní web a tyto kravinky nejsou potřeba R^ :laughing: R^ |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 402 |
Stránka: [ 1 ] 2 3 4 5 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 102 | |
![]() |
|
![]() |