Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příslušenství

Levnější varianta k výrobkům SPAUN a CHESS

Mohu poprosit o uvedení levnější varianty k multipřepínači Chess LC 9/8 NT a k SPAUN SUR 420F, např. CENTAURI?
Moc děkuji.

luboshesik
Registrace: 4/2013
Odpověď v diskusním vlákně

SUR 420F

nevím o náhradě,taky by mě to zajímalo R^ :lookaround: :O

pierrepetr
Registrace: 5/2006

RE: Levnější varianta k výrobkům SPAUN a CHESS

Nějak nechápu co chceš. Buď od EMP přepínač 17/8 = Chess nebo Spaun nahradit asi P.164. Upřesni co je na vstupu a na výstupu.

RAFI007
Registrace: 1/2006

RE:RE: Levnější varianta k výrobkům SPAUN a CHESS

pochopeno správně....jsem laik a chtěl bych si předběžně spočítat orientační náklady na multipřepínače atd. Potřebuji ze střechy přivést SAT či TV či obojí 8 účastníkům z 8 LNB umístěných na stávající T90 a stávající TV antény (přesně 4x pouze SAT, 3x SAT + TV a 1x TV). Na jednom zahraničním webu jsem našel konfiguraci pro 8 účastníků a 8 LNB ve složení: 8 x receivers(DiSEqC 1.1),
8 x Uni Quattro LNB,4 x 9/8 multi switch Chess LC 9/8 NT a 8 x DiSEqC 1.1 SPAUN SUR 420F. Neřeším zatím LNB (vybírám teprve pozice.Receivery chci asi AB CryptoBox 500HD mini, aby se vešli za televizi.Popravdě řečeno přeně nerozumím, jak je to s TV( co všechno bude třeba, to jsem zatím nenašel). No a tak jsem se orientačně díval na ceny a chtěl jsem něco levnějšího...nechám si poradit...

luboshesik

8xLNB-OCTO+8xS8/1PCT (P.168-T) a jako laik si užij zemnící smyčky. Doporučuji místo google objednat odbornou firmu se zárukou funkčnosti.

RAFI007

T90+8x octo lnb
Na 8 LNB+terestrial moze byt - DiSEqC prepínač EMP S8/1PCP pre 7 ucasnikov aj ti, co chcu len sat budu casom chciet terestrial...
Pred vstupom do TV-sat rozbocovac napr. EMP P.105/S.105, alebo Schwaiger ASW800,
pripadne IKUSI UDU-205 zatial pre tych 3,ktory chcu Sat aj terestrial.