Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: LCD, plazmy, CRT...

Samsung F8000 reklamacia

Zdravim pani.Mam samsung F8000 a pri pozerani tv sa mi telka restartuje po niakom case 10,20,30,40,50 hodinach ,ako kedy vzdy ,je to individualne.Proste sa vypne a potom sa chce zapnut ,ale akokeby nevladala ,tak sa zase vypne a stale dookola az po niekolkych 5,10,20,30,40 restartovani zase naskoci a vsetko ide vpohode ,urcity cas.Neviem co moze byt chyba asi prehrievanie.Mna by zaujimalo ,ci staci zavolat do servisneho strediska a po tv pridu technici ku mne domov ,alebo to mam riesit ,tam kde som ju kupoval.A este by ma zaujimalo ,ze ked nemam uz krabicu od tv ,ci to vadi alebo to nema vpliv ,pripadne ci technici chodia aj s niakym stojanom na tv.A este ma napadlo ,ze ked mam na tv stojan ,na stenu ,ci ho treba dat dole ,alebo ho zoberu aj zo stojanom.Dakujem

peter94
Registrace: 4/2006
Příspěvků: 123
Odpověď v diskusním vlákně
 

peter

ak to máš doma dlhšie ako 14 dní a menej ako 2 roky tak normálne záručná opravovňa.
Predajňa s tým nič nemá. Zavolaj si do opravovne, prípadne si nájdi na webe samsungu hot-line a spýtaj sa tam na servis.
Opravovňa ti toto všetko odpovie. My asi nevieme, či máš dať dole držiak na stenu. Každý výrobca garantuje príchod technikov do bytu inak, väčšinou podľa uhlopriečky. Ak je to 22" tak ju zober pod pazuchu a hybaj do opravovne. Ak je to 80" tak len kamionom. Ale normálne pohni len sedláckym rozumom, je to ako každá iná reklamácia.
snaž sa vždy dať čo najmenej k TV aby toho čo najmenej mohli v opravovni postrácať. Resp. si nechaj na zakazkový list napísať, že si to tam nechal aj s DO, držiakom a pod.

Dagy2
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 4 172
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Samsung F8000 reklamacia

Nevim teda jak je to na Slovensku, ale u nas prodejna musi resit reklamace, i kdyz existuje nejaky znackovy servis. Tam to proste posle ta prodejna. Samozrejme lze jit i primo do toho servisu. Nicmene pravni vztah mas s prodejcem, ne se servisem.

Mikek
Registrace: 7/2011
Příspěvků: 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Samsung F8000 reklamacia

to je pekná volovina. chceš riešiť alebo vyriešiť?
1/ predstav si, že si kúpil telku v českom těšíně a bývaš alebo si sa odsťahoval do Klatov. to pôjdeš riešiť telku do Těšína?
2/ predajňa má prd a nič s pokazenou telkou neurobí. takže si necháš odviezť telku do predajne a oni potom do servisu?
3/ predajňa rieši vrátenie ak sa to pokazilo hneď po kúpe alebo servis dá vyjadrenie že je to neopraviteľné. reklamoval som tak komponent od LG, zavolal na hot-line LG, dali mi adresu najbližšej opravovne, tam mi hneď vypísal papier a do predajne som si šiel len po prachy.
myslím, že napr. u lg máš priamo na stránke objednávku servisu.

Dagy2
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 4 172
Odpověď v diskusním vlákně
 

jak je

to dlouho od koupě?,do šesti měsíců,výměna,nebo vrácení peněz,řešíš s prodejnou,od šesti měsíců,řešíš,kde to máš blíže,prodejna,nebo záruční servis,nebo objednat svoz samsungu na jejich stránkách,taky koukni do zár.listu,na něco samsung dával 3 roky záruky,obal musí být,ale neoriginální stačí zabalit do deky a bublinkové folie,tohle všechno bys jistě našel i na stránkách samsungu R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 390
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Samsung F8000 reklamacia

Zavolej do nejbližšího servisu a zeptej se.
Jinak, v papírech od Tv bys měl mít napsáno, kde reklamovat.
Záleží na tom, kde jsi tv koupil.
V ČR platí,že výrobek Samsung který není z české distribuce, je nutno reklamovat u prodejce. Při předávání do značkového servisu Samsung, si hned v servisu dle výrobního čísla zjistí zemi distribuce a pokud to není ČR, tak tě s tím pošlou k prodejci. (osobní zkušenost před dvěma lety, ale třeba se to už změnilo). Předpokládám, že na Slovensku to bude stejné.

VU+ DUO 4K SE + Skylink ICE, Golden Media UniBox 9060 CRCI, T 90 + 17 LNB, Emme Esse 100x95 cm + Optibox DM 3800, LG 55LF652V

Alion
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 302
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Samsung F8000 reklamacia

http://www.samsung.com/sk/support/warranty/warrantyInformation.do?page=POLICY.WARRANTY

R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 390
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Samsung F8000 reklamacia

Normálně nikam nic nevoz zavolej servis samsungu a oni tě kontaktuji a přijedou k tobě domů. Servis mají hodně dobrej. Ostatní by mohli závidět. Vlastní zkušenost.

VU+UNO 4K se VTi , Xtrend ET8000 HD (2 x DVB-S2) OpenATV 6.3 ,Samsung UE40C7000 , Samsung UE65NU8002, Denon AVR-X1600H + Polk T50, T30, T15

miky
Registrace: 7/2005
Příspěvků: 861
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Samsung F8000 reklamacia

Ano, pridu domov. Kamarat teraz riesil po necelom roku reklamaciu. Najskor problem s 3D, potom Wifi a aj panel. Teraz ma lepsi panel, krajsi obraz a zostal zo starej telky asi len stojan a zdroj, vsetko zadarmo a behom tyzdna ;) takze servis je fakt dobry.

HornetF18
Registrace: 10/2011
Příspěvků: 878
Odpověď v diskusním vlákně
 

no samšunt

musí mít dobrý servis,protože má velkou reklamu a lidi jim to žerou,kvalita nikde,jen design,to musím pochválit,než se zapne TV,fakt hezkej kus nábytku R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 390
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Samsung F8000 reklamacia

Dagy2@ Reklamačku uplatňuješ zásadně u prodejce. Jedině by ti bylo umožněno i jinde, třeba v servisu. Ale i tak bys případný rozpory nebo vrácení peněz musel řešit zas jen u prodejce. Dobrý je že reklamačka se dá řešit v kterýkoliv prodejně dotyčnýho prodejce. Nebo samozřejmě zaslat vadnej výrobek poštou. Ostatně si to lze přečíst v zákoně jak to je.

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Samsung F8000 reklamacia

Tak neviem ja si pamatam par rokov dozadu, este vozili zakaznici svoje gerety sami do servisu, obycajne boli plne prve tri mesiace v roku.Koncili tam vianocne darceky,ale to je tak 5 rokov dozadu. A azse opacne ked to niekto priniesol do predajne, obycajne si preto prisli zo servisu s ktorym mali zmluvu, takze aj tak, aj tak sa da.

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Samsung F8000 reklamacia

Ust. § 2172: „Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v potvrzení podle § 2166 uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. Osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím při koupi věci.“

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Samsung F8000 reklamacia

CR ma inu zbierku zakonov ako SR, aj zarucna doba je u nas min 24 mes.

Peep
Registrace: 10/2010
Příspěvků: 604
Odpověď v diskusním vlákně
 

Peep

to je minimum,ale výrobce může dát více,samšunt dává na určité věci 36 měsíců,bývalo to i na monitory LCD R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 390
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra