Quantcast

Prima COOL vyhrála Zlaté péro

| redakce | tisk

Televize Prima COOL získala v tomto týdnu od Creative Copywriters Clubu první místo za nejlepší textařský počin - Zlaté péro.

Cenu Zlaté péro za rok 2011dostala Prima COOL a grafické studio Oficina od cechovní organizace sdružující reklamní textaře, spisovatele a novináře Creative Copywriters Club (CCC). Petr Vacek, předseda CCC, k ocenění dodává: „COOL v těžké konkurenci (z 15 reklamních textů nominovaných v nejužším výběru - např. T-mobile za reklamu s Bolkem Polívkou nebo Vodafone s mluvícími keckami) vybojoval 1. místo za úžasnou soustavnou textařskou práci při předělech a upoutávkách.“

Prima COOL vyhrála Zlaté péro
▲ Prima COOL vyhrála Zlaté péro

Péro je ocenění za nejlepší textařský počin. Do soutěže se nepřihlašují sami tvůrci, nominace je svěřena do rukou přímo publika, veřejnosti. Specifickou cenu může získat reklama, kniha, báseň, píseň nebo cokoliv jiného, co baví, má nápad, vtip a nestojí při zdi.

zdroj: FTV Prima





Reklama




Vybrané články