Quantcast

Telly startuje letní kampaň

| redakce | tisk

Televizní operátor Telly spouští od konce června svou novou reklamní kampaň. Se sloganem „Nejlepší ochrana před sluncem? Faktor 100+!“ nabídne více než 100 TV programů s 50% slevou a navíc letní dárkovou kolekcí.

Letní měsíce jsou ve znamení pohody a sluníčka. A právě tyto dva faktory akcentuje letní reklamní kampaň Telly. S hyperbolickým sloganem „Nejlepší ochrana před sluncem? Faktor 100+!“ odkazuje nejenom na letní aktivity, ale zdůrazňuje i širokou nabídku televizních kanálů od operátora Telly. A díky možnosti 7denního zpětného přehrání si divák sám určí, kdy se na televizi bude dívat.

Letní kampaň operátora Telly (foto: Telly)
▲ Letní kampaň operátora Telly (foto: Telly)

Reklamní kampaň jako již tradičně připravila agentura Grizzlink. Počítá se s jejím nasazením na sociálních sítích Facebook a Instagram.

V naší letní reklamní kampani se opět objevuje významná sleva pro nové klienty. Slevové nabídky v kombinaci s dárky jsou u našich zákazníků dlouhodobě oblíbené, proto jsme je rozhodli využít i na začátku letošního léta,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.

Odměnou pro nové zákazníky je 50% sleva na balíčky Velký a Střední na první 3 měsíce. Diváci tak mohou sledovat více než 100 televizních stanic, z nichž většina je vysílána v HD kvalitě, za bezkonkurenční cenu. Samozřejmostí jsou pak smlouvy bez vázanosti a bez skrytých podmínek.

Za cenu poštovného navíc dostanou všichni noví zákazníci dárek Nasluněná trojka v hodnotě 1900 korun. Balíček zahrnuje designovou termolahev, pohodlnou hamaku a vzdušný vějíř.





Reklama




Vybrané články