Quantcast

Novinka na trhu - předplacené karty UPC Direct

| Tisk

logo Společnost UPC Česká republika spustila pilotní projekt příjmu placené satelitní televize UPC Direct z předplacených karet (tzv. pre-paid). Předplacené karty UPC, které se v současné době objevily na českém trhu, obsahují příjem základní české programové nabídky Rodina na období šesti měsíců. Kartu s předplatným pořídí jen zákazníci s nákupem satelitního kompletu za zvýhodněnou cenu v rámci pilotní fáze zatím pouze od jednoho výrobce boxů (mascom).

Výhody pre-paid karet pro diváky jsou zřejmé: zákazník nemusí na prodejně při koupi satelitního kompletu podepisovat žádnou smlouvu a uvádět o sobě osobní údaje. Aktivace a zřízení služby jsou tak velmi rychlé, což ocení nejenom samotní prodejci ale především jejich zákazníci.

Zástupci UPC probíhající akci zatím nechtěli komentovat. Bližší informace chce firma zveřejnit v nejbližších týdnech.

Obecně pre-paid karty nejsou na našem trhu naprostou novinkou. Loni s tímto typem karet přišla na trh firma Gital, jeden z distributorů karet pro příjem českých programů ze satelitu (soubor programů paketu CS LINK). Pre-paid karty nabízejí i mobilní operátoři.



Satelitní platforma UPC Direct se vysílá ze satelitů Astra na pozici 19,2 st. východně. Základní nabídka Rodina obsahuje přes 3 desítky televizních programů různých žánrů (sport, filmy, hudba, dětské pořady).

V nabídce nechybí i filmový kanál MGM Channel a nedávno spuštěný kanál BeBe TV určený dětem do věku tří let. K základní nabídce si může zákazník objednat i prémiové kanály HBO/HBO2, Cinemax, balík programů PLUS a programy pro dospělé XXX Xtreme a Hustler TV. Vedle placené televize UPC Direct může satelitní divák přijímat z Astry několik desítek nekódovaných televizních a rozhlasových stanic různých žánrů.

Martin Vyleťal





Reklama




Vybrané články