Průzkum UPC: Nejoblíbenějším moderátorem TV zpravodajství je Lucie Borhyová
| Tisk
Nejoblíbenějšími moderátory televizního zpravodajství jsou Lucie Borhyová a Reynolds Koranteng z televize Nova a Jolana Voldánová z České televize. Nejoblíbenějším dětským pořadem je pak večerníček České televize.
Vyplývá to z průzkumu chování diváků televize, který proběhl v České republice a dalších 12 evropských zemích na reprezentativním 5095 respondentů v období říjen – listopad. Průzkum byl realizován na objednávku vedoucího evropského provozovatele kabelové televize, satelitní televize, internetu a telefonních služeb – společnosti UPC. V České republice působí UPC prostřednictvím své dceřiné společnosti UPC Česká republika, která nabízí služby digitální, analogové a satelitní televizi, telefonie a internetu.
Moderátorka Televizních novin TV Nova Lucie Borhyová získala hlasy 27 % všech respondentů průzkumu, přičemž nejvíce bodovala u mužů (30 % respondentů a 17 % respondentek). Moderátor téže zpravodajské stanice Reynolds Koranteng získal 14 % hlasů, z toho nejvíce ženských (23 % respondentek a jen 8 % respondentů).
Na třetím místě skončila moderátorka ČT Jolana Voldánová (12 % hlasů). Se ziskem 11 % respektive 9 % obsadili další pozice opět moderátoři TV Nova Karel Voříšek a Pavel Dumbrovský. Nejúspěšnější moderátorkou TV Prima je Světlana Zárubová (7 % hlasů).
Lucie Borhyová zvítězila u televizních diváků podle průzkumu UPC i v roce 2006.
Zbývající respondenti uvedli jiné moderátory
Za nejoblíbenější pořad pro děti považují respondenti tradičně Večerníček, který se umístil před dalšími dvěma pořady ČT pro děti
Zbývající respondenti uvedli jiné pořady
Televizní průzkum UPC se uskutečnil v 13 evropských zemích (Rakousko, Belgie, Česká republika, Francie, Německo, Maďarsko, Irsko, Holandsko, Polsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko a Švýcarsko) na vzorku 5095 respondentů v období říjen – prosinec 2007. Jedná se už o 4. panevropský průzkum UPC, který je zároveň jedním z nejrozsáhlejších průzkumů veřejného mínění svého druhu. Tentokrát sa zaměřil na televizní chování diváků, na úlohu a význam televize v životě dětí a rodičů. Průzkum byl realizován ve spolupráci se společností Research International, metodou face to face. Společnost informovala o jeho hlavních výsledcích už v závěru prosince 2007.
František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR
Vyplývá to z průzkumu chování diváků televize, který proběhl v České republice a dalších 12 evropských zemích na reprezentativním 5095 respondentů v období říjen – listopad. Průzkum byl realizován na objednávku vedoucího evropského provozovatele kabelové televize, satelitní televize, internetu a telefonních služeb – společnosti UPC. V České republice působí UPC prostřednictvím své dceřiné společnosti UPC Česká republika, která nabízí služby digitální, analogové a satelitní televizi, telefonie a internetu.
Moderátorka Televizních novin TV Nova Lucie Borhyová získala hlasy 27 % všech respondentů průzkumu, přičemž nejvíce bodovala u mužů (30 % respondentů a 17 % respondentek). Moderátor téže zpravodajské stanice Reynolds Koranteng získal 14 % hlasů, z toho nejvíce ženských (23 % respondentek a jen 8 % respondentů).
Na třetím místě skončila moderátorka ČT Jolana Voldánová (12 % hlasů). Se ziskem 11 % respektive 9 % obsadili další pozice opět moderátoři TV Nova Karel Voříšek a Pavel Dumbrovský. Nejúspěšnější moderátorkou TV Prima je Světlana Zárubová (7 % hlasů).
Lucie Borhyová zvítězila u televizních diváků podle průzkumu UPC i v roce 2006.
věk respondentů | věková kategorie nejmladšího dítěte | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
celkový poměr | do 30 let | 30-39 let | 40-49 let | 50 a více let | muž | žena | 0-5 let | 6-12 let | 13-18 let | více než 18 let | |
Světlana Zárubová | 7% | 7% | 4% | 5% | 9% | 7% | 4% | 4% | 7% | 6% | 5% |
Lucie Borhyová | 27% | 29% | 29% | 18% | 30% | 36% | 17% | 30% | 27% | 26% | 20% |
Jolana Voldánová | 12% | 7% | 16% | 17% | 11% | 15% | 12% | 11% | 14% | 13% | 16% |
Pavel Dumbrovský | 9% | 7% | 5% | 10% | 13% | 4% | 11% | 6% | 6% | 5% | 15% |
Karel Voříšek | 11% | 11% | 13% | 10% | 11% | 7% | 15% | 14% | 12% | 9% | 10% |
Ray Koranteng | 14% | 18% | 16% | 16% | 11% | 8% | 23% | 18% | 16% | 15% | 14% |
Zbývající respondenti uvedli jiné moderátory
Za nejoblíbenější pořad pro děti považují respondenti tradičně Večerníček, který se umístil před dalšími dvěma pořady ČT pro děti
celkový poměr | do 30 let | 30-39 let | 40-49 let | 50 a více let | muž | žena | 0-5 let | 6-12 let | 13-18 let | více než 18 let | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Večerníček | 46% | 49% | 38% | 51% | 43% | 52% | 40% | 49% | 36% | 44% | 52% |
Kouzelná školka | 25% | 40% | 25% | 16% | 15% | 21% | 30% | 39% | 33% | 9% | 20% |
Pomáhejme si | 10% | 6% | 10% | 15% | 11% | 10% | 11% | 5% | 7% | 19% | 11% |
Futuroskop | 9% | 1% | 10% | 12% | 19% | 10% | 8% | 0% | 14% | 14% | 14% |
Zbývající respondenti uvedli jiné pořady
Televizní průzkum UPC se uskutečnil v 13 evropských zemích (Rakousko, Belgie, Česká republika, Francie, Německo, Maďarsko, Irsko, Holandsko, Polsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko a Švýcarsko) na vzorku 5095 respondentů v období říjen – prosinec 2007. Jedná se už o 4. panevropský průzkum UPC, který je zároveň jedním z nejrozsáhlejších průzkumů veřejného mínění svého druhu. Tentokrát sa zaměřil na televizní chování diváků, na úlohu a význam televize v životě dětí a rodičů. Průzkum byl realizován ve spolupráci se společností Research International, metodou face to face. Společnost informovala o jeho hlavních výsledcích už v závěru prosince 2007.
František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR