Quantcast

Film+ již brzy v novém outfitu a ve formátu 16:9

| Tisk

logo Filmový kanál Film+ z portfolia mediální společnosti IKO Cable CZ/SK, se již brzy představí svým diváků v novém atraktivním designu z dílny studia Oficina a v obrazovém formátu 16:9.

Mediální společnost IKO Cable CZ/SK provozovatel TV kanálů Film+, Fishing&Hunting, distributor deseti kanálů z portfolia mezinárodní společnosti Viacom, ruskojazyčného televizního kanálu Channel 1 Russia, a kanálu věnovaného výuce anglického jazyka, English Learning Club TV, představí svůj filmový kanál Film+ ve zbrusu novém kabátě a v širokoúhlém formátu 16:9.

Film+ svým novým vizuálem, inovací internetových stránek a přechodem na širokoúhlý formát 16:9, získává na ještě větší atraktivitě, barevnosti, vstřícnosti a vytváří otevřenější prostor pro dokonalý požitek z kvalitního filmu nepřerušovaného reklamou. O filmu, ve všech jeho žánrových podobách, o emocích, které vyvolává, je filmový kanál a Film+ si toho je vědom, proto rozšířil své dramaturgické schéma o další žánrové projekty, které divákovi nabídnou další možnost vybrat si svůj film nejen dle své aktuální nálady, ale také najít vhodného společníka pro dotvoření nálady celé rodiny. Festivalové perly, jsou jedním z mnoha těchto projektů, které Film+ v průběhu roku zařadí do svého vysílání. Festivalové perly přinesou filmy oceněné nebo nominované na některou z prestižních cen filmových festivalů celého světa. Věřím, že Film+ svým novým image, širokoúhlým formátem a pestřejší dramaturgií, osloví stávající i nové diváky. Přeji všem skvělé filmové zážitky na Film+,“ uvádí Erika Luzsicza, managing director IKO Cable

Pro naplnění svého záměru, vytvořit nový image filmového kanálu Film+, bylo zvoleno grafické studio Oficina, které se v minulosti již několikrát prezentovalo kvalitními a úspěšnými projekty v oblasti designu televizních kanálů. Výsledkem této spolupráce je nejen nový vizuál, včetně internetových stránek, ale také potvrzení charakteru filmového kanál Film+, který vždy vycházel z přímé myšlenky, poskytovat skvělou, bohatou a atraktivní zábavu pro celou rodinu.

Vizuální styl film+ byl navržen jako kompaktní celek jak pro on tak pro off air. Rozvíjí se od elementárních logo animací přes točené identy až po off air aplikace jako web. Motiv loga spočívá v přirozeném spojení slova film a symbolu plus, které do sebe zapadají jako puzzle. Idea, která je v pozadí tohoto spojení je jednoduchá: film jako médium a plus, které mu dává punc jedinečnosti (něco navíc). Dalším charakteristickým prvkem je kruhový prostor kolem plus, který otevírá filmové záběry tónované ve škále sedmi barev, odpovídající jednotlivým žánrům. Textové informace jsou hierarchicky členěny podle důležitosti, dominuje hodina vysílaní, menší minuty, den, atd.. Korporátní font Akkurat, dává vyniknout výrazné kresbě číslic. Točené identy zpomaleným pohybem a hudebně-ruchovou linkou evokují emoce jednotlivých filmových žánrů. Charakterizuje je kruhový pohyb kamery kolem plus a odkrývání nápisu film prostřednictvím klasických filmových triků - pyrotechniky, kouře, deště atd. Vizuální styl film+ se inspiroval klasickými filmovými postupy,“ Uvedl team studia Oficina



Dovolte mi závěrem emotivnější vyjádření. Je to vždy opravdu skvělý pocit být součástí podobných projektů, které ve svém výsledku nabídnou divákům něčeho nového, pestrého a atraktivního,“ dodala Erika Luzsicza, managing director IKO Cable.

Film +, vysílá pro české a slovenské diváky 24 hodin denně sedm dní v týdnu. Programové menu Film+ je sestaveno z celého spektra žánrů, které současná kinematografie umí pojmenovat a nabízí. Jednotlivé programové chody, jsou chuťově sladěny tak, aby si na své přišel každý milovník filmu, bez rozdílu věku i pohlaví a měl možnost najít si ten svůj film, dle svých nálad i rozmarů. Emoce jsou hnacím motorem všech filmových tvůrců a prioritou Film+ je přinášet tyto emoce na obrazovky a být vždy místem, kde se s nimi diváci mohou setkávat. Diváci se mohou s filmovým kanálem Film+ setkat i mimo své domovy. Film+ mediálně i svou přítomností podporuje řadu kulturních projektů a je již několik let úzce spjat s festivalem, Dny evropského filmu, který má každý rok své pevné místo v kalendářích široké divácké obce a významných kulturních událostí v české republice.

IKO Cable





Reklama




Vybrané články