Quantcast

DIGI TV vyhlašuje velkou slevovou akci Černý MAXI pátek

| Tisk

logo Pátek třináctého očekává mnoho lidí s nervozitou. Často odkládají například cesty, nákupy nebo dokonce raději zůstávají celý den doma. Chorobná obava z tohoto data má dokonce odborný název paraskavedekatriafobie.

Zákazníci DIGI TV a zájemci o její služby ovšem z letošního lednového pátku třináctého obavu mít nemusejí, právě naopak. Třináctého ledna totiž začíná týdenní slevová akce Černý MAXI pátek. V jejím průběhu mohou získat MAXI balíček se slevou až 250 korun měsíčně po dobu 24 měsíců. Celkem tedy ušetří až šest tisíc korun.

Jako jediný operátor na českém trhu nabízíme vysílání přes satelit i prostřednictvím internetu. Řada našich zákazníků kvůli výhodám obou způsobů příjmu satelit a internet kombinuje. V rámci Černého MAXI pátku platí pro všechny nové zákazníky a pro stávající zákazníky, kteří dosud balíček MAXI nemají, zvýhodněná jednotná cena 599 korun měsíčně po celou dobu 24měsíčního úvazku,“ říká Vladimír Rusnák, výkonný ředitel společnosti DIGI CZ.


obrázek

Zákazníci satelitní Nové DIGI TV tak měsíčně ušetří 150 Kč, u internetové DIGI2GO 200 Kč. Pokud si objednají MAXI balíček při současném příjmu satelitního i internetového signálu, ušetří dokonce 250 Kč za každý měsíc oproti ceníkovým cenám. MAXI balíček v této kombinaci obsahuje 100 kanálů, z nichž je 37 v HD kvalitě, a nabízí pestrou škálu filmových programů včetně HBO a služby HBO GO, dále dokumentárních, dětských nebo hudebních kanálů. Dalším lákadlem je bohatý sportovní obsah na kanálech DIGI Sport s exkluzivní nabídkou fotbalové anglické Premier League, španělské LaLigy a nově též tenisové ATP World Tour.

MAXI balíček za akční cenu 599 pro satelitní Novou DIGI TV i internetovou televizi DIGI2GO si mohou zákazníci objednat v termínu od 13. do 20. ledna na zákaznické lince 533 427 533, nebo na webové stránce Černý MAXI pátek.

Černý pátek


Termín Černý pátek vznikl ve Philadelphii. Popisoval velký dopravní zmatek, který ve městě tradičně následoval den po Dnu díkůvzdání, a během 60. a 70. let 20. století se dostal do širšího povědomí. Postupně se rozšířil do celého světa jako začátek předvánočních nákupů. Obchody na Černý pátek otevíraly už od 6. hodiny ranní, zhruba od roku 2000 ovšem vpouštějí zákazníky daleko dříve, v některých případech již o půlnoci nebo dokonce ještě před ní. Dnes označení Černý pátek netýká jen předvánočních nákupů, ale také výhodných nabídek pro zákazníky obecně. DIGI TV jej spojuje s pátkem třináctého, který každoročně nastane jednou až třikrát. Letos bude třináctého v pátek ještě v říjnu.

PR článek

redakce





Reklama




Vybrané články