Reklamní bloky v TV/R jsou příliš dlouhé, myslí si čtenáři
| Tisk | komentáře
Jaký máte názor na televizní a rozhlasové reklamní bloky? To zjišťoval web parabola.cz formou anketní otázky. Nejvíce respondentů si myslí, že reklamní bloky jsou příliš dlouhé.
Na stránkách parabola.cz proběhla v minulých dnech anketa na téma reklamních bloků v televizi a rádiu. Ptali jsme se, jaký mají názor na délku a četnost reklamních bloků, a zda by uvítali možnost sledovat televizní a rozhlasové stanice bez reklam za poplatek.
Téměř polovina respondentů (46,9 procenta) si stěžuje na délku reklamních bloků. Tento názor naznačuje, že diváci a posluchači vnímají reklamu jako příliš dlouhou přestávku, která narušuje plynulost sledování či poslechu.
▲ Obr č. 1 - Výsledky hlasování čtenářů, anketa: Co si myslíte o reklamních blocích v televizi a rádiu? (foto: parabola.cz)
Více než třetina hlasujících (34,6 procenta) si stěžuje na to, že se reklamy objevují příliš často. Časté přerušování pořadů reklamou může snižovat divácký komfort.
Přibližně jedna desetina čtenářů (11,3 %) by ráda využila možnost sledovat či poslouchat obsah bez reklam za poplatek. Tento výsledek ukazuje na potenciální zájem o prémiové služby bez reklam, které některé stanice a platformy (Nova - Oneplay, Prima - prima+) již nabízejí.
A pouze malá část respondentů (7,2 procenta) nemá s reklamami problém. Tito lidé pravděpodobně chápou reklamu jako nezbytnou součást financování vysílání.
Ankety se zúčastnilo 503 čtenářů.
Anketa webu parabola.cz ukázala, že reklamní bloky v televizi a rádiu jsou pro většinu lidí stále problémem, a to zejména kvůli jejich délce a četnosti. Zároveň ale existuje potenciál pro rozvoj placených služeb bez reklam, které by mohly zlepšit uživatelský zážitek.
Po uzavření hlasování v uvedené anketě jsme na stránkách parabola.cz pro své čtenáře připravili další příležitost se vyjádřit k problematice, která souvisí s televizním a rozhlasovým vysíláním. Tentokrát jsme zvolili aktuální téma. Týká se koncesionářských poplatků. Anketní otázka tentorát zní: Co očekáváte po zvýšení koncesionářských poplatků? Hlasovat můžete na titulní stránce webu parabola.cz. Anketa se nachází v levém sloupci.
redakce
Na stránkách parabola.cz proběhla v minulých dnech anketa na téma reklamních bloků v televizi a rádiu. Ptali jsme se, jaký mají názor na délku a četnost reklamních bloků, a zda by uvítali možnost sledovat televizní a rozhlasové stanice bez reklam za poplatek.
Téměř polovina respondentů (46,9 procenta) si stěžuje na délku reklamních bloků. Tento názor naznačuje, že diváci a posluchači vnímají reklamu jako příliš dlouhou přestávku, která narušuje plynulost sledování či poslechu.

▲ Obr č. 1 - Výsledky hlasování čtenářů, anketa: Co si myslíte o reklamních blocích v televizi a rádiu? (foto: parabola.cz)
Více než třetina hlasujících (34,6 procenta) si stěžuje na to, že se reklamy objevují příliš často. Časté přerušování pořadů reklamou může snižovat divácký komfort.
Přibližně jedna desetina čtenářů (11,3 %) by ráda využila možnost sledovat či poslouchat obsah bez reklam za poplatek. Tento výsledek ukazuje na potenciální zájem o prémiové služby bez reklam, které některé stanice a platformy (Nova - Oneplay, Prima - prima+) již nabízejí.
A pouze malá část respondentů (7,2 procenta) nemá s reklamami problém. Tito lidé pravděpodobně chápou reklamu jako nezbytnou součást financování vysílání.
Ankety se zúčastnilo 503 čtenářů.
Anketa webu parabola.cz ukázala, že reklamní bloky v televizi a rádiu jsou pro většinu lidí stále problémem, a to zejména kvůli jejich délce a četnosti. Zároveň ale existuje potenciál pro rozvoj placených služeb bez reklam, které by mohly zlepšit uživatelský zážitek.
Po uzavření hlasování v uvedené anketě jsme na stránkách parabola.cz pro své čtenáře připravili další příležitost se vyjádřit k problematice, která souvisí s televizním a rozhlasovým vysíláním. Tentokrát jsme zvolili aktuální téma. Týká se koncesionářských poplatků. Anketní otázka tentorát zní: Co očekáváte po zvýšení koncesionářských poplatků? Hlasovat můžete na titulní stránce webu parabola.cz. Anketa se nachází v levém sloupci.
redakce