Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem DVB-T

Obnovení přechodu na DVB-T2

Je už známe datum od kdy bude pokračovat přechod na nový standart DVB-T2? ;)

Max W
Registrace: 2/2007
Stránka: 1 [ 2 ] 3
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 51
Odpověď v diskusním vlákně

@lance

To unáhlení bylo myšleno s tím zastavením přechodu na T2 a nikoliv hodnocení celkových opatření k pokusu o zastavení šíření viru. To nemohu posoudit, nejsem lékař - epidemiolog, proto jsem se vyjádřil pouze k zastavení přechodu na T2, které bylo dle mého názoru zbytečně zbrkle zastaveno. Jinak sto lidí, sto názorů. Z mé strany už končím, jak jsem psal v diskusi to nevyřešíme. Přeji všem hezkou neděli.

cha-cha
Registrace: 5/2007

@cha-cha

Přesně tak.

bretah
Registrace: 9/2012

@cha-cha,bretah

To je skutečně tak těžké to pochopit, že pozastavení přechodu v ČR patří právě mezi ta opatření proti šíření viru??? Tj. aby nebyli zejm. starší vystaveni zbytečnému riziku navíc z důvodu, že jim přestane hrát televize (v době izolace možná jediný druh jejich zábavy a zdroj informací) - kdy by přišli úplně o TV a neobešli by se bez pomoci třetích osob, od kterých hrozí riziko? Prostě ta stopka měla pomoct to riziko omezit. O nic víc nejde, žádný jiný důvod k tomu není a samozřejmě to má spoustu negativních konsekvencí. Nepochybně o tom nerozhodl někdo s nějakou velkou radostí! Srovnávat přechod v ČR s přelaďováním na Slovensku a pochopit diametrální rozdíly je také tak obtížné? V SK je penetrace přijmu DVBT pod 10% (v ČR 60%) a přelaďování v SK se neděje s přechodem na T2 HEVC (u zákl. VP multiplexu), tzn. Slovák v naprosté většině jen přeladí svůj stáv. přijímač (třeba starý mpeg), STV mu pojede vesele dál, nezdechne mu lautr všechno jako v ČR! ... takový drobný rozdíl, no... :(

lance
Registrace: 10/2008

@lance