Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Jiné placené TV

Problemy s novou T-Mobile TV

Zdravim. V utery jsem byl preveden na novou verzi T-Mobile TV. Do te doby naprosto perfektne slapalo bez jedineho problemu. Nyni spousta problemu jako pomale nacitani, useknute zacatky a konce (presna delka misto 5 min. pred a 15 min. po poradu drive), mazani nahravek bez upozorneni novymi, zastaveni poradu pri spusteni menu atd. atd.
Tech chyb a problemu je spousta a evidentne to nikdo neresi. Aplikace TV GO ma na Google Play hodnoceni 1,9. To je snad nejhorsi z celeho storu.
Jak jste na tom vy?

esquire
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 511
Odpověď v diskusním vlákně
 

esquire

Jestli máš ještě přijímač Arris tak si ho vyměn za nový Kaon,výměna je zdarma, jen přivezeš na pobočku starý přijímač a vymění ti ho za nový.Taky jsem měl starý Arris a v úterý mě převedli, tak jsem vzal přijímač a vyměnil jsem ho. Kaon zatím bez problémů.

aries
Registrace: 12/2007
Příspěvků: 534
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Problemy s novou T-Mobile TV

No jenze za ten Kaon se plati 50 Kc mes. Navic Artis jeste nemam zcela splaceny. Zkousel jsem aplikaci v TV Philips a jen o trochu lepsi.

esquire
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 511
Odpověď v diskusním vlákně
 

esquire

Ano, za přijímač budeš platit 50 Kč měsíčně. Jak za Arris tak i za Kaon.Ja sem to taky tak měl když sem začínal,platil sem měsíčně splátky, pak to zrušili a platí se teďka už jen 50 Kč měsíčně za pronájem. Nevadí že ho nemáš ještě splacen,zajdi si na pobočku, řekni že chceš Kaon, a budeš platit jen měsíční poplatek za Kaon,Arris vrátíš.

aries
Registrace: 12/2007
Příspěvků: 534
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Problemy s novou T-Mobile TV

Tak to uz mi prijde rozumnejsi ovladani pres aplikaci v TV Philips, kde se za to nic nepriplaci.

esquire
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 511
Odpověď v diskusním vlákně
 

esquire

To možná jo,ale já mám taky Philips televizi a obraz je lepší přes Kaon než přes aplikaci v TV.

aries
Registrace: 12/2007
Příspěvků: 534
Odpověď v diskusním vlákně
 

@esquire

"V utery jsem byl preveden na novou verzi T-Mobile TV. Do te doby naprosto perfektne slapalo bez jedineho problemu. Nyni spousta problemu jako pomale nacitani, useknute zacatky a konce ..."

Souhlas - taky mám Arris VIP4302 a problémy stejné. Přitom doposud to chodilo nádherně. Ovládání bylo rovněž lepší než nyní. Vyjímečně bylo nutno vyresetovat stb, když se náhodou kousl. Teď reset nutný téměř denně :(((
Platí to dcera ke svému mobil. tarifu, tak musím zjistit, zda platí i ten pronájem. Jen vím, když to prvně přinesla, tak za ten stb platila jednorázově jenom cca 50,-Kč - musím se ale ujistit.

kokun
Registrace: 5/2015
Příspěvků: 867
Odpověď v diskusním vlákně
 

@kokun

Pravda, menu bylo sice trochu postarsi, ale vse fungovalo na jednicku. Treba ted vubec nereaguje ovladac, nejde nic udelat. Je to hruza!

esquire
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 511
Odpověď v diskusním vlákně
 

Celkem bez problému

Zkusil jsem T-Mobile TV na NTB (Android na Chromebooku) a celkem bez problému. Akorát při přetáčení a při procházení EPG se trochu zadýchává.

T-90: 5W+4W+13E+19E+23E+28E

JanM
Registrace: 10/2018
Příspěvků: 4 152
Odpověď v diskusním vlákně
 

@esquire

zkus ten Arris resetovat, pokud nepomuze, vymeni ti ho za Kaon, da se dohdonout pronajem zdrama na nejakou dobu, Kaon ma vyhodu, ze je to Android box, tak tam bezi i jine aplikace, ale pokud mas Android TV, pak bych sel cestou aplikace...jinak ta nova tv je kapitola sama o sobe, snad to vyladi, ukazka jak se da nahradit celkem pouzitelna sluzba necim "lepsim" :)))

baronb
Registrace: 7/2007
Příspěvků: 118
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Problemy s novou T-Mobile TV

Ty resety moc nepomahaji. Holt si budu muset zvyknout na aplikaci v TV Philips. Kazdopadne problemy ma i mobilni aplikace, tech chyb je tam cela rada.

esquire
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 511
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra