Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Zkušenosti

Pomichane koaxy

Čau Kluci, tak jsem to opět posral a tak píšu. 😂 Dělám rozvod tv na chatě, 4 tv zásuvky do každé jeden kabel, bude tam dvbt a satelit. Na půdě to zapojím do multiprepinac. S klempířem jsem dal pod hřeben svazek 5kabelu, ale nepoznacil si, který je který. Dvbt asi najdu celkem ok, mám merak, ale u satelitu na quattro lnb taky není s multiprepinacem jedno ktrej kabel kam, že ne? Co stim? Jsem amatér, dělám to, že mě to baví.

Quattro
Registrace: 2/2006
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 38
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Pomichane koaxy

Jednoducho na jednej strane spravit skrat a na druhej zistit
ktory kabel to je
Alebo na jednej strane zapojit nejaku bateriu a na druhej strane
ziarovka alebo voltmeter

A je to
Registrace: 4/2019

@Quattro

Třeba takto:
Nahoře zkratuji u jednoho kabelu střední vodič se stíněním, kabel popíši č. 1.
Jdu dolů a postupně ohmetrem zjišťuji, který kabel má zkrat. Na dotyčný napíši číslo 1.
Nemám-li po ruce ani - hanba - ohmetr, vezmu článek nebo baterii ( či jiný nízkonapěťový zdroj proudu ) a žárovečku do kapesní svítilny, hračkový motorek, elektrický bzučák, zvonek atd...fungující na napětí baterie/zdroje, který mám po ruce a vyhledám zkrat pomocí těchto pomůcek.

Vylezu nahoru, zkrat u kabelu č. 1 odpojím, zkratuji další kabel, označím č. 2, slezu dolů a zjistím, který dolní kabel je konec zkratované dvojky...a tak dále až do konce. Promiňte, opravdu nic ve zlém, ale to je úkol pro žáka ze ZDŠ...

DPetr
Registrace: 2/2014

@A je to

Pardon, než jsem se pustil do ppsaní, nepřečetl jsem si, že už mezitím někdo poradil...

DPetr

Děkuji za poučení o žákovi,fakt jsi hodný 😂

Spíš jsem to směřoval na někoho kdo rozumí tomu jestli je jedno, jak zapojím quattro vs multiprepinac.

Quattro

Quatro vs. Quad ...

rayx
Registrace: 12/2007

takže jedno to tedy pro Quatro není ...

rayx
Registrace: 12/2007

@Quattro