Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Skylink - zákazníky ignorujeme

Je to zhruba týden, co jsme tu (již po několikáté) řešili nefunkční dékódování CAM701 na některých programech z pozice 19,2E. Uvedený modul jsem koupil (a doporučil) předplatitelům v domnění, že nejnovější kódovací systém bude s originálním modulem fungovat bez problémů. Uvedený modul jsem po zjištění problému vyzkoušel na třech zařízeních (VU+ Solo 4k, TV Samsung QE65Q9FNA a na stařičkém Vantage 8000). Na všech problémových programech (Insight TV UHD, Insight TV HD, VH-1, MTV80s) se na všech zařízeních objevuje zcela identický problém - modul vytuhne a inicializuje kartu... Jediným řešením je reset modulu, následné jiné nastavení modulu nepomáhá. Nejvíc nepříjemný na této věci je ovšem přístup Skylinku. Totální ignorace. Během týdne jsem 3x vyplnil na jejich webu v sekci podpory kontaktní formulář, e-mailové potvzení jejich systém odešle, nicméně reakce, nebo odpověď nulová (a to tu pan Glisník sděluje, že na podpoře nic nezapadne). Poněkud vstřícnější je hlasová zákaznická podpora s informací, že zákazníků s tímto problémem je víc, nicméně řešení problémů se ani po několika týdnech nenajde... Nemohl by se zde někdo ze Skylinku, nebo redakce vyjádřit, abychom nebyli nuceni běhat s reklamacemi po prodejnách a řešit problémy podle reklamačních pravidel?

Žádejme kvalitu, ne kvantitu.

PetrT
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 2 638
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - zákazníky ignorujeme

toto ked uvidi sudruh minister a syn nejvyssiho ...... :lookaround: ale delnicka trida by to vyriesila za 48 hodin. ;)

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

Skylink - zákazníky ignorujeme

@PetrT-naprosto s tebou souhlasím když jsem s nimi řešil ten samý problém byl jsem šokován jejich přístupem ke mně jako zákazníku.

kolík
Registrace: 9/2012
Příspěvků: 526
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - zákazníky ignorujeme

Skl to je úplně konec tak tady neplacte
Rv :laughing:

lglb
Registrace: 9/2017
Příspěvků: 723
Odpověď v diskusním vlákně
 

@PetrT

no, nevim mozna places na spatnem hrobe

matchboxx
Registrace: 9/2012
Příspěvků: 2 551
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - zákazníky ignorujeme

dnes ale je taká doba, že čím novšie, tým horšie.

Tv Panasonic 40DS400E, sat 120cm,motor 75e-27w,napevno 36e, 23e, 19e, 1w, 30w,prijímače Golden media 9080, Openbox s3ci, Cryptobox 650, na pamiatku môj prvý Openbox 810.

romannitra
Registrace: 2/2006
Příspěvků: 1 325
Odpověď v diskusním vlákně
 

@matchboxx

nějak jsem nepobral proč
tazatel a jeho zákazníci mají problém s modulem který skylink prodává ve svém shopu
https://www.skylink.cz/eshop/prijimace-ca-moduly/dekodovaci-modul-cam-701
takže pláče dobře

hogofogo11
Registrace: 9/2014
Příspěvků: 709
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - zákazníky ignorujeme

Proč nepoužívat osvědčené Irdeto moduly.Vykaslete se na CAM 701. Skylink už nic řešit nebude, kvůli pár sdíleným programům z 19,2e. Přejdou postupně na Nagru a je vyřešeno. ;)

Paja
Registrace: 7/2009
Příspěvků: 183
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - zákazníky ignorujeme

Od vzniku této služby v 90 letech nikdy nic nevyřešili... :laughing: počínaje cryptoworksem a konče viacessem. Vždy se vymlouvali na přijímače, sw atd. O tom by mohli vyprávět např. technici firmy Kathreim.. :O .

Fanyn
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 5 666
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - zákazníky ignorujeme

Co by řešili, hlavně že prodali...

DM920 UHD, DMTwo UHD, Panasonic TX-55MZ2000E - ORF - ČT karta

Kibicak
Registrace: 8/2010
Příspěvků: 1 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - zákazníky ignorujeme

A pak si má člověk koupit modul s čtečkou jsem nikdy žádný problém neměl :)))

doors1
Registrace: 8/2017
Příspěvků: 925
Odpověď v diskusním vlákně
 

@PetrT

Dobrý večer,
spojte se, prosím, se mnou přes redakci. V diskusi k jinému článku, kde se o tomto problému diskutovalo, jsem o to žádal. Jinak Vám pomoci nedokážu. Z toho, co jsem o této problematice slyšel, se pravděpodobně jedná o vadný modul. Je třeba jej reklamovat.
S pozdravem
Jaromír Glisník

jglisnik
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 274
Odpověď v diskusním vlákně
 

@PetrT

Osobne jsem to proveroval, CAM701 jede bez problemu na vyse uvedenych programech na VU+ UNO4K, tedy neni jediny duvod proc by se to melo chovat na jinych VU+ prijimacich POKUD je pouzity spravny image a spravna konfigurace.

Testoval jsem to uz v dalsich linuxovyxh sat. pristrojich a vse bez probemu, na MTV80 jsem koukal i hodinu. Takze operator nema co resit pokud se zavada u neho neprojevila. Pan Glisnik zde jednoznacne doporucil vyzkouset modul u sveho prodejce nebo ho reklamovat.

Je velky rozdil provozovat modul v rezimu CI nebo CI+, v obou rezimech musi fungovat pri korektnim nastaveni prijimace. Pokud by jednalo o globalni problem, tak by to muselo zaznamenat vetsi mnozstvi zakazniku. Navic upozornuji, ze programy MTV80 a VH1 take vyuziva HD Austria a ani s rakouskym modulem CAM701 zde neni zadny problem.

koudelka
Registrace: 4/2009
Příspěvků: 850
Odpověď v diskusním vlákně
 

@PetrT

Jen se zeptám - ty máš modul z e-shopu Skylinku a nebo si ho koupil jinde? Zajímá mě to proto, že já osobně bych problém řešil tam, kde jsem ho zakoupil. Sám používám v rodině 3 nebo 4 CAM701 od Tipa.eu a nemám sebemenší problém. Provozovány na VU Ultimo 4K, TV LG a Samsung. Mám z toho pocit, že potřebuješ jenom nadávat na Skylink a ne něco věcně řešit.

koaxial & utp

Diaboltp
Registrace: 3/2006
Příspěvků: 438
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - zákazníky ignorujeme

to:Diaboltp
Kdyby jsi četl, tak PetrT nejdříve napsal tři emaily dále volal i na infolinku a když byli bez reakce, tam až poté zde napsal. Tak že bych to neviděl na to že chce někoho špinit.
To že tobě ty moduly fungují neznamená, že PetrT mohl zakoupit vadný kus.

Nepijte vodu!!! Souloží v ní ryby ! PS: a srát též nechodí na břeh.

lachtan
Registrace: 7/2007
Příspěvků: 1 650
Odpověď v diskusním vlákně
 

@PetrT

Mám doma 4 x TV Samsung (každý jiný, 3 x UHD, 1x Full HD, stáří od 3 let po současný model).
Všude použit modul 701 (vyměněn u Skylinku za původní kartu - Karta Výměna), do výměny používány moduly SMIT plus karta.
Všude hraje vše bez problémů

mediator12
Registrace: 12/2015
Příspěvků: 306
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - zákazníky ignorujeme

chlapci nehnevajte sa, ale keď niekto píše že mu niečo nefunguje a vy odpovedáte formou že je asi somár lebo Vám to funguje tak to je asi k čomu dobré? ste sa vy vôbec nad tým zamysleli že to čo funguje Vám, s tým môže mať niekto iný problém ? Načo vôbec reagujete keď ste mimo problému?

Steiner
Registrace: 9/2012
Příspěvků: 518
Odpověď v diskusním vlákně
 

@koudelka

Koudelko, Koudelko, teorie testoval jsem to na jiném modelu značky, tak to musí fungovat i na ostatních modelech je úchylná. Problém je opravdu s některými Samsungy s tímto modulem. Navíc asi neumíš číst, v popisu bylo uvedeno: Poněkud vstřícnější je hlasová zákaznická podpora s informací, že zákazníků s tímto problémem je víc, nicméně řešení problémů se ani po několika týdnech nenajde...Možná by bylo vhodné se dotazovat na zákaznické lince na přesný typ TV a začít to řešit v výrobcem. Zkus to nějak vysvětlit J.G. Prodejce dá modul do svého TV, který v něm bude na 100% fungovat.

RAFI007
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 2 049
Odpověď v diskusním vlákně
 

@RAFI007

A co kdyby se snazili take distributori, nemaji sem tahat vsechny mozne kramy, jen za cenu, aby meli na tom slusne provize. Zadny operator na svete negarantuje funkcnost svych modulu ve vsech zarizenich na svete. Ja nemusim nikomu nic vysvetlovat :-) Nemam s zadnym operatorem nic spolecneho :laughing:

koudelka
Registrace: 4/2009
Příspěvků: 850
Odpověď v diskusním vlákně
 

@koudelka

Psal jsem o Samsungu. Takže Samsung a VU+ sem tahají své krámy. V tom případě má M7 uvádět, že negarantuje funkčnost a kompaktibilitu modulu s výrobky renomovaných světových výrobců. :))) Mám s operátorem jediné společné. Řešení jeho věčných problémů mně už se... :crying: U tebe je zajímavé, že s operátorem nemáš nic společného, jenom máš vždy interní informace a nyní jsi za pár hodin stihl vše otestovat. Klobouk dolu. R^

RAFI007
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 2 049
Odpověď v diskusním vlákně
 

@RAFI007

Vyborne, tak preci nemusis zarizeni pro skylink prodavat a mas okamzite po vsech problemech, vsak je tady super vynikaji konkurence zcela bez problemu. Parneru skylinku je jako much.

Na VU+ vse jede a pokud by nejelo, tak se distributor postara. Uvedeny problem zde byl napsany uz asi pred tydnem, proto jsem vec z vlastni iniciativy proveroval prave kvuli VU+.

Zadny operator na svete negarantuje funkcnost modulu ve vsech zarizech co kdy kdo nekdo zmatlal. Najdi jednoho kdo to uvadi na svych web strankach, nikdo neuvadi nic. Proc by M7 byla byt vyjimkou.

koudelka
Registrace: 4/2009
Příspěvků: 850
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - zákazníky ignorujeme

Ale prečo neustále zmeny ohľadom kódovania? Cryptowors, ICE, irdeto, viacces, nagra. Čo bude ďalej?

tomko
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 1 392
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - zákazníky ignorujeme

Koukám, že tady řádí pán ze Stodůlek... :laughing:

Fanyn
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 5 666
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - zákazníky ignorujeme

ja mám zase dobrú skúsenosť jak so Skylinkom ,Antik a Orange vždy ked som im napísal na ich stránky tak sa mi ozvali max. do 24-hod všetci traja. týmto nezastávam žiadneho s nich, píšem len moju osobnú skúsenosť.

maradona
Registrace: 8/2018
Příspěvků: 1 143
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - zákazníky ignorujeme

Je vhodné pripustiť aj existenciu vadného,alebo prevádzkovo nestabilného kusu u daného výrobku.Pri kúpe sa zákazník domnieva,že v prípade poruchového stavu u zariadenia mu bude umožnené vzniknutú situáciu konzultovať u dodavateľa.V týchto prípadoch je to už len o ochote komunikovať.A hlavne je to o úrovni vzdelania zodpovedajúceho pracovníka,ktorý rieši prípadnú reklamáciu.Pred kúpou je možno vhodné si preveriť na základe prezentovaných stavov,ktorí predajcovia sú ochotní riešiť poruchové stavy dodaného zariadenia.

MMargala
Registrace: 1/2014
Příspěvků: 16
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra