ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Linuxové přijímače

VU+ Duo 2 - po zapnutí problém se signálem

Vážení, nejsem odborník přes opravy elektroniky a proto se obracím s dotazem na toto diskuzní fórum. U sedm let starého STB VU+Duo 2 dochází k závadě, že při zapnutí je na všech transpodérech nulový signál asi cca po 5 - 10 minutách signál postupně naskakuje. Závada je v STB jelikož jiný přijímač "jede" na tomto koaxu ( parabole ) bez problémů. Ptám se zda dle popsané závady je asi chyba v kondenzátorech a nebo v tuneru, vím že to takhle nadálku nejde jednoznačně určit, ale jde mi o to, abych se rozhodnul jakou cestou se mám dát zda nechat vyměnit kondenzátory a nebo shánět výměnný tuner do VU+Duo2 a zdali to má vůbec cenu opravovat .Předem děkuji za info.
uživatel
shiraz
Registrace: 8/2008
Odpověď v diskusním vlákně

RE: VU+ Duo 2 - po zapnutí problém se signálem

@shiraz však stb odkrytuj a mrkni zda ve zdroji není nějaký elyt nafouklý. Proč hned vyhazovat.
uživatel
milde
Registrace: 2/2018

@shiraz

Před 2 lety jsem měl podobný problém s DVB-T u VU+DUO2. Signál nejdříve občas zlobil u jednoho z dvojice tunerů a po půl roce přestaly jít oba. Výměna tuneru to vyřešila.

VU+ Duo2, image VTI 8.2.3
uživatel
SirMax
Registrace: 1/2014

@milde
držel jsem se tvé rady , odkrytoval jsem a na zdroji jsou již dva kondenzátory 25V 1500uF prasklé ten "tlustší" 450 V 120uF se už nafukuje.

https://www.parabola.cz/album/foto-1590/
https://www.parabola.cz/album/foto-1591/

@SirMax
tobě díky rovněž za tip, ale asi to budou ty kondíky , nemám jak odzkoušet funkčnost tunerů jelikož DVB-T již v VU+Duo2 nefachá

Máte někdo tip na značku kondenzátorů, aby vydržely co nejdéle. Předem děkuji za tip.
sekce Album: Vadné kondenzátory na zdroji VU+Duo2sekce Album: Vadné kondenzátory na zdroji VU+Duo2
Popis fotografií:
[1] Vadné kondenzátory na zdroji VU+Duo2
[2] Vadné kondenzátory na zdroji VU+Duo2
uživatel
shiraz
Registrace: 8/2008