Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Zkušenosti

Nákup IPTV z Aliexpresu

Ahoj, jsem laik a chci se zeptat na nákup IPTV přes Aliexpres. Jak to konkrétně funguje, co k tomu potřebuju a můžete mi něco doporučit? Jde mi zejména o sportovní přenosy.

Díky za reakce!

Dolar
Registrace: 6/2007
Příspěvků: 36
Stránka: [ 1 ] 2 3
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 57
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Dolar

Konkrétně to v krátkosti funguje asi tak, že ti prodají pirátský m3u seznam bez jakékoliv záruky, že ti bude za týden fungovat. Může to se to i tvářit jako služba, mít nějaké grafické rozhraní, ale pokaždé jde o loterii, protože není nic ofiko. A peníze se zásadně nevrací...

Bad Pete
Registrace: 1/2018
Příspěvků: 531
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nákup IPTV z Aliexpresu

A zapomněl jsem, jde to koupit i ve variantě s boxíkem (tabletový Android). Nákup takového přístroje je komplet v celé Evropě porušením zákona...

Bad Pete
Registrace: 1/2018
Příspěvků: 531
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nákup IPTV z Aliexpresu

Tomu už fakt nerozumiem, že niekto niečo také potrebuje a ešte za to platí. To už fakt dám tomu Skylinku radšej tých 9€ mesačne.

Spacer
Registrace: 9/2017
Příspěvků: 940
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nákup IPTV z Aliexpresu

2Spacer: No když budeš chtít vidět sportovní kanály, tak to ti Skylink moc nenabízí. Třeba fotbal, nebo tenis nebo jiný sport. Já to chápu, i když nepoužívám (protože na těch pustinách, co žiju nemám dost dobrou konektivitu :-)

Antonín
Registrace: 8/2005
Příspěvků: 5 988
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Spacer

Já to mám jako doplněk, platím si plnou nabídku kabel UPC/Vodafone a T-mobile TV Go balíček L a IPTV z Ali a mám vše ze sportu.

Antonio20
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 893
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Dolar

Najdeš si nabídku, napíšeš si o test, vyzkoušíš.Jestli jsi spokojený zaplatíš na na 3,6 nebo 12 měsíců, pokud ne hledáš a zkoušíš dál. Já to užívám od října 2017 a jsem spokojen.