Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Zkušenosti

Nákup IPTV z Aliexpresu

Ahoj, jsem laik a chci se zeptat na nákup IPTV přes Aliexpres. Jak to konkrétně funguje, co k tomu potřebuju a můžete mi něco doporučit? Jde mi zejména o sportovní přenosy.

Díky za reakce!

Dolar
Registrace: 6/2007
Příspěvků: 36
Stránka: 1 2 [ 3 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 57
Odpověď v diskusním vlákně
 

@RAFI007

Ale neboj, čtu dobře, moje poznámka byla k Tvé úvaze cit.: "... Pokud prodejce prodává nelegální zboží, státy přijímají od něj daně a poplatky, na jeho portálu jsou schopné nelegální operace naprosto jednoduše sledovat, tak je stát do této "nelegální" činnosti zapojen..."
Tahle představa, že stát (jakýkoli!!) má vůbec kapacity a schopnosti sledovat kdejaký nákup někde někoho na netu a vyvozovat z toho navíc jakousi "odpovědnost" státu - jakože když z nějakého obchodu stát vybere nějaké daně, tak se tím "zapojuje" do nelegální činnosti... je fakt mimo ;)
Ani v samotné Číně a pod. státech to takhle nefunguje (i když se o to tento a podobné režimy hodně snaží, nemají abs. schopnost a kapacity tohle uhlídat) natož státy typu našeho, kde všichni řvou jak je stát nabubřelý a "úředník" je sprosté slovo... najednou bysme chtěli po tom státu tohle??? ;)

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 284
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nákup IPTV z Aliexpresu

@Dolar Registrace: 6/2007 Příspěvků:34 založil vlákno a nereaguje. Tak nevím proč to pořád do kola řešíte.

Vu+Uno4KSe, parabola 90cm, motor SG 2500A, Nokia 8010, Chromecast, Skylink, Sledování tv, Magenta, Sweet, Eurosport Player, streamovací služby.

milde
Registrace: 2/2018
Příspěvků: 2 894
Odpověď v diskusním vlákně
 

@RAFI007

Ano, "pro svou potřebu" není nelegální, ovšem nesmí se to dělat prostřednictvím "zařízení upraveného pro obcházení autorských práv" tedy buď tzv. fully loaded K... nebo právě nějaký boxík s instalovanou "IPTV".

Bad Pete
Registrace: 1/2018
Příspěvků: 531