Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: LCD, plazmy, CRT...

tcl tv 50c809

Kúpil som v máji tento TV a odvtedy riešim problém neustálej hlášky pri zapnutí skontrolujte správnosť osadenia CI karty, a pritom s dekodérom a kartou nič nerobím, asi 3krat DO TV vypnem a zapnem objaví sa hláška CI vložená a už to dekóduje. Viete poradiť, čo s tým. TCL stránka je aspoň po mojom o ničom. Už som sa aj registroval, zadal som aj všetky požadované doklady a celé je to poza Šanghaj.Ďakujem.

labsat
Registrace: 3/2006
Příspěvků: 77
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 27
Odpověď v diskusním vlákně včera
 

RE: tcl tv 50c809

Prepáčte, že otravujem, ale ako som už napísal nemanipulujem s modulom a kartou mechanicky vôbec, aj keď so začiatku som vysúval modul aj s kartou a pomohlo to, ale takýmto postupom by som v dohľadnej dobe asi zničil kontaktné pole modulu a karty, možno. V ďalšom TV Samsung takýto problém nemám. Chcel som sa prihlásiť do kontaktu s fy. TCL, ale požadovali kopu údajov od dátumu kúpi, odfotený doklad o kúpe a pod. aj keď som všetko vyplnil aj tak nič. V predajni povedali, aby som to reklamoval, dám im TV na reklamáciu a po niekoľkých týždňoch bez TV napíšu chyba sa neprejavila. Myslím, že sa na to vykúrim, vďaka za Vaše reakcie.

labsat
Registrace: 3/2006
Příspěvků: 77
Odpověď v diskusním vlákně včera
 

@labsat

když máš účet, proč nepožádáš o online rezervaci opravy jak píšou ?"Prostredníctvom svojho účtu TCL môžete požiadať o opravu svojich zariadení TCL.Online rezervácie sú dostupné iba pre spotrebiteľov s účtom TCL a po registrácii produktu."

RAFI007
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 2 084
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 27
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra