Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
20.11.2007, 14:05.14

Nationalgeographic

Prosím o pomoc a radu.Jsem naprostý laik v příjmu sat.Mám MASCOM MC1110Cr-CI a 3xLNB(Astra,Hotbird),karta TaT.Chtěl bych přijímat NG a nevím co všechno k tomu potřebuji(modul,kartu,jak naprogramovat modul a pod.)Věnoval by mi někdo trochu času a popsal by mi tento pro mne nadlidský úkol.Omlouvám se za své nevědomosti apředem děkuji za odpověď.umil
uživatel
umil
20.11.2007, 14:42.27

RE: Nationalgeographic

Astra 1 , provider Digital+
http://www.lyngsat.com/packages/dpastra.html
Přechází na Nagra 3, do toho bych už peníze ted nevrážel.

Astra 3 , provider Kabel Detschland
http://www.lyngsat.com/packages/kabel.html
Distribuce přes satelit má být ukončena k prvnímu lednu.
Je třeba přijímač DVB-S2 !!! S modulem.

Zbývají víceméně dvě možnosti:
1°W Digi TV - jede v emulaci na modulech i přímo v přijímačích

15°W - získáš navíc CZ titulky DVB u programu NatGeo Wild - jede v emulaci na modulech i přímo v přijímačích
uživatel
mirasat
20.11.2007, 15:02.27

Jetli smím jednou větou doplnit mirasata, tak pokud stojíš jen a pouze o NG, osobně doporučuji pozici 15W. Předpokládám totiž, že tam to v emulaci pojede (možná o dost) déle než na 1W.
uživatel
Louskacek
21.11.2007, 13:39.30

Pánové děkuji za odpověď,ale jak jsem psal jsem úplný laik
a vaše termíny "emulace"neznám.1°W,15°W to je nějaký výkon?
Jsem z toho ;P
uživatel
umil
21.11.2007, 15:32.58

Emulace je nahrazení originální karty SW buď přímo v přijímači nebo v modulu. Jednoduše řečeno prostě pirátský (Hack) příjem. S tím Mascomem co máš prostě musíš dokoupit nějaký modul co bude umět EMU, nebo Mascom prodat a koupit si přímo přijímač co to umí.
1°W a 15°W jsou pozice satelitů (Ty přijímáš 23.5°E a 19.2°E a 13°E), stačí když nahoře -:Přehledy a pochopíš.