Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
15.02.2008, 10:10.48

Nový satelit - poradíte?

Zdravím všechny a žebrám o radu. Potřebuju vyřešit Digi TV a chci jít cestou DVB-S. Problém je, že potřebuju zapojit 4 účastníky na jednu parabolu. Dokázal by mi někdo z vás zkušených navrhnout nějaké řešení blížící se ideálu? Přemýšlela jsem nad 80cm parabolou, čtyřvýstupovým LNB na dvě paraboly (monoblok?)a čtyřmi kusy přijímačů s kryptoworks - nevím jaké jsou vhodné. Výsledkem by měli být 4 účastníci nezávisle si přepínající programy jak na astře 19,2 tak na 23,5. Moc díky za názory, nejsem odborník, ale u nás ve městě není satelitní firma, které bych problém svěřila. Krom toho víc hlav víc ví.
uživatel
Skoty
15.02.2008, 10:26.23

Nový satelit - poradíte?

Potřebuju vyřešit Digi TV ale Digi tv je na jine druzici nez pises :8)
uživatel
uai1
15.02.2008, 10:29.52

RE: Nový satelit - poradíte?

Inverto Monoblok Quad pro dvě družice Astra 19* + Astra 23* Konvertory se šumovým číslem 0,2 dB pro 4 přijímače, frekvenční rozsah 10,7 - 12,75 GHz.. Rozsah 4 - 6 stupňů, vhodný pro družice Astra 19* + Astra 23* (pouze pro parabolické antény 80 - 105cm), vestavěné přepínání konvertorů pomocí povelů DiSEqC.firma omko :8)
uživatel
uai1
15.02.2008, 10:35.48

Ona nejspíše myslí Digit tv jako Digitální tv a enví nic providerovi Digi TV na 1w.

Parabola ti stačí jedna možná raději o malinko větší, třeba 85 cm, nebo 90 cm, dvě čtyřvýstupové LNB (quad), brýle na šilhání, čtyři kusy diseqC switchů (možná radši čtyřvstupových, kdyby se měly přidávat družice, rozdíl v ceně oproti dvouvstupovým je malý a přece jenom na HB13e, A2-28e, nebo Th-1w jsou zajímavé věci.)