Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
03.03.2008, 15:10.54

Držáky na paraboly a vítr

V různých specializovaných prodejních společnostech se prodávají různé držáky na paraboly, s úchytem na stěnu, na stožár, na balkon apod. Jsou různě povrchově upravené.
Vzhledem k těm větrům, jsem se v několika těch prodejnách ptal, na ten držák na stěnu, zdali to bez problémů unese motor + 100 parabolu a k tomu vítr 150 km/hod, ale nebyli schopni odpovědět. Oni ani k těm obrázkům neuvedou rozteč děr, nepovažují to asi za důležité.

Co kdyby to potom spadlo někomu na hlavu, za to by byl odpovědný prodejce, nebo výrobce?
uživatel
sateliťák
03.03.2008, 15:22.10

@sateliťák

Je to jednoduché.
Pokud Ti nikdo nic takového nezaručí, můžeš si je vyráběr ,,sám,,.
Nejsem odborník přes materiály, ale kvalitnější silnostěnné železo (trubka 60, plech 4), kvalitně provedený svár, vhodně oděrovat - žárově pozinkovat.
Chemiká hmoždinka udrží dost.
Celkově tvá instalace bude dražší.

Jenom se musíš smířit s jiným stylem práce.
Jeden den objedeš 4 kšefty - připravíš hmoždinku aby vytvrdla. Ještě více, než kdy před tím jsi závislý ne teplotě venku.
Další dny montuješ.

Líbí?
Není co řešit.

Nelíbí?
Dělej to dál jako doposud.

42mm galvanizovaná mr..a s kusem plíšku.........

Nelíbí
uživatel
mirasat
03.03.2008, 16:04.58

Držáky na paraboly a vítr

mirasat
Já mám svůj 4 mm plech, ale nyní mě straší s tím, že to musím žárově pozinkovat, že budou zateplovat barák a nic jiného mě tam nepovolí mít.
No ale ono to není jen tak. Sehnat někde, kde to opískují, potom kde to pozinkují.
Proto jsem pátral, zdali by se dalo něco koupit. Ale asi ne, neměl bych jistotu, že to někomu nespadne na kebuli a nezabije ho to. Tenhle už je časem a povětrností prověřený a vydrží téměř všechno.
uživatel
sateliťák
03.03.2008, 16:45.02

Myslel jsem, že montuješ...