Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
19.10.2008, 01:33.38

multipřepínač EMP S142AP + 3x single LNB

Přeji hezký den
jsem nováček na poli DVB-S, tři dny čtu v kuse články a diskuze a myslím že nadešel čas se zeptat.

Plánuji 19,2°E a 23,5°E (a možná 13°E)na jednu parabolu a k tomu si později přidat druhou parabolu s 1°W. Programy zahltím 3 TV, vzdálené 15, 18 a 30 metrů. Nejdelší svod bude vedený větší část cesty venkem po střeše. Pro ten uvažuji o drátu Draka AD11 S (trojstíněný) - není to zbytečné? Jinak použiji Belden 125 Cu.

Rád bych si nechal poradit s technickým řešením, u kterého si nejsem zcela jist.

satrec: 3x Opticum 4100 TSCXE
1parabola na 19,2 a 23,5(13): "105 FTE Fe" nebo "80Du Gibertini" .. asi ta větší, což? nebo je to zbytečné?
2parabola na 1W intelsat: "80Du Gibertini"

a teď největší můj zádrhel. Našel jsem si multipřepínač 5/4 EMP S142AP http://www.elektro-partner.cz/multiprepinac-5/4-tv-emp-s142ap-emp-s142-ap-emps142ap/obchod/
K tomu bych chtěl použít 3x "LNB Edition II single 0,2dB"(jestli je to krám, řekněte rovnou, dám tam diavolo, nebo smart.
Můj dotaz. Bude mi to normálně běhat na všechny 3 TV, když tam strčím ty single LNB? Na toto řešení jsem se ptal přímo v elektro partner.cz, kde EMP prodávají a řekli mi že to tak může být. Nicméně nejsem přesvědčen.. Přestože zcela nechápu funkci LNB, předpokládám že se "přenastavují" na jiný transpondér a tím pádem bych se nemohl ze všech tří TV dívat zároveň přes stejný satelit na různé transpondery. Chápu správně?

Nebo tam musí být Quattro LNB a tím pádem už pro mne bude lepší řešení 3x Quad LNB a 3x Přepínač DiSEqC 4/1?

V případě multipřepínače bych ho chtěl umístit do plastového boxu přímo na střechu, takže by byl vystaven velkým teplotním rozdílům. Máte zkušenosti, jestli to ustojí?

Děkuji za radu i kritiku.
uživatel
fantomcz