Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
10.12.2008, 20:20.56

Rozdíl mezi DVB-T a DVB-S

Ahoj všichni,jako úplný laik jsem se Vas odborníků chtěl zeptat jaky je rozdíl mezi DVB-T a DVB-S a jestli když mám satelit a jenom analogovou anténu,která za chvíli nebude funkční,smysl kupovat DVD rekordér s DVB-T a nebo stačí jenom DVB-S.Děkuji za pomoc
uživatel
Zman72
10.12.2008, 20:26.40

RE: Rozdíl mezi DVB-T a DVB-S

DVB-T digitální televizní vysílání přes pozemní vysílače. DVB-S dig. tv vysílání přes satelit.
uživatel
juvla
10.12.2008, 20:26.41

Co se trochu porozhlédnout po internetu, co? Tvůj dotaz je totiž na dost dlouhý povídání, víš?
uživatel
Martin79
10.12.2008, 20:35.17

DVB-T
Stávající anténa na UHF televizní pásmo (21 až 69 kanál) orientováná ponejvíce pro vodorovný příjem. Dokoupit bys musel pozemní digitální (T-terestrický) přijímač v jakékoliv formě.

DVB-S
Záleží, jaký satelitní příjem teď provozuješ, pokud digitální bez karty pro dekódování, musel by být tvůj satelitní přijímač uzpůsoben pro možnost vložit kartu cryptoworks (Skylink,Gital) přímo, nebo přes CI modul (širší štěrbina).

Každopádně je šikovné mít možnost přijímat oba druhy vysílání kvůli záloze při výpadku a také pro případ nahrávání.
uživatel
mirasat
10.12.2008, 20:38.13

mockrát všem děkuji ,už jsem zase o trošku chytřejší
uživatel
Zman72
10.12.2008, 21:09.45

mARTIN- NA JAKÝM INTERNETU BY TO JEŠTĚ MĚL HLEDAT? jÁ MYSLEL, ŽE PARABOLA JE TAKY NA INTERNETU A KDE SE JINDE ZEPTAT, NEŽ TADY, VE FORU?? cO JE TO POŘÁD ZA PŘIBLBLÉ RADY, ABY NĚKDO "ZKUSIL INTERNET".PRÁVĚ ŽE HO ZKUSIL A HLEDAL, TAK SE DOSTAL SEM, JAKO ASI VŠICHNI, CO TADY JSOU-TAKY HLEDALI A NAŠLI PARABOLU, CO JEŠTĚ JINÉHO HLEDAT????
uživatel
ameriko
10.12.2008, 22:15.36

AmEriKo =shift= je o klávesu níž...

Caps Lock se špatně čte...je to jako když KŘIČÍŠ !