Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
23.01.2009, 19:41.20

poruchovost LCD/plasma

Nejsem absolutní amatér, mám už dost nastudováno, ale stejně jsem nedokázal kolegyňi odpovědět, zda jsou více poruchové plasmy nebo LCD (myšleno ve stejné cenové úrovni).
Za každou informaci předem děkuji :)
uživatel
kacenkin
23.01.2009, 20:11.48

RE: poruchovost LCD/plasma

Ta otázka nemůže mít odpověď.
Technologie panelu asi nebude jádro pudla.
uživatel
Antonín
23.01.2009, 20:12.47

všichni mlčí?
to není o LCD či plasmě, jde o zvolenou značku výrobce a cenovou relaci
uživatel
poky1
23.01.2009, 20:24.44

na to neexistuje seriozní odpověď, jedině že by někdo uděl průzkum v servisech, ten si asi jednotliví výrobci dělají ale nikdy je nezveřejní
uživatel
fpsfps
23.01.2009, 20:27.12

JJ podobné odpovědi jsem čekal, není to prostě o technologii panelu, ale o jednotlivých značkách výrobců a jejich přístupu ke "kvalitě".
I tak díky za zamyšlení....
uživatel
kacenkin
23.01.2009, 20:30.42

Po pravdě řečeno, těch chyb okolo mne je docela dost.
Snad jedině KURO nevím, že by bylo u někoho vadné.
Ale těch je kolem jenom málo...
uživatel
Antonín
23.01.2009, 20:37.54

plazma

asi takhle,jeste jsem neslysel ani od jednoho kamose ze by mu plazma ci lcd odeslo,,,za to jsem slysel ze skoro kazdy kdo si koupi takovy zobrazovac me hned po cca.2letech zajeci umysli,jakmile vyjde nejaky novy model.pak je ale problem tu starou prodat,,,nikdo to nechce :laughing: jo a minule tu byl clanek ,jak EU chce zakazat ci zrusit stare plazmy,,pry uspora energie,, tak jsem si to s kolegou promeril a na auto mod papa 42palcu plazma...cca 140W a 32palcu LCD -inteligent sensor 60W tak nevim co meli na mysli.
uživatel
john1
23.01.2009, 21:24.09

To john1