Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
21.04.2009, 08:19.09

Jak funkují COMBO DVB-S / DVB-T ???

Přeji pěkný den. Nejsem úplný začátečník co se satelitního příjmu týče, nicméně jsem narazil na tento problémek: Rodiče mají DVB-S receiver + Skylink nicméně nám bude v blízké době vypnuto analogové vysílání. Přemýšlel jsem že bych koupil KOMBO aby nemuseli mít další přijímač, ale opravdu nikde jsem se nedočetl, jak to vlastně funguje. Domníval jsem se, že když má COMBO 2 tunery, tak půjde třeba na SKYLINK z DVB-S koukat a zároveň něco nahrávat z DVB-T, ale nejsem si jist zda lze zvolit na výstupu z každého SCARTu něco jiné? Jak to tedy opravdu je? Popřípadě které KOMBO toto umožňuje? Prosím předem - nepiště něco ve smyslu "ať si koupí novou TV s DVB-T tunerem atd. Všem předem moc děkuji.
uživatel
daff1980
21.04.2009, 08:31.10

RE: Jak funkují COMBO DVB-S / DVB-T ???

Combo se dá přepnout buď na Terrestrial nebo Sat, nebo můžeš mít v nabídce programů současně jak terr. tak sat. seznam kanálů. Je možné že některé umí nahrávat na DVD Rec. třeba terrestrial a na TV koukáš přes sat. tunner, ale já jsem se s tímto u combo nesetkal.
uživatel
Xon
21.04.2009, 08:49.07

Děkuju moc za názor, nicméně to že dá sledovat buď DVB-S nebo DVB-T jsem samozřejmě věděl. Jde opravdu o to, zda není třeba možné jeden SCART výstup píchnout rovnou do TV a na něm mít třeba výstup DVB-S a druhým SCARTEM ze kterého by šel DVB-T krmit DVD Recorder a pak teprve TV. Tzn. nahrávat něco jiné než na co koukám. Děkuji předem za další názory.
uživatel
daff1980
21.04.2009, 09:07.20

re.