Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
23.07.2007, 18:08.35

Digi TV versus motor

Zdravím,prosím poraďte mi někdo,jak nainstalovat programovou nabídku od spol.Digi TV,na stávající parabolu prům.80 na které pomocí DISEqC motoru přijímám asi dvacet družic.Měl jsem doma techniky od této společnosti,ale po dvou hodinách to vzdali s tím,že umístí jejich parabolu vedle té mojí a bude po problému,ale to nechci.Myslím si že když funguje tolik satelitů,tak musí fungovat i Intelsat 1002,navíc tvrdili,že set top Box Humax neumí motor,ale já po bližším studování menu zjistil,že otáčení umí(bohužel mi nenechali od přístroje manuál),prosím někoho z Vás kdo tomu opravdu rozumí jestli bi mi poradil co s tím děkiji mnohokrát Krepik.
uživatel
Krepik
23.07.2007, 18:18.55

podla mna...

...ak trvate na tom DIGI,tak najlepsim riesenim bude to co Vam navrhuju technici,t.j.dalsia parabola + receiver na Digi.
uživatel
gorefan
23.07.2007, 18:40.11

RE: Digi TV versus motor

Použivám motor str2100+digiII a slape to od 56E-45W (dle možností)
uživatel
Kubik
23.07.2007, 18:43.08

Já to mám takhle

Taky jsem řešil takovej problém.Měl jsem KAON 230CX a chtěl jsem si pořídit i DIGI TV. Tady foru paraboly mi bylo poradeno tohle: Nechat stavajici KAON jako hlavni prijimac, ktery bude natacet motor a kabelem propojit KAON S HUMAXEM pomocí OUTPUT zdířky.,A funguje to
uživatel
kuba ji
23.07.2007, 18:43.32

RE: Digi TV versus motor

Motor SG2100A s digi po vychytání mušek jede OK.
uživatel
algec
23.07.2007, 20:26.25

Jde to