Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem satelitů

Nebojím se zeptet :)

Máte někdo zkušenosti s příjmem televizních kanalů přes satelit bez placení měsíčních či jiných pravidelných poplatků? Jde mi o to, že bych chtěl příjmat standartní programy ČT,Nova...Discovery cz, MTV, Eurosport cz...Nova HD, Nova sport! apod...prostě ty kanalý které převážně "provideři" blokují...Dalo by se říct že jsem laik. Je mi jedno, jaká bude jednorázová investice, ale už nechci další poplatky či řešit nějaké kódy k odblokování kanálů. HBO apod. nepotřebuji )nebyly by naškodu ale o to mi nejde..Chtěl bych poradit kde mám vůbec začít hledat či kam se ve forum obrátit...Myslím že nebudu sám, kdo by uvítal nějakou šikovnoou radu :)

honzusa
Registrace: 10/2007
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Nebojím se zeptet :)

A jak by jsi si to představoval?
Bez poplatků a "nějakých kódů" to nejde.A na tomto foru to je podle pravidel,stejně zakázáno. Rv

.......

jito
Registrace: 12/2005

Takto,jak jsi polozil dotaz to neni mozne,protoze,kdybychom neplatili nikdo nic,pak nemuze byt nic vysilano.Zacnu tedy s ne smyluplnym navrhem:
- napis do SKY LINKU,zda pro Tebe za jednorazovou investici zajisti napr.na 20 let prijem vsech programu mimo HBO
(uvazuj s investici okolo 4 000,- Kc rocne,to by snad slo domluvit)
Nyni mozna realneji:
- uvaz o instalaci multifokalni paraboly,napr.T90 a dej si tam napr.zakladni 23,5 - 19,2 - 13 - 1W,
- kup si HD prijimac,ktery podporuje tzv.emulaci (EMU) a ma aspon 1 ctecku karet (muze to byt slozity a precizni DM 800 HD ,nebo napr.VANTAGE 1100 HD),
- kup si rovnez kartu SKY LINK,at mas zakladni programy vzdy jiste,
- musis resit kody,bohuzel...Na vecne casy a nikdy jinak,to bylo a bude pouze se Sovetskym svazem.

hdpe
Registrace: 11/2007

Díky za radu ;) vím dotaz zní hloupě, ale jsem laik tak jsem chtěl vědět jaké jsou možnosti

honzusa

Nebojím se odpovědět