Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

PLASMA,SKYLINK a ten zbytek?

Dobry den. Jsem laik tak to tak prosim berte, diky . Prave si delam soupis co a jak si vsechno poridit k TX-50V10E abych rozjel Multi od Skylink, takze bych potreboval trochu pichnout od nekoho kdo nekdo to doma bezproblemove provozuje.

-TV je jasna (TX-P50V10E ), za 34 000,- asi nebude v soucasnosti lepsi volba
-karta skylink http://eshop.skylink.cz/?cls=stoitem&stiid=433 1999,-
-CA modul http://eshop.skylink.cz/?cls=stoitem&stiid=10 1199,-.....a otazka je nasnade, funguje tento bezproblemove pro prijem skylink v teto televizi?
-parabolu uz mam, pocitam ze 80 cm ma a to by melo stacit
-nejakej ten kabel, tam asi na kvalite nic neosidim i kdyz koupim obyc.
-pri registraci karty dostanu 2 mesice MULTI zdarma cili pocitam ze MULTI HD v cene 4994,- si budu porizovat az po vanocich
-potom tedy staci 700,- (2x 350,-) za dvoumesicni aktivaci HD PLUS
-no a na zaver nejaky konvertor na 19,2 (volne programy) a 23,5 skylink.....pocitam treba toto http://www.home-elektro.cz/konvertor...onoblock-astra v tom se prilis nevyznam, kdyby nekdo poradil treba vhodnejsi?

je to vsechno, na neco se nezapomnel? diky za jakkoukoliv radu

cili startovaci cena nejakych 38800,-, ted uz jen obhajit doma

cica18
Registrace: 8/2009
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 32
Odpověď v diskusním vlákně

re:

280w prumerny vykon (on mode average power consumption)

armonk
Registrace: 2/2009

RE: PLASMA,SKYLINK a ten zbytek?

Stojí přednosti toho, že je to v jedné skříni za to, že se omezíš na diseqC 1.0, v případě poruchy budeš mít "oba" přístroje pryč, nemluvě o jednom CI slotu či příp. alternativním sw..

Vždyť ten ovladač od tv při sledování ext. sat přijímače téměř nevezmeš do ruky.

Jestli je rozdíl v ceně tv bez/s S2-tunerem větší než 3000,- není pro mne důvod tuto tv kupovat.
Ale proti gustu žádný dišputát.

Znova osmnáctku v osmiválci

Tomik535
Registrace: 10/2007